Millähän saa adrenaliinin poistettua elimistöstä. Vanha konsti juokseminen ei nyt sovi, kun se ei ole niitä mieliharrastuksia.
Adrenaliinin erittyminen on aiheuttanut rytmihäiriöt eivätkä muuten poistu, ennenkuin ongelma poistuu.
Ongelma taas on se, että Suomen oikeuslaitos ei toimi. Jonossa joutuu olemaan jopa 3 vuotta !
Adrenaliini
2
1315
Vastaukset
- Minä vaan
Mitä tahansa urheilu tai liikuntalajia. Pitäisi toimia olet sitten nainen tai mies. Itselläni toimii sellainen laji parhaiten, jossa on vauhtia ja jännitystä. Siinä todellakin rauhoittuu. Juoksu ei ole minunkaan laji. Mielestäni liian tylsää ja tappavaa.
Jos olet lauluihmisiä, sekin voi toimia, oikeassa paikassa, varsinkin, jos osaa purkaa tunteensa laulamalla. - Hiram
Adrenaliinin liiallinen erittyminen on nähdäkseni haitallista persoonan kehitykselle. Siihen kehittyy riippuvuus.
Minusta paras ratkaisu olisi yrittää kehittää luonnetta. Opetella olemaan kiihtymättä; opetella olemaan hikeentymättä pikkuasioista; opetella olemaan reagoimatta; opetella olemaan ottamatta kaikkea itseensä.
Se ei tarkoita välinpitämättömyyttä, vaan tyyneyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264