Eli siis mistä niitä löytys?? Lyricsboxista yritin mutta ei sieltä löytyny.. ja tietääkö kukaan vanhoja iskelmiä jotka kertoisivta KAISASTA tai MARJAANASTA?? Tätillä täytyisi synttäriksi saada joku semmone laulu :)
Mistä löytyy vanhojen iskelmien sanoja.
6
6362
Vastaukset
Vanha suomalainen polkka (vai humppa, en ole varma) nimeltä Karjalan Marjaana kertoo juurikin Marjaana nimisestä naisesta :) En tiedä mistä vanhoja sanoja löytyy, mutta mulla on läjäpäin vanhoja iskelmänuotteja ja voin kyllä Karjalan Marjaanan sanat kirjoittaa jos se auttaa..
- kiittäen
Hei, olisi ihanaa jos voisit laittaa tänne Karjalan Marjaanan sanat! Olisi toinenkin niitä tarvitseva! Kiitos jo etukäteen!
- Ryokan
Laita Googleen hakusanaksi laulut. Siellä on jos jotakin kotimaista laulua.
- zedford
Nuotitkin kiinnostaisi
- Fredriks
Äijä vanha kivennapalalainen,
kertoi mulle silmät kiiluen:
Ota poika Karjalasta nainen
niin sä löydät onnen ikuisen
Ota poika Karjalasta nainen
niin sä löydät onnen ikuisen
Hei kauan etsin, kauas kuljin,
kunnes löytyi kukka Karjalan
Kaiken silloin sain, kun suljin
syliin Marjaanan - Anonyymi
Mikä iskelmä 60 luvulta...On kanssas leffa kehnoinkin taideteos loistavin ,saat sä kaiken muuttumaan...tämän joku bändi esitti..iso mies solistina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.764026- 1613513
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1911905- 271737
- 441736
- 231734
- 571684
- 191587
- 181571