hei!
etsin bändin jäseniä ilmajoen seudulta!itse olen 11v tyttö.kuuntelen vaikka mitä minä voisin soittaa kitaraa.ja on jo yksi joka vois laulaa!enään tartteaan kosketin soittaja rummut ja basso!treeni kämppäkin olisi mukava!ilmoitelkaa minulle sähkö postiin [email protected]
ilmoitelkaa heti kun olette kiinnostuneet
etsii bändiin jäseniä!
Nimetön
2
583
Vastaukset 2
- eti täältä
Laita ilmoitus myös sivulle
www.muusikoiden.net
ja sieltä tarkemmin kohta wanted
Mulla on käsitys, sieltä bändejä kasattais enemmän. - rannils
hhei , olen 14 vuotias tyttö etelä-pojanmaalta. Etsin bändiin jäseniä tai bändiä josta puuttuu soittajia olen soittanut kitaraa puoli vuotta ja pianoa 10 vuotta toivoisin että pistätte sähköpostiinni viestiä jos kiinnostaa =)
suvi.rannila @hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä4211823Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä30012282 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk951031Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma291001- 58926
- 66906
- 47880
- 63840
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa75817- 68814