Olen lähdössä reissuun ja tarvitsen eväät mukaan. Olen n. 20 tuntia ilman keittiötä, ravintolaa ja minkäänlaista ruoanlaitto-/lämmitysvälinettä. Ainut varusteeni on kylmälaukku. Myöskin olosuhteet eivät ole otollisia ruokailulle, lautasia, harukoita ja veitsiä en todellakaan raahaa mukaani :) Lusikan korkeintaan.
Ehdottakaapa induktio-sopivaa matkaevästä. Ihan pelkillä metukoilla, juustoilla ja tonnikalapurkeillä ei huvittaisi ''herkutella''. Ja tosiaan, olen induktiolla, joten ruoan pitäisi oikeasti olla erittäin vähähiilarista. Vhh-sopiva leipäkään ei ole suosikkiani. Leivon kyllä mielelläni jos teillä jotain leivontaohjeita on :)
Kiitokset kaikille resepti-guruille jo etukäteen :) Ja muuten, etsin jo karppiforumeilta, ei tärpänny.
Ja Tepin ja muiden pellejen on turha tulla selittämään että ota paketti voita mukaa ja syö!
Matkaevästä!
karp.....
0
806
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298