Apuva, tarttisin viisaammilta neuvoo. Mikä kumma mun täyskäripohjas on vikana kun leikkaan sitä niin siel on paljon niinku ilmakuplia sisäl, eli aikas reikänen. Mitä neuvoksi?
täytekakkupohja
3
537
Vastaukset
- Hessun höpötykset
..vaikka täältä minun sivuiltani löytyvällä ohjeella.se on ainakin ihan toimiva.
http://www.valohoito.com/index.php?/archives/80-Kakkupohja.html
Luulen että kun on jäänyt ilmaa paljon taikinaan niin siitä ne ilmakuplat.kananmunia voi myös vatkata liikaa.ainakin olet kunnolla vaahdottanut.heh.- kuplii:)
Hyvät sivut sulla! No, just tolla sun ekalla ohjeella oon tehnykin, ehkä sit syynä on liika vatkaus...(aattelen aina pelata varman päälle heheh) kiitoksia sinulle vastauksesta.
- Hessun höpötykset
kuplii:) kirjoitti:
Hyvät sivut sulla! No, just tolla sun ekalla ohjeella oon tehnykin, ehkä sit syynä on liika vatkaus...(aattelen aina pelata varman päälle heheh) kiitoksia sinulle vastauksesta.
Onhan se tietenkin hyvä että vatkaa paljon eikä liian vähän.Jotkut sanoo että ei voi vatkata liikaa mutta kyllä mun mielestä voi.Perus ohje on että kun vatkaimista jää nostettaessa kasin kun teet niillä ni selvä jälki niin on tarpeeksi kuohkeaa.
Toinen on että vaikka jauhot pitääkin sekoittaa varoen ni pitää ne kuitenkin ihan hyvin olla sekasin ettei jauhopaakkujen takia jää ilmaa/paakkuja.
Kokeilepa noilla mun sivuilla olevilla muilla pohjan ohjeilla seuraavaksi jos ne vaikka onnistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202693Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371794Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3301531Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai621067- 101015
- 64989
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57911- 39864
J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e37816- 23790