Mistä johtuu, että Menthos-pastillit ja Coca Cola reagoivat ihan älyttömällä kuohunnalla? Onkohan vieläkin tehokkaampia yhdistelmiä olemassa?
Cokis ja Menthos?
12
2282
Vastaukset
- petrinm
Mentos karkit sisältävät arabikumia, joka poistaa colasta pinta jännityksen ja kaikki hiilidioksidi pääsee kerralla vapaaksi!
- keemikko
Ilmeisesti Mentoksen pinta on myös sopivan karhea toimimaan "hiilihapon vapauttajana". Minullakin on yksi vanha kahvikuppi, joka poistaa limpparista hiilihapot kertaheitolla.
- paski aine
keemikko kirjoitti:
Ilmeisesti Mentoksen pinta on myös sopivan karhea toimimaan "hiilihapon vapauttajana". Minullakin on yksi vanha kahvikuppi, joka poistaa limpparista hiilihapot kertaheitolla.
minä laitoin kanssa puol pötköö mentosseja cola pulloon mutta eipä se kyllä kuohunnu. ainakaan niin paljon kun youtubessa olevas viideos
- målkku
paski aine kirjoitti:
minä laitoin kanssa puol pötköö mentosseja cola pulloon mutta eipä se kyllä kuohunnu. ainakaan niin paljon kun youtubessa olevas viideos
onko tässä nyt kyse mentosseista vai menthosseista.
kokeilin kyllä hedelmän makuisille mentosseilla kyseistä hommaa mutte ei se meinannu mitää duunaa svittu tsättänä helwttij!!!!!!!!!11111111111111111111 - Vsidjväil
>Mentos karkit sisältävät arabikumia, joka poistaa colasta pinta jännityksen<
Hehee... poistaa pintajännityksen.... hahaa....
Ei pintajännityksellä ole mitään tekemistä hiilidioksin liukenemiseen. Pistä tiskiainetta kokikseen ja huomaat ettei todellakaan ole!
"Pinta jännitys".... heeheee.... - jaakko kebnekaise
Vsidjväil kirjoitti:
Ei pintajännityksellä ole mitään tekemistä hiilidioksin liukenemiseen. Pistä tiskiainetta kokikseen ja huomaat ettei todellakaan ole!
"Pinta jännitys".... heeheee....heheeeheeeeh... jos se arabirubver boistaa sen pantajännituksen nopeammin kuin fairu? Ehkä siina sen silaisuus???
- Petrinm
Vsidjväil kirjoitti:
"Pinta jännitys".... heeheee....Tossa on mun tiedon lähteeni!
http://iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1193674 - Bullshit
Petrinm kirjoitti:
Tossa on mun tiedon lähteeni!
http://iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1193674Ei pintajännitys nesteeseen liuennutta kaasua pidättele!
- tussu
Bullshit kirjoitti:
Ei pintajännitys nesteeseen liuennutta kaasua pidättele!
pillujen pillu
- xdfhb
tussu kirjoitti:
pillujen pillu
Nyt heti pesemään suu saippualla.. eiku Mentoksella.
- urrutluglpg7ih8oi
xdfhb kirjoitti:
Nyt heti pesemään suu saippualla.. eiku Mentoksella.
aprillipila?
- Anonyymi
Psykiatrian huume näyttö cocokola, laiva matkat.
Polkupyörällä ritsalla mies saapui tyhjän tölkin jäljitys matkalta kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005358609Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5369824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92215Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17856Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657