Tällainen on työpäiväni

Ikionnellinen nuorimies

7.00-8.00 netissä surffailua ja uutisten lukemista

8.00-8.30 kahvitauko ja työkaverien kanssa jutustelua

8.30-9.00 luen ja vastailen sähköposteihin

9.00-10.00 nojaudun taaksepäin ja kuuntelen musiikkia

10.00-11.00 käyn katsomassa, että duunarit ovat edenneet suunnitelman mukaisesti

11.00-12.00 lounastan työkaverini kanssa

12.00-13.00 känny kiinni ja pienet torkut työhuoneen sohvalla

13.00-14.00 kahvikuppi käteen ja flirttaan ja juttelen sihteerin kanssa! :)

14.00-14.30 surffaan netissä ja soittelen kavereille ja sovin illan menoista

14.30 kotiin.

Eli rento homma, mutta liksakin on karvan alle 3 000 €/kk.

17

5994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähemmän nuori mies

      1,5 h surffausta netissä, 1,5 h kahvi- ja ruokatunteja, 5 h "työtä".

      Onkelmana se että kun riittävästi löysäilee niin sit joutuu tekee pari 18-tuntista päivää joka toinen viikko. Mut kiva lungisti tuhnutella noin yleensä...nousukausi mycket bra.

    • eieieieiei

      seihtemeen duuniin? ei jumalauta, vaadi palkankorotusta.

      Eikö yhtään sieppaa tuollainen toimettomuus? itse olin vähän aikaa sitten pari kuukautta vastaavanlaisessa paikassa ja meinasi pälli levitä, eipä napannut tehdä jatkosopimusta vaikka tarjosivat. Liksa olisi kyllä ollut pienempi kuin sulla.

      Edelleenkin olen pienemmällä palkalla kuin sinä toisessa paikassa mutta enpä vaihtaisi tuollaiseen vaikka saisin sen kolme tonttua, päivät pitenee tuplaksi jos täytyy toimetonna olla eikä se itsekunnoituksellekaan hyvää tee.

    • tuleva valtiotieteellisen o...

      oh oh kaikkihan tuollasesta työsta unelmoi mutta tarkemmin ajateltuna toodella tylsää ja aika menee aivan hukkaan. Eihän tossa edes kehitä itseään mitenkään. Turha on turhaa. Tsemppiä kuitenkin.

    • utelias ulla

      Kuulostaa mukavalta. Millä alalla olet "töissä"?
      Ja tärkein kysymys, miten sinne olet päässyt?

    • ei vastannut nääs

      7.00-8.00 puistossa surffailua ja roskisten penkomista

      8.00-8.30 kaljan juontia ja spurgukaverien kanssa jutustelua

      8.30-9.00 luen maasta löytyneen metro-lehden ja vastailen muille spugeille mitä lehdessä lukee

      9.00-10.00 nojaudun taaksepäin roskista vasten ja kuuntelen lokkien kiljuntaa sekä lakasikoneen suhinaa

      10.00-11.00 käyn katsomassa, että duunarit ovat edenneet suunnitelman mukaisesti, eikä minun vielä tarvitse lähteä pois hyvästä istumapaikasta

      11.00-12.00 lounastan spugekaverini kanssa puistossa, makkaranpalaa ja lämmintä maitoa, lokki seuraa vierestä hervottomana

      12.00-13.00 känni päälle ja pienet torkut puiston penkillä

      13.00-14.00 kaljapullo käteen ja flirttaan ja juttelen ohikulkijoiden kanssa! :)

      14.00-14.30 surffaan puistossa ja soittelen suutani poliisille joka sopii iltani menoista

      14.30 putkaan.

      Eli rento homma, mutta liksakin on karvan alle 300 €/kk.

    • hienoa

      tollasessa päivässä on? Itsellä suurinpiirtein samanlaista, ja pää meinaa hajota. Päivät tuntuu pitkiltä kuin nälkävuosi.

    • siistiä sisätyötä,ei

      aivot rasitu

    • liian pieni palkka!

      Pyydä ihmeessä tonni kuussa lisää, eihän tuommosta mitenkään muuten kestä.

    • toinen nuormies

      Voi hemmetti, ihan ku oisin oikeasti itte kirjottanu :D Sama tarina. Tosin en aloita seiskalta kyllä millonkaan - nukun yleensä ysiin/kymmeneen. Pois voi lähteä kolmen jälkeen. Ei työajanseurantoja tms.

      -M25

    • pomo

      7.00-8.00 käyn läpi työntekijöiden edellispäivän ip-liikenneraportit

      8.00-8.30 kierros talon ympäri josko paskanpuhujia löytyisi kahvipöydän äärestä, en tarvi muistikirjaa, naamat jää hyvin mieleen.

      8.30-9.00 raportoin aamupäivän löydökset

      9.00-10.00 tilaan ja tarkastan it:ltä listat työntekijöiden koneisiin asennetuista ylimääräisistä ohjelmista.

      10.00-11.00 käyn nopealla seläntaka kävelyllä katsomassa mitä työntekijöillä pyörii ruuduilla.

      11.00-12.00 seuraan lounastaukojen pituutta ja talosta poistumista.

      12.00-13.00 pidetään palaveri jossa keskustellaan turhista kavereista.

      13.00-14.00 tsekkaan työntekijöiden puhelinlaskuerittelyt netistä

      14.00-14.30 tsekkaan työntekijöiden tuntikirjanpidon

      14.30-14.45 Käyn läpi it:n toimittavan raportin firman filttereihin jääneistä tulleista ja lähtevistä sähköpostien liitteistä.

      14.45-15.00 Yhteenveto HR:lle. Katellaan koska olis aika puhdistaa kenttää ja ottaa yhteistoimintaneuvottelumenettelyt käyttöön

      15.01-15.02 Kotimatkalla uhraan hetken ajatukselle työtodistuksista joita kenkää saaneille lusmuille jaetaan, samaan hengenvetoon tiedän jo repliikkini minkälaisia suositteluja tulen jakamaan.

      Eli just ihana homma, mutta liksaa en kehtaa edes sanoa ja pahoittaa monen mieltä.

      • ginhingini

        meillä se vasta remonttimies on kun ei kerkiä niin ei kerkiä kuin muutaku paskaa jauhaa kaikkiean kaa ja koneet hajoo käsiin, voivoi teitä luuletteko tosiaan jatkavanne tota lopunaikaa.. lusmun korvaa aina joku halvempi - selkänne takana käydään jo salaseuraa, vanne alkaa kiristymään ja naps potkut tuli että heilahti seuraava susipari uuniin


      • låqtns.

        Voi jessus ku olis kiva kun sunlainen kyyläs tulis jututtaan mua mun työpaikkasurffailuista. sais kyllä haistattaa pitkät vitut ja vaatia että joko sinä tai minä lähden talosta. herra iso pomo sais päättää. itse kun teen tulosta työnantajalleni niin paljon, että sillä elättää kymmeniä työntekijöitä ja olen varma että siihen ei taloon tullut ulkopuolinen saman alan ammattilainen pystyisi.

        hirtä ittes. Kyylä!


    • oliskaan...

      Eikä kehittämään itseäsi, laiska paska.

      mä nautin työn haasteista, sulla on tylsä työ.

      Miten saat psyykattuu ton motivointi puolen?

    • oliskaan...

      Eikä kehittämään itseäsi, laiska paska.

      mä nautin työn haasteista, sulla on tylsä työ.

      Miten saat psyykattuu ton motivointi puolen?

    • matti mies

      jossakin vaiheessa yritys huomaa että oot
      tarpeeton, ja taas oot sen verran lapsen omainen
      että ite kuset tilanteen.

    • VirkamiesHelsingistä

      Työsi kuulostaa aivan kauhealta. En olisi töissä joutilaana kolmenlla tonnilla. Elämäni tylsimmät työs ovat olleet juuti noita, joissa ei riitä tekemistä eikä haasteita.

      Nyt olen onnelinne, kun saan tehdä haastavia töitä ja aina on vähän kiire. Ihanaa!

      • hyvähomo

        työ on homostelua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe