Jos haluatte hyvät kuulokkeet kohtuuhinnall (150€) niin tämä on ylivoimainen valinta. Paras hinta/laatu suhde, parempi kuin Sennheiserilla. Ja ääni uskomattoman hyvä ja tarkka koko taajuusalueella... Ja vielä todella mukavat korville kun on kangaspehmusteet, hopeanväristä plyyssiä =D
Varmasti parempi valinta kuin esim. Sennheiser HD 570 tai 590, ammattilaisen arvostelun mukaan äänenlaatu hyvin lähellä HD 600:aa, joka on taas ihan pirun kallis värkki.
Paras valinta ainakin yleiskäyttöön, itse en esim. Gradoja ostanut koska kuuntelen n. 2 tuntia musiikkia päivittäin ja Gradojen käyttömukavuus ei sellaiseen riitä. Ääni Gradossa (SR 80 kokeilin) oli loistava, mutta muuten ei vakuuttanut. En ole muuten mikään hifisti, vaan vain yksi erittäin iloinen Beyerdynamicin käyttäjä, joka haluaa kehua hyvää tuotetta kun se kehunsa on ansainnut.
Beyerdynamic DT 531 kuulokkeet
))))
3
537
Vastaukset 3
- Anonyymi
Samaa mieltä. Todella hyvät kuulokkeet. Ostin juuri noihin aikoihin ja kestivät tänne asti. Olisi kestäneet vielä pidempäänkin, mutta tuli istuttua sohvalla piilotelleiden kuulokkeiden päälle. Ostin sitten uudet Bayerit. Dt 900 pro. Nämä on vielä paremmat.
- Anonyymi
Aika halvat on. liekköhän mitään laatua. Mun maksi 369e. merkkiä en kerro.
- Anonyymi
Nahkapehmuste ei kestä käytössä, mutta silti niitä on kuulokkeissa ulkonäkösyistä. Kangas on paljon parempi materiaali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.631959Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt271535- 991092
- 45840
- 87783
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21612- 29600
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56538- 31533
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,119494