Perusteluja, mikä on Tornion paras baari? =) plussaa ja miinusta peliin...
Mikä paras Tornion baareista?
15
3491
Vastaukset
- barfly
eipä torniossa ole enää baareja liiemmälti..mihin ovat kaikki keskaripaikatkin kadonneet,enne oli citysaluuna,assa,yms
- paari on
Kerho. Hyvää ruokaa silloin, ku jaksaa sitä syyä.
- miinusta kehiin
hmmm...ei täältä voi antaa sekä plussaa että miinusta,kaikista tulee pelkkä miinus :) umppariin jää kengät lattiaan kiinni,voisko siitä tehdä plussan?? kipparissa pyörii rullatuolijengi....plussapiste??
no huhhuh,ei niihin voi yhteenkään mennä. - Nimetön
Onko Torniossa baarejakin??!!:D
- menen
Itse ainakin viihdyn parhaiten umpparissa.
- vagabond
menen kirjoitti:
Itse ainakin viihdyn parhaiten umpparissa.
viihtykää rauhassa,mutta muistakaa loppuillasta irrottaa kenkänne erittäin limaisesta lattiasta varoen ;)))))
heheh. - kristallihelmi
vagabond kirjoitti:
viihtykää rauhassa,mutta muistakaa loppuillasta irrottaa kenkänne erittäin limaisesta lattiasta varoen ;)))))
heheh.Limainen lattia on ongelma joka puolella missä on tarpeeksi juopuneita. Umppari on edelleen paras terassin takia! Paradisessa ei voi nykyään edes hengittää!
- Anonyymi
kristallihelmi kirjoitti:
Limainen lattia on ongelma joka puolella missä on tarpeeksi juopuneita. Umppari on edelleen paras terassin takia! Paradisessa ei voi nykyään edes hengittää!
Näin on. Sinne on tullut joku, joka laskee 10 jälkeen hirveetä tuhnua. Niin, että koko sali haisee.
- Anonyymi
Foxi
+ juomavalikoima
+tunnelma
+karaoke
+ henkilökunta- Anonyymi
- karaoke
- Anonyymi
- karaoke
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- karaoke
Plussaa siksi, koska toteutus. Muuten vois laittaa miinukseksikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Plussaa siksi, koska toteutus. Muuten vois laittaa miinukseksikin.
Miinus siksi, koska yleensäkin karaoke. Muuten voisi laittaa plussaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- karaoke
Kara Åke ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miinus siksi, koska yleensäkin karaoke. Muuten voisi laittaa plussaksi.
Mitähän yritätä sanoa. Karaoke miinus, muuten plussa. Hyvin sie veät.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319