Oisko jollain ideoita mikä mahtaa olla vikana, kun telkkari sammuu itsestään noin 5-10 min katselun jälkeen? Sen saa taas päälle hetkeksi kun odottaa noin 15 min. Joku kenties ylikuumenee? Huomasin tämän pari päivää sitten ja nyt se ei vaan pysy päällä. Päävirta jää kyllä päälle. Olen koittanut ottaa töpselin pois seinästä yöksi ja kokeillut aamulla, mutta ei se pysy yhtään sen kauemmin päällä. Olen koittanut myös ottaa värit pois ja laittaa kirkkauden ja kontrastin nolliin, mutta ei sekään auta. Ideoita?
Telkku sammuu itsestään
taas pihalla
2
544
Vastaukset
- Mr Terppiska
Sama vika itselläni omassa taulutelkussa. Ei pysynyt päällä kun 10-20 minsaa. Vein huoltoon, vikana oli parin kondensaattorin lämmittämä johto, joka alkoi olla huonossa kunnossa. Korjaus maksoi 100 euroa.
Tuollainen pitäisi mennä virhevastuuseen. Ei taulu-TV:itä taida olla ollut markkinoilla niin kauaa, että virhevastuu olisi loppunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013