Onko joku toinen maistanut Talk muruja? Minä kyllästyin puuroon ja löysin kaupasta nämä. Ovat suomalaisia, eivät sisällä lisäaineita ja ovat vähäsuolaisia. Kuitua 20,7 %. Sisältävät kauraa, ohraa ja ruista. 100 g muruja sisältää 300 kcal. Murut ovat hyvin kevyitä, koko iso paketti 250 g. Syön ne kevyen mehukeiton kanssa.
Talk MURU
15
5888
Vastaukset
- ääävit
sahanpuruille
- on......................
Minä olen syönyt noita juttuja ja ovat kyllä tosi hyviä. Me like!!!
- hetipaikalla
jos eivät olisi Suomalaisia.
- Kiril
liittyvät kevyisiin herkkuihin? Oletko katsonut paljonko hiilihydraatteja ne sisältävät? Kauraa, ohraa, ruista? Mikä tekee mehukeitosta kevyen?
- ...---
Kiril, kaikki eivät leiki hiilihydraattien kanssa ja pilaa terveyttävänsä. -kuten eräät.
- ..................
Mikäs tekee mehukeitoista raskaita? Toki sokeriset vaihtoehdot ovat kaloripitoisia, mutta sokerittomat (esim. Valion) mehukeitot sisältävät noin 8kcal/100g. Niistä ei saa raskasta popsittavaa edes vhh-dieettiläiselle.
- kuitua?
Ihan syötäviä, erikoisesti juuri mehukeiton kanssa (muuten aika mauttomia) mutta vatsa ei oikein kestä tuota kuitumäärää... vatsaa kipristelee ja pöntön täydeltä riittää "sitä itteensä".
- Goya
Voi muruseni, mitä olet nyt alkanut murustaa?
Olisikohan kuitenkin kyseessä jonkinlaiset murot?
Mutta ihme nimi: Talk. Ovatko talkista tehdyt? Vai ovatko näitä puhuvia riisimuroja: riks, raks, ja poks. And when they talk in english, they say snap, crackle and pop!- melskaa
Viittaisikohan tuo nimi talkkunaan? Talkkunajauhot on valmistettu vähän samalla periaatteella monesta viljasta.
- kyllä...
melskaa kirjoitti:
Viittaisikohan tuo nimi talkkunaan? Talkkunajauhot on valmistettu vähän samalla periaatteella monesta viljasta.
Ne ovat pakkauksen mukaan nimenomaan talkkunasta tehtyjä muroja ja nimi on todellakin Talk Muru, ei Talk muro, vaikka murojahan ne tavallaan ovat...
- heitän...
Fibrex sokerijuurikaskuitua hiutaleina (Reformi).
100 grammasta löytyy:
energiaa 60 kcal
ravintokuitua 73 g (!!!)
proteiinia 10 g
hiilihydraatteja 17,3 g
rasvaa 0,3 g (tyydyttyneitä 0 g)
kalsiumia 700 mg
rautaa 18 mg- on jo
sairasta!
73% kuitua, eikö ole sama syödä kiviä? - heitän...
on jo kirjoitti:
sairasta!
73% kuitua, eikö ole sama syödä kiviä?Ei se nyt ihan sama ole. Esimerkiksi sämpylöihin tuossa saa mukavasti kuitua ja kuohkeutta, kun taas vehnäleseitä (48% kuitua) pitäisi kalorimäärällisesti mättää taikinaan älytön määrä, jotta sämpylän kuitupitoisuudessa olisi mitään merkityksellistä eroa.
- inks
Hei ruvetkaas harrastamaan jotain kestävyysurheilua,niin ei ne ''liikahiilarit'' enää haittaa,päinvastoin.
- Uskon
Maistoin tänään Talk Muru muroja. Minulle ihana yllätys. Olen murojen ystävä, en hiilarikammoinen..Suomalaisia muroja, hyvän makuisia. Kuidut nimenomaan auttavat vatsaa toimimaan oikein. Koko pakettia ei pidä syödä kerralla. Sit just vähä kipristää ja tulee suoli tyhjäksi. Mut tehokasta sekin. Jos ajattelee omaa etuaan yhtään, silloin tukee kotimaisen ruuan tuotantoa.
Mii laiks, alot!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 864064
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353141Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1022295Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312118Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell821886Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281827- 311810
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271567Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91527- 281501