UFO:t pölynpölyä

kyllä vai ei

Maapallo ja ihmiset sen "sisällä" ovat kuin hyttysen paska erämäässa. Toki maailmankaikkeudessa on muita elämän olomuotoja, jotka eivät tiedosta ihmistä tässä universuumissa. Kaikki "ulkoavaruudesta" tullet havainnot ovat ihmisen ja luonnon yhteisvaikutusta, ei muuta. Muinoin factaa oli se kuinka korkeasti koulutettu henkilö oli, joka teki UFO havainnon. Jos oli esim. lääkäri, tieto tuli luotettavasta lähteestä ja sen täytyi olla totta.

7

800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sjnglsklbm

      Noh en jaksa uskoa että täällä mitään ulkoavaruuden pallosilmiä pyörisi pitkin taivaita. Olen kuitenkin aika varma että jossain päin tätä galaksia tai galaksijoukkoa on planeetta jolla on, tai ainakin on ollut enemmän tai vähemmän älyllistä elämää. Aika paska mäihä olis jos koko maailmankaikkeudessa olisi vain yksi planeetta jolla on elämää.

    • uukyfkloj

      Te kurjat maan ihmiset! Me ufot emme halua paljastaa olemassaoloamme. Tekniikkamme on 200000 vuotta edellä.

      • -Jos

        ihminen on saanut tällaisella teknologian tasolla näin paljon pahaa aikaiseksi, on parempi että vielä pahemmat sössiät pysyy täältä helvetin kaunana!


    • ihmisnoidi

      se on nyt sellainen homma, että vain ne harvat ja valitut, jotka tosissaan uskovat, näkevät.

      • on todellisia

        koska näin semmoisen...tunnistamaton lentävä objekti


      • et tunnistanut sitä
        on todellisia kirjoitti:

        koska näin semmoisen...tunnistamaton lentävä objekti

        mistä tiedät että se oli "lentävä lautanen", tuo avaruuden alus?!
        jos heitän golf pallon parvekkeelta, ja naapuri ottaa siitä kuvan, niin se on sille lentävä tunnistamaton esine!
        mutta jos tarkoitit, että noita avaruuden lähettiläitä on olemassa, niin olet siinä täysin oikeassa t. ihmisnoidi.


    • Totuudenpuhuja

      UFO:t, äärimmäisen epätodennäköisiä, mutta täysin mahdollisia.

      Siinä minun mielipiteeni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1651
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      340
      1244
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      63
      1145
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. 69
      768
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      35
      702
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe