Miten kauan se säilyy? Voiko sitä pakastaa?
itse tehty salsa
7
3061
Vastaukset
- anna
Totta kai voi pakastaa! Miksei voisi? Jääkaapissa säilyy noin 5-7 päivää.
- tiina
Riippuu siitä, onko kyseessä tuoresalsa vai sellainen tomaattimurskakastike (keitetty/haudutettu yhdessä mausteiden kera).
Tuoretomaattisalsaa en pakastaisi, mutta "tomaattimurskakastiketta" voisi. Tuoresalsa ei myöskään säilyisi ihan noin kauan. - anna
tiina kirjoitti:
Riippuu siitä, onko kyseessä tuoresalsa vai sellainen tomaattimurskakastike (keitetty/haudutettu yhdessä mausteiden kera).
Tuoretomaattisalsaa en pakastaisi, mutta "tomaattimurskakastiketta" voisi. Tuoresalsa ei myöskään säilyisi ihan noin kauan.Itse tekemäni salsa on kyllä hyvin säilynyt jääkaapissa viikonkin verran. Epäilenpä, että se johtuu jääkaappini kylmyydestä... tai sitten asiat ovat muuten vain vinksallaan keittiössäni ;)
Olen myös pakastanut tuoretomaattisalsaa, eikä se ole siitä piloille mennyt. Vaikka onhan täystuore salsa toki paremman makuista. - tiina
anna kirjoitti:
Itse tekemäni salsa on kyllä hyvin säilynyt jääkaapissa viikonkin verran. Epäilenpä, että se johtuu jääkaappini kylmyydestä... tai sitten asiat ovat muuten vain vinksallaan keittiössäni ;)
Olen myös pakastanut tuoretomaattisalsaa, eikä se ole siitä piloille mennyt. Vaikka onhan täystuore salsa toki paremman makuista.Anna, perustin mielipiteeni varmaan enemmän olettamuksille, anteeksi siitä. Tosin on tuo viikko varmaan aika hyvin jo salsan säilyvyydestä, pakastanut en ole kun on yleensä uponnut aika pian parempiin suihin tuoreeltaan :)
- Ellunkana
Kiitokset vastanneille ja hauskaa uutta vuotta!!
- ristin juurelle
Jeesus on Herra.
- iso mummo
ristin juurelle kirjoitti:
Jeesus on Herra.
ja paskat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349