TYHMÄ, TYHMEMPI, MONONEN...

URHEILU_TIETÄJÄ

KAIKKI MUUT JÄTTI 570 YHDEN EPÄONNISTUNEEN JÄLKEEN 575...

AVERBUKH AINOA 570 YLITTÄJÄ...

PAREMMAT MAHDOLLISUUDET MONOSELLA 570... SÄÄ SELKENI... SE YLI JA HOPEA TASKUUN... NYT YRITIT 575 JA ARVASIHAN SEN...

AIAI... AMATÖÖRIT KOTIIN

4

882

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilonpilaajagraniittimies

...Matti pyrki voittamaan kultaa. Hän ei tyytynyt taistelemaan himmeämmistä mitaleista. Ihan ymmärrettävä perverssio urheilijalta. Käsittääkseni monetkin urheilijat tuntevat ainakin jossain vaiheessa elämäänsä voitontahtoa...

Matilla on hyvä asenne! Tuolla asenteella voidaan vielä saavuttaa suuria.

Israelin poika onnistui oikeassa paikassa ja oli sopivasti onnekas. Muuta ei tarvitttu tällä kertaa kultamitaliin.

Onnea Matille kuitenkin! Tuo oli joka tapauksessa sitä venymistä!

• Antaako Selkäranka

1.Alexey Awerbuch ISRAEL 5.70 M
        2.Tim Lobinger SAKSA 5.65 M
        3.Roman Mesnil RANSKA 5.65 M
        - - - - -
        4.MAETTI MONOENENE SUOMI --Error--

• haloohaloohaloo

olisihan masa sen jälkeen saanut koittaa voittoa, jos olisi ensin klaarannut helpomman 570 ja varmistaen hopean

• Ilonpilaajagraniittimies
        haloohaloohaloo kirjoitti:

olisihan masa sen jälkeen saanut koittaa voittoa, jos olisi ensin klaarannut helpomman 570 ja varmistaen hopean

Luuletko sinä todellakin, ettei Masa sitä tiennyt?

Mene itse hyppäämään paremmin jos olet kerran noin äärettömän hyvä taktikko!

Sinun taktiikallasi Masa olisi ehkä ylittänyt 570, samoin olisivat voineet ylittää ne kaksi muutakin... Ehkäpä Masa (ihan aiheellisesti) arveli, ettei 570 riitä voittoon tai edes mitaliin. Onko parempi varmistella neljättä sijaa vai yrittää mitalia? Minä ainakin yrittäisin mitalia.

Taktikointi on kuitenkin aina osittain arvailua. Koskaan ei tiedä kuinka toiset hyppäävät. Opettele muistamaan se, niin voit oppia jotain seiväshypystäkin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1453
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      751
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      734
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      720
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe