Onko kenelläkää dallas pullan reseptiä?? Jos on niin olisitko kiva ja lähettäisit sen sähköpostiini--> [email protected]
dallas pulla
3
616
Vastaukset
- lode
Minua kiinnostaisi myös tietää tuo resepti, on nimittäin sen verran hyvän makuista pullaa tuo.
- sari
Tarkoitatkohan tätä :
Kierrepulla vaniljarahkatäytteellä
Taikina:
1 l vettä
2 palaa hiivaa
100 g maitojauhetta
100 g kananmunia (n. 2kpl)
380 g hienoa sokeria
10 g suolaa
15 g kardemummaa
2,2 kg vehnäjauhoja
300 g notkeaa margariinia
Vaniljarahkatäyte:
100 g voita
100 g kananmunia (n. 2kpl)
50 g sokeria
200 g maitorahkaa
50 g vaniljakreemijauhetta
Murenna veteen (n. 40 asteista vettä) hiivapalat ja lisää maitojauhe. Sekoita hyvin kunnes hiiva on liuennut nesteeseen. Lisää munat sekä keskenään sekoitetut sokeri, jauhot, suola ja kardemumma. Aloita vaivaaminen. Lisää lopuksi rasva ja vaivaa hyvin. Jätä taikina lepäämään pöydälle pyyheliinan alle n. 15 minuutiksi.
Valmista vaniljarahkatäyte. Sekoita täytteen ainekset tasaiseksi massaksi.
Kaulitse taikina levyksi ja levitä vaniljarahkatäytettä levylle. Rullaa rullaksi ja leikkaa pulliksi. Kohota pullia vielä tunnin verran uunipellillä. Voitele kananmunalla. Pursota vaniljatäytettä esim. pursotinpussia apuna käyttäen pullien päälle. Paista uunissa 200-225 asteessa noin 13-15 minuuttia.- anne
Kyllä se on juuri tämä ohje!
Kävin ruokala.tv sivuilla katsomassa kokkivieraiden reseptejä ja siellä kokki nimeltä
Tapani Mäkäräinen oli valmistanut samoja "dallas-pullia" mitä kaupoissa myydään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651483Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113951- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48774- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72707Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026689Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68672