Ketä kiinnostaa

alvarii

Ketä kiinnostaa väsyneet yleisurheilun EM-skabat?

Yleisurheilu on tullut tiensä päähän, turha
televisoida kilpailuja jota kukaan ei kattele!

4

205

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Historian havinaa

      Vieläpä kahdella selostajalla maalaisille näitä mennen ajan räkä poskella kisoja selostetaan, eipä noissa tosiaan hohtoa ole mutta ilmeisesti jossain böndellä mielä vahat jäykkäniska mummot ja vaarit kisoja katsoo kun muustakaan urheilusta eivät ymmärrä, tuskin tietävät, että Paavo Nurmikin on jo kuollut.

      • Marienhof

        Yleisurheilu on suosittua maailmalla toisin kuin joku jääkiekko.


      • 3000E
        Marienhof kirjoitti:

        Yleisurheilu on suosittua maailmalla toisin kuin joku jääkiekko.

        Ketä kiinnostaa kattella polvihousuissa luistelevia huonokuntoisia palleroita, joiden sijoitus muutettuna yksilötasolle on jossain 200 huonommalla puolella. Tätähän on esim. jääkiekon
        mestaruussarjan seuraaminen.
        Toista on katsella maanosan parhaita saamalla viivalla ja aina lopussa 8-12 parasta ottaa mittaa toisistaan, yksikään luuseri ei siinävaiheessa ole mukana, vaan kaikki oikeita huippu-urheilijoita.


      • vastakain asettelu

        Jääkiekko vs. yleisurheilu, olen sen huomannut kotikaupungissanikin. Jääkiekkoa on ihan kiva seurata, se on totta. Mutta kyllä yleisurheilu on helevetisti arvostetumpi, maailmanlaajuisesti. Kuinkahan moni maailmalla tuntee esim. nimen Jarkko Ruutu? Pitkämäen tuntijoita on vähintään triplasti.

        Jääkiekossa voi piiloutua kaverin selän taakse, mutta yleisurheilussa pitää olla hyvä! Vai onko esim. Mikko Koivun suoritus yksilötasolla olympialaisissa kovempi, kuin Pitkämäen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe