en käynyt koskaan..

ex-työläinen

Olin töissä sairaalassa ja sijaisena mutta aika paljon kuitenkin yhdellä ja samalla osastolla..ja en koskaan päässyt tai joutunut kehityskeskusteluun vaikka tein siajsuuksia n 10v...eli mitäs tämä kertoo työnantajan tai esimeiehen suhtautumisesta sijaiseen!Yleensä olin töissä kun muut istuivat vuorotellen kehityskeskusteluissa.Kaiken kukkuraksi kun aikanaan tuli toimi osastolle ja siihen valittiin nuori ja suht kokematon ,perheetön ja kun kysyin että miten tässä näin kävi,niin esimies oli sitä mieltä että:Kun et ole työhön sitoutunut,,enhän ollut käynyt keskusteluissakaan...Minulle riitti sijaisuudet siinä lafkassa,teen muuta työtä nykyisin! että näin ..Hoitoala on työnä ok,mutta hoitoväki ei kunnioita edes toisiaan..

2

785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Topixx

      Työuraa on takana 30 vuotta, mutta kehityskeskustelut on pitämättä. Syy on se, että työni on "pioneerivakanssi", ja olen ollut jo pitkään urani huipulla. Riittää hyvin, kun jatkan näin.

    • Työnantaja

      Voi olla, että työnantajallasi on jäänyt huomaamatta, että sinun kanssasi kehityskeskustelut ovat jääneet sopimatta ja pitämättä, jos työsi on ollut sijaisuuksia. Toivottavasti olet itse ottanut asian esiin, etkä vain kerro epäkohdasta täällä keskustelupalstalla. Uskoisin, että jokainen työnantaja, joka yleensäkin kehityskeskusteluihin on valmis uhraamaan kallista aikaansa, käyttää sitä myös sijaisiin, oppisopimuskoulutettaviin, harjoittelijoihin, määräaikaisiin jne... Heistä usein ammennetaan todellista ja ajankohtaista tärkeää tietoa työyhteisön tilanteesta ja sitä, kuinka toimintaa voidaan kehittää, että kaikki osapuolet ovat tyytyväisiä.

      Otathan asian esiin heti tilaisuuden tullen. Tämä voi olla vaikkapa keino saada vakituinenkin työsuhde aikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe