TERVE!
MIllä Visual pätkällä saan ohjelmoitua Exceliin niin että esim commandbuttonnin painamisen jälkeen kursori liikkuu halutuun suuntaan halutun määrän. Esim napin painalluksen jälkeen kursori liikuu esin 5 ruutua oikealle
Tiedon siirto tauluun
ExcelKummastuttaa
1
392
Vastaukset
ActiveCell.Offset(0, 5).Range("A1").Select '5 solua oikealle
ActiveCell.Offset(0, -5).Range("A1").Select '5 solua vasemmalle
ActiveCell.Offset(5, 0).Range("A1").Select ' 5 solua alas
ActiveCell.Offset(-5, 0).Range("A1").Select ' 5 solua ylös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain1421288- 271262
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611209- 781164
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751122Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031113Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!651061- 54968
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans15830Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per173812