MÄ VIHAAN USKIKSIA. MÄ VIHAAN USKIKSIA. MÄ VIHAAN USKIKSIA. MÄ VIHAAN USKIKSIA. MÄ VIHAAN USKIKSIA. MÄ VIHAAN USKIKSIA. MÄ VIHAAN USKIKSIA. MÄ VIHAAN USKIKSIA. MÄ VIHAAN USKIKSIA. MÄ VIHAAN USKIKSIA. MÄ VIHAAN USKIKSIA. MÄ VIHAAN USKIKSIA. MÄ VIHAAN USKIKSIA. MÄ VIHAAN USKIKSIA.
Vastaukset 11
- Sefanja
ja saahan sitä vihata mitä vaan haluaa - itse siinä vain kärsii eniten -.
- Tristar
Cipralex auttaa.
*** - siin
kailotat.
Vihaa ketä lystäät. - ---------------------------
Piru vihaa sinuakin.
- Pasi
Nämä palstat ovat keskustelupalstoja, mutta nuo sinun hokemat joka palstalla eivät ole kovin rakentavia eivätkä ole nimimerkkiäsi imartelevia.
Perustele edes vihasi tai jotain. - hohhoijakkaa
Ja kiviäkin kiinnostaa...
- Reima A
Et ole yksin, sillä minäkin vihaan uskiksia.
Jos alkaa tuntua siltä, että tuo viholliskuva hallitsee liikaa elämää (on esim. tärkein elämänsisältö tms) niin hakekaa apua. Kyllä sitä jostakin saa, rahalla ainakin.
Oma-apuna voitte yrittää antaa anteeksi.- tuttumies-
tuttumies kirjoitti:
Jos alkaa tuntua siltä, että tuo viholliskuva hallitsee liikaa elämää (on esim. tärkein elämänsisältö tms) niin hakekaa apua. Kyllä sitä jostakin saa, rahalla ainakin.
Oma-apuna voitte yrittää antaa anteeksi."Jos alkaa tuntua siltä, että tuo viholliskuva hallitsee liikaa elämää (on esim. tärkein elämänsisältö tms) niin hakekaa apua. Kyllä sitä jostakin saa, rahalla ainakin.
Oma-apuna voitte yrittää antaa anteeksi."
Kerro, kerro mistä hait apua?
Raha, järki tai naisten mielyttäminen eivät ole tukenasi.
Kerro ****umies, elätkö vain kostaaksesi vuonna -79 kuolleelle isälläsi (jos hän oli isäsi?)
Tarvitset apua.Jeesus Kristus on apu.Tai voit kertoa myös minulle huolesi.
Älä oo noin vihaisella päällä.
Aistin että tämän takana on loukkaantunut tyttönen miksi olet loukkaantunut?- Missukka
Vihaatsä mäntymetsää vai kuusimetsää vai koivikkoa vai pajukkoa vai mitä? Alias mitkä suuntaukset ja mitkä piirteet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1761370- 881214
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2071110- 68952
- 59721
- 55590
- 32568
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80526- 45497
No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29494