Miten kauan se säilyy? Voiko sitä pakastaa?
itse tehty salsa
7
3105
Vastaukset
- anna
Totta kai voi pakastaa! Miksei voisi? Jääkaapissa säilyy noin 5-7 päivää.
- tiina
Riippuu siitä, onko kyseessä tuoresalsa vai sellainen tomaattimurskakastike (keitetty/haudutettu yhdessä mausteiden kera).
Tuoretomaattisalsaa en pakastaisi, mutta "tomaattimurskakastiketta" voisi. Tuoresalsa ei myöskään säilyisi ihan noin kauan. - anna
tiina kirjoitti:
Riippuu siitä, onko kyseessä tuoresalsa vai sellainen tomaattimurskakastike (keitetty/haudutettu yhdessä mausteiden kera).
Tuoretomaattisalsaa en pakastaisi, mutta "tomaattimurskakastiketta" voisi. Tuoresalsa ei myöskään säilyisi ihan noin kauan.Itse tekemäni salsa on kyllä hyvin säilynyt jääkaapissa viikonkin verran. Epäilenpä, että se johtuu jääkaappini kylmyydestä... tai sitten asiat ovat muuten vain vinksallaan keittiössäni ;)
Olen myös pakastanut tuoretomaattisalsaa, eikä se ole siitä piloille mennyt. Vaikka onhan täystuore salsa toki paremman makuista. - tiina
anna kirjoitti:
Itse tekemäni salsa on kyllä hyvin säilynyt jääkaapissa viikonkin verran. Epäilenpä, että se johtuu jääkaappini kylmyydestä... tai sitten asiat ovat muuten vain vinksallaan keittiössäni ;)
Olen myös pakastanut tuoretomaattisalsaa, eikä se ole siitä piloille mennyt. Vaikka onhan täystuore salsa toki paremman makuista.Anna, perustin mielipiteeni varmaan enemmän olettamuksille, anteeksi siitä. Tosin on tuo viikko varmaan aika hyvin jo salsan säilyvyydestä, pakastanut en ole kun on yleensä uponnut aika pian parempiin suihin tuoreeltaan :)
- Ellunkana
Kiitokset vastanneille ja hauskaa uutta vuotta!!
- ristin juurelle
Jeesus on Herra.
- iso mummo
ristin juurelle kirjoitti:
Jeesus on Herra.
ja paskat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995