Hesburger

ja vatsa

Mistä kummasta johtuu että hesen hampurilaisista menee aina vatsa ihan kuralle, eli kauhee polte ja juoksujalkaa vessaan? Mietin vaan kun ulkomaillahan ei suositella syötävän majoneesia, kun purkit on saattanu seistä lämpöisessä. Mites ne päivän aikana säilötään hesen kuumassa keittiössä???

8

2774

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bgr

      kokeilla ennenkuin uskot? Lienet allerginen jollekin ainesosalle tai mausteelle.

      • en kyllä

        syö! Edellisestä kerrasta oli menny jo 3kk ja iski himo! Nyt se on loppu! Sama homma muuten miesystävällä!


      • miullakin
        en kyllä kirjoitti:

        syö! Edellisestä kerrasta oli menny jo 3kk ja iski himo! Nyt se on loppu! Sama homma muuten miesystävällä!

        Haha! Aivan kuin omasta suustani. Kävin vastikään purilaisella pitkästä aikaa, ja sekaisinhan se vatsa meni. Hesen hampurilaisten salaisuus on näemmä tosiaan majoneesissa... (oikeastaan en edes ollut Hesessä, mutta oli vaan pakko päästä sanomaan noin :)


    • tämä liittyy

      Turku-palstaan?

      • että_

        olen itse turkulainen ja Turussa taidetaan syödä Hesen ruokia eniten suomessa, joten täällä on hyvä aiheesta kysellä!!! PÖLÖ!!


      • Lääketieteen lisennssiantti
        että_ kirjoitti:

        olen itse turkulainen ja Turussa taidetaan syödä Hesen ruokia eniten suomessa, joten täällä on hyvä aiheesta kysellä!!! PÖLÖ!!

        Sulla on keliakia ja paha laktoosi intorelanssi......Loppuuu oluen juonti ja valkovenäläisten lipittäminen....Kannattaa käydä allergia testeissä niin selviää mikä siellä pikku masussa hiertää...
        http://www.youtube.com/watch?v=dM5PJUVaBa4


    • mulla sama

      Onko tämä ongelma vain heseruoissa? Oletko kokenut saman mäkkärillä tai ketjuttomilla nakkareilla? Mulla yleensä tuo johtuu siitä että olen ollut liian pitkään syömättä ja sitten ahneuksissani vetäisen hampurilaisen turhan nopeaan. Ei maha tykkää tuommoisesta.. todellista pikaruokaa siis.

      • Anonyymi

        Syön rauhallisesti kotona työpäivän jälkeen. Lisään lautaselle tomaattia, kurkkua ja usein myös majoneesia. Juomaksi kevytmaitoa, tai Zerokolaa.
        Kolmena påivänä viikossa, pelkästään heseruoilla, helppouden takia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      38
      2555
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1619
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1525
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      1383
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1229
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      319
      973
    7. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      954
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      900
    9. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      80
      873
    10. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      845
    Aihe