Myydäänkö tätä ruokakaupoissa ja jos myydään, kenen valmistamana ja miltä osastolta löytyy? Kaiken järjen mukaan sieltä, mistä muutkin salaattikastikkeet, mutta ei osunu silmään
Remoulade-kastike
11
11242
Vastaukset
- Remoulade-sås
Lidlistä löytyy tätäkin mainiota kylmää kastiketta. Hintakin olisi erityisen kilpailukykyinen, jos mainittua tuotetta edes löytyisi suomalaismarketista. Mutta ei taida löytyä.
- aloittaja
Kiitos vinkistä! Mikähän hintaluokka mahtaa olla? Lidl vielä suhteellisen pieni kauppa, verrattuna johonkin Prismaan, mistä ei takuulla mitään löydä, jos ei etsi kissojen ja koirien kanssa.
- ...
Kaikissa tavallisissa kaupoissa sitä myydään siellä missä pakattu kalakin.
Yhtälailla kun tetrapakattu kastike lihalle myydään lihahyllyssä. - Goya
Remoulade- eli remuladikastike on yksi yleisimmistä pullotetuista majoneesipohjaisista kylmäkastikkeista markkinoilla, ehkä jonkin tartarkastikkeen ohella.
Kastikkeen yleisyydestä johtuen sitä on lukuisten eri valmistajien versioita, joten on makuasia, kuka tykkää mistäkin. Ne voivat keskenään olla aika erilaisia. Viimeksi söin itse joko Findusin tai Felixin (en VALITETTAVASTI jaksa muistaa kumpi!), ja se oli hyvää, mutta aika makeaa - ellei pidä juuri makeasta.
Muistan myös hämärästi nähneeni "remskua" (kuten me kotona sitä kutsumme) Helsingin Lidlissä (Itäkeskus), mutta en ole ihan varma, ettei tuo yksi Lidlin remskusta kertonut viesti vain istuttanut päähäni tuollaisen näkö/muistiharhan.
Eli kannattaa kyllä katsoa sieltä hyllystä missä muutkin majoneesit ovat, ei niinkään salaattikastikkeet, koska tämä ei jälkimmäistä varsinaisesti ole. Mutta joissakin kaupoissa nämä ovat vierekkäin.
Ja remskuahan syödään pääsääntöisesti kalan ja katkarapujen kera, mutta laittaapa Café Picnic sitä jopa paahtopaistipatonkinsa väliin! - hupu
Lidlillä on ko.tuotetta jos tarkoitat majoneesin muodossa.. Kylmähyllyssä sitä on.
- aloittaja
Lidlistä mä sitä löysinkin, missään muualla ei oo näkyny. Hassua, jos on kerta yleisimmästä päästä. Olen katsonu kaikki mahdolliset majoneesi-, kastike- ja kalahyllyt, tuloksetta. Lähinnä on hakusessa se, mikä on matalassa, muistaakseni kahdeksankulmaisessa purkissa. Eipä sillä, Lidlin versio oli ihan hyvää
- Goya
aloittaja kirjoitti:
Lidlistä mä sitä löysinkin, missään muualla ei oo näkyny. Hassua, jos on kerta yleisimmästä päästä. Olen katsonu kaikki mahdolliset majoneesi-, kastike- ja kalahyllyt, tuloksetta. Lähinnä on hakusessa se, mikä on matalassa, muistaakseni kahdeksankulmaisessa purkissa. Eipä sillä, Lidlin versio oli ihan hyvää
Varmistin, että kotona oleva on Finduksen, ja se on ostettu Vuosaaren S-marketista. Löytynee samasta hyllystä missä esim. majoneesit, ei siis salaattikastikehyllystä.
- Goya
Goya kirjoitti:
Varmistin, että kotona oleva on Finduksen, ja se on ostettu Vuosaaren S-marketista. Löytynee samasta hyllystä missä esim. majoneesit, ei siis salaattikastikehyllystä.
Jatkona vielä edelliseen: Eilen löysin myös Vuosaaren K-marketista (kauppakeskus Columbuksessa Helsingissä) kolmea eri lajia remoulade-kastiketta: 1) Mainittua Finduksen, 2) Vastaavaa Kavlin (molemmat muovituubeissa majoneesihyllyssä), 3) sekä vielä kolmatta muoviPURKISSA olevaa, jonka nimi oli vaikea muistaa, mutta se alkoi Chips-liitteellä, joka viittasi siihen, että se on ahvenanmaalaisen Chips-konsernin valmistetta. Tämä matala muovipurkki tai -rasia (pyöreä) löytyi vuorostaan kalatiskin vierestä.
Tarkistakaa, löytyykö myös muista S- ja K-marketeissa ( Citymarketit) ja ellei ole, tulkaa Vuosaareen... - Goya
Goya kirjoitti:
Jatkona vielä edelliseen: Eilen löysin myös Vuosaaren K-marketista (kauppakeskus Columbuksessa Helsingissä) kolmea eri lajia remoulade-kastiketta: 1) Mainittua Finduksen, 2) Vastaavaa Kavlin (molemmat muovituubeissa majoneesihyllyssä), 3) sekä vielä kolmatta muoviPURKISSA olevaa, jonka nimi oli vaikea muistaa, mutta se alkoi Chips-liitteellä, joka viittasi siihen, että se on ahvenanmaalaisen Chips-konsernin valmistetta. Tämä matala muovipurkki tai -rasia (pyöreä) löytyi vuorostaan kalatiskin vierestä.
Tarkistakaa, löytyykö myös muista S- ja K-marketeissa ( Citymarketit) ja ellei ole, tulkaa Vuosaareen...Korjauksena edellisiin, että S-marketista ei sittenkään näyttäisi löytyvän remskua (ainakaan parissa tsekatussa); muistin väärin, se oli koko ajan K-market, eli SIELTÄ löytyy TAKUULLA. Sorry, muisti on tämmöinen...
- Goya
Goya kirjoitti:
Korjauksena edellisiin, että S-marketista ei sittenkään näyttäisi löytyvän remskua (ainakaan parissa tsekatussa); muistin väärin, se oli koko ajan K-market, eli SIELTÄ löytyy TAKUULLA. Sorry, muisti on tämmöinen...
Kokeilin nyt Kavlin remskua, ja se ehkä parempaakin kuin Finduksen. Ei niin makeaa, vaan enemmän majoneesimainen.
- moxista
eri väristäkin, mutta ihan hyvää tuo liitelinkin on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181