Otatteko tänään viunaa

animattiN

kun on perjantai. Minä taidan ottaa muutaman pullon ölyttä ja sit laulattaa illemalla.

Joku kirjoitti jo aikaisemmin Juisen laulusta sanoja "katu täyttyy askeleista, elämä on kuolemista" mutta miten se jatkuu.
Tai siis tämä kirjoittaja muunsi vähän sanoja, mutta kuitenkin.

47

1058

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SydäN-Ystävä

pane käsi käteen,ollaan hiljaa.Kun mä katson sinuun,jumalatkin yhtyy minuun...jne
      Joo ja toiseen,otan.

• Alien-8

iloiten kanssasi vuoren huipulla,ja taivaltaa hiljaa vierelläsi alhaalla laaksossa.

• te olette nyt
        Alien-8 kirjoitti:

iloiten kanssasi vuoren huipulla,ja taivaltaa hiljaa vierelläsi alhaalla laaksossa.

seurustelleet?Joko asutte saman katon alla?

• Iso-Iita evk

ölkky ottaa perjantain kunniaks ja kun on viimenen kesälomapäiväki meneillään..

• animattiN

Mutta miten niin viimenen, ilmathan on niin mukavan lämpimiä, vai meinaatko että joudut viikonloppusinkin tekee töitä.

• Iso-Iita evk
        animattiN kirjoitti:

Mutta miten niin viimenen, ilmathan on niin mukavan lämpimiä, vai meinaatko että joudut viikonloppusinkin tekee töitä.

arkipäivä siis, viikonloppua en laske kesälomaksi kun se on muutenkin vapaa..:).
        Nyt pitää lähtee lenkille että jaksaa sitte illalla hörppiä kal..siis vettä..:)

• animattiN
        Iso-Iita evk kirjoitti:

arkipäivä siis, viikonloppua en laske kesälomaksi kun se on muutenkin vapaa..:).
        Nyt pitää lähtee lenkille että jaksaa sitte illalla hörppiä kal..siis vettä..:)

on oikeaa meininkiä, kun lenkkeilee niin illan juomiset ei pitäisi sitten näkyä vyötäröllä. :))

• ei oteta

Pitää levätä kiireisen työviikon jälkeen.Huomenna on asia erikseen.Meinaatko ihan irrota illemmalla koneelta vai?

• animattiN

jos pikkusen heittäis jotain läppää täällä. :))

• Kylli.Kyllä

mutta mietoa valkoviiniä olisi tarkoitus myöhemmin illalla nauttia.

Saatanpa sitten lohkaista jotain älyttömyyksiäkin ainakin tänne Huuhaalle. Etten myös peräti laulaa lurauttaakin.... Mietipä skibaleet valmiiksi, lauletaan diskantissa jos bassot eivät tule paikalle.

• on dokata

ja viettää ilta koneella?
        Minulla ainakin alkaa menojalkaa niin vipattamaan että on lähdettävä tyydyttämään se heti paikalla enkä malttaisi kyllä istua ja tuijottaa ruutua.

• Kylli.Kyllä
        on dokata kirjoitti:

ja viettää ilta koneella?
        Minulla ainakin alkaa menojalkaa niin vipattamaan että on lähdettävä tyydyttämään se heti paikalla enkä malttaisi kyllä istua ja tuijottaa ruutua.

olekaan. Tämä on mieletön maailma.

• Alien-8

2 päivää alkuviikosta riitti jo.

• aliisa

tännekään...13 vuotta ilman alkomaholia jo....noo,tosin sitä ennenkään ei paljoo ;O)))

• Alien-8
        aliisa kirjoitti:

tännekään...13 vuotta ilman alkomaholia jo....noo,tosin sitä ennenkään ei paljoo ;O)))

Kännissähän tulee aina tehtyä jonkinlaisia tyhmyyksiä..mitä vähemmän ottaa,sen parempi:)

• animattiN

pidit viikonlopun jo alkuviikosta, no voihan sen niinkin tehdä. :))

• aliisa
        Alien-8 kirjoitti:

Kännissähän tulee aina tehtyä jonkinlaisia tyhmyyksiä..mitä vähemmän ottaa,sen parempi:)

että jos ei ota lainkaan niin ei tuu tehtyy tyhmyyksiä,mutta enpä sanokaan ;O)) koska mä ainakin syntymähumalassani saan tehtyä mitä tahansa mokia ja ihan selvin päin ;O))))

• Alien-8
        aliisa kirjoitti:

että jos ei ota lainkaan niin ei tuu tehtyy tyhmyyksiä,mutta enpä sanokaan ;O)) koska mä ainakin syntymähumalassani saan tehtyä mitä tahansa mokia ja ihan selvin päin ;O))))

Edellisviikko ja viikonloppu menivät ihan mukavasti,mutta alkuviikosta loukkasin syvästi erästä henkilöä viinanotollani:((

• aliisa
        Alien-8 kirjoitti:

Edellisviikko ja viikonloppu menivät ihan mukavasti,mutta alkuviikosta loukkasin syvästi erästä henkilöä viinanotollani:((

vahingon??? saitko välinne kuntoon...sanotaanhan että anteeksi voi antaa,mutta unohtaa ei voi...viina on viisasten juoma :O)

• Alien-8
        aliisa kirjoitti:

vahingon??? saitko välinne kuntoon...sanotaanhan että anteeksi voi antaa,mutta unohtaa ei voi...viina on viisasten juoma :O)

..luullakseni..kaipa tässäkin tapauksessa aika parantaa haavat..

• aliisa
        Alien-8 kirjoitti:

..luullakseni..kaipa tässäkin tapauksessa aika parantaa haavat..

mutta onneksi varmaan opit jotain ;O))

• Alien-8
        aliisa kirjoitti:

mutta onneksi varmaan opit jotain ;O))

ja depis on päällä.Syystäkin...:(

• mä vaan
        aliisa kirjoitti:

tänään,haet alkosta putelin kossua ja vedät perseet,kerrot sitten mille tuntuu.?

• aliisa
        mä vaan kirjoitti:

tänään,haet alkosta putelin kossua ja vedät perseet,kerrot sitten mille tuntuu.?

mä en juo ;O))

• Mä vaan.
        aliisa kirjoitti:

mä en juo ;O))

viinaa tullaan viisammiksi näin,juodaan viinaa,on todellisuus piinaa hetkittäin,selevin päin.(Hector)

• aliisa
        Mä vaan. kirjoitti:

viinaa tullaan viisammiksi näin,juodaan viinaa,on todellisuus piinaa hetkittäin,selevin päin.(Hector)

siitä tulee kaamee kapula ;O))

• mä vaan
        aliisa kirjoitti:

siitä tulee kaamee kapula ;O))

amatööreille tulee kapula.

• aliisa
        mä vaan kirjoitti:

amatööreille tulee kapula.

saitkos postia tänään jo päivällä....kun eilen tuli vain mainoksia...

• mä nyt
        aliisa kirjoitti:

saitkos postia tänään jo päivällä....kun eilen tuli vain mainoksia...

postia saisin,ja eilenkin tuli vain laskuja.

• aliisa
        mä nyt kirjoitti:

postia saisin,ja eilenkin tuli vain laskuja.

laskujako vaan...

• outzak

kun otin eilen!!:)) Huomisesta en vielä tiedä, kun siihen on aikaa.. Mutta nyt ainakin menen tekemään itselleni mustikkamaitoa ison emalikupillisen!!!:))

• animattiN

on jo kaksi selväpäistä immeistä. :))

• outzak
        animattiN kirjoitti:

on jo kaksi selväpäistä immeistä. :))

koskaan kovin selväpäinen.. Vaikka en joisikaan.. Mut tosiaan, tänään pitäydyn mustikkamaito-linjalla.:))

• animattiN
        outzak kirjoitti:

koskaan kovin selväpäinen.. Vaikka en joisikaan.. Mut tosiaan, tänään pitäydyn mustikkamaito-linjalla.:))

se hyvältä, meinaan etten ole varmaan koskaan maistanut sellaista. Mitä jos lirauttais jotain väkevämpää joukkoon. :))))

• outzak
        animattiN kirjoitti:

se hyvältä, meinaan etten ole varmaan koskaan maistanut sellaista. Mitä jos lirauttais jotain väkevämpää joukkoon. :))))

Tää on parasta ihan tälläsenään!! Osaat kai kuvitella miltä maistuu (jäiset) mustikat joiden päälle laitetaan sokeria ja maitoa. Jotkut laittaa kuulemma kuumaa maitoa, mut ite syön tota kylmänä, niiku jäätelön korvikkeena!!!:))

• Voisihan tuota muutaman tuopin täräyttää...

• animattiN

sellaset ovat. *kyselee tyhmänä*

• animattiN kirjoitti:

sellaset ovat. *kyselee tyhmänä*

Ne on sellaset "olutfestivaalien tapaiset", kaikki Savonlinnan raflat ja kuppilat ovat siinä mukana.

Olut on halvempaa ja porukat keräilee "olutpasseihinsa" eri rafloista leimoja ostamalla oluttuopin. Kerättyään viis leimaa saa Olujaiset T-paidan ja kaikki passit täyytäneet osallistuvat risteilyarvontoihin.

Semmosta juhlahumua.

• animattiN
        SavoRULES kirjoitti:

Ne on sellaset "olutfestivaalien tapaiset", kaikki Savonlinnan raflat ja kuppilat ovat siinä mukana.

Olut on halvempaa ja porukat keräilee "olutpasseihinsa" eri rafloista leimoja ostamalla oluttuopin. Kerättyään viis leimaa saa Olujaiset T-paidan ja kaikki passit täyytäneet osallistuvat risteilyarvontoihin.

Semmosta juhlahumua.

semmoiset juhlat. Ei muuta kun sitten kuppiloita kiertelee ne jotka haluu. :)))

• animattiN

ja menen katsomaan sitä, joten moikka noin 40 minuutiksi.

• yksitypy

viunaa, vaan hienosti punkkua pari lasillista :=)))
      Kävin ostamassa palacio del condea (espanjalaista) pullon tuossa työmatkalla.

Mitäs me Juicea nyt näin kauniina kesäiltana. Vähän masentavia, joskin hyviä sanoituksia. Kuuntelen Juice yleensä syksyllä ja talvella kun muutenkin masentaa :=)))))

Nyt alan vähän siivoilemaan ensin. Sitten olen vasta ansainnut palkkion, eli punkkua :=)))

• animattiN

punkussakin ole viinaa, eli alkoholia.
        Joakus kuulee oluen juojien sanovan ettei he käytä alkoholia, mutta kyllä oluessakin on sitä.
        Mutta eikun siivoomaan vaan ja sitten punkulle. :)))

• toinennimetön

ottanut....
      noooh jos muutaman sidun kumois ja lähtis maisemia kahteleen....=:0)))))

• animattiN

Ota muutama ja kerro joskus miltä maisemat näytti. :))

• toinennimetön
        animattiN kirjoitti:

Ota muutama ja kerro joskus miltä maisemat näytti. :))

tottakai kerron miltä maisemat näytti....

• sola"

on tuolla siideriä kaapissa, mutta en ole vielä varma, viitsinkö pilata huomista..ehkä juon pari ja katson miltä tuntuu.. ;)

• animattiN

sinulle krapula jo muutamasta pullollisesta. Pahempi juttu jos niin tulee. :((

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1083
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      847
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      783
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      529
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      294
      525
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      521
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      479
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Kalle irtisanoutui

Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin
      Orimattila
      53
      454
    Aihe