kun ei tää punnertaminen oikeen viel suju niinkun pitäis, nii kertoisitteko, että miten tätä kyseistä toimintoa voisi harjoitella? eli niinkun ihan käsipainojen nostolla, vai? kiitos paljon.
Punnerruksen alkeet!
4
555
Vastaukset
- fsdgdgggf
takaisin 4 vuoden päästä.
- Cheerleaderr
Kyllä sitä voi -92 harjotella punnerruksia, hyvä se on tässä iässä aloittaa, niin ei aikuisena olla huonossa kunnossa.
Harjottelet vaan punnertaa kyl se siitä. Tee eka vaik naisten, eli polvet maassa. Mulla menee miestenki. - -nk-
Cheerleaderr kirjoitti:
Kyllä sitä voi -92 harjotella punnerruksia, hyvä se on tässä iässä aloittaa, niin ei aikuisena olla huonossa kunnossa.
Harjottelet vaan punnertaa kyl se siitä. Tee eka vaik naisten, eli polvet maassa. Mulla menee miestenki.Eli laitat kädet korokkeelle. Mitä ylemmäs, sen kevyempi punnerrus on kun painopiste siirtyy alemmaksi. Sitte vähitellen vaan matalampaa koroketta. Jos haluaa vaikeuttaa niin sitte jalat korokkeelle. Ja tietty tuo naistenpunnerruskin on hyvä liike..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3955863Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251809Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http471232- 1211043
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko98946Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss47943- 56924
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133919- 46907
- 78861