Uskokaa nyt, huhupuheisiin ei pidä uskoa, pitää olla näyttöä.
Mikaela ei ole L-koodi
4
1408
Vastaukset
- Marienhof
myös miksi Mikaelaa ja jopa Paulaa väitetään lesboksi. Paula on naimisissa miehen kanssa ja Mikaelalla ollut useita miehiä.
- edellisen kanssa
No en minäkään kyllä usko että Ingberg olisi aiempinakaan vuosina mitään käyttänyt, eikä ainakaan tänä vuonna - näkeehän sen nyt tuloksistakin. Kenen intressissä oikein on lietsoa tällaisia huhuja liikkeelle!? Minä uskon tällä hetkellä aika vankasti suomalaisten urheilijoiden puhtauteen ja perustelen sitä juuri heikolla menestyksellä kansainvälisellä tasolla.
- edellisen kanssa
Tarkoitan siis alkuperäisen kanssa! Tämä Marienhooffi näköjään on eksynyt väärälle palstalle :-)
- Ilme epävarma
edellisen kanssa kirjoitti:
Tarkoitan siis alkuperäisen kanssa! Tämä Marienhooffi näköjään on eksynyt väärälle palstalle :-)
Kummasti on Vaasan flikan tulostaso pudonnut ja kilpailukestävyys surkeaa luokkaa, maaottelussakin oli vähällä hävitä jopa ruotsalaiselle, vaivoin enään viiskymppinen ylittyy, selvästi kisan heikoin suomalainen, ulkomuoto ja ennenkaikkea ilme kertoo paljon jaa että mistäkö johtuu, siinäpä se, eikös siellä jo jotain kirjoiteltu. Urahan joka tapauksessa on ohi ja hyvä niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823