myötäileekö muijakin liikkeitä vai onko paikallaan?
takaa päin
7
12512
Vastaukset
se yrittää mutta pitelen kiinni että paikoillaan.
- Seretta
Mun poikakaveri kysyi nuorelta kylämme papilta yhessä nuorten illassa:
"Naitko sää koskaan akkaas kontallaan lattialla niinku koirat?"
Ja nyt meitin pitäs mennä naimisiin. Se pappi on ainoo vihkiä kylällä. Ei oikeen mee nyt ihan hyvin.
Mitä tekisit ite?
Se takaa päin tekee kivaa ku ollaan polvillaa sänkyn vieres. Siitä mun poikakaveri tykkää- vaan
pokkana vihille:)
- voitte katsella
vaan kirjoitti:
pokkana vihille:)
kotivideoita, löytyy myös koiratyyliä. http://www.amateur-blogs.com/ tänne sivulle,
- taka
Hölmö kysymys sillä tiedän, että papit nai vaa lähetyssaarnaajassa, se kuuluu pappiskoulutukseen
- meilläpäin
Niin jotta ei ole meilläpäin kovin yleistä. Kassit hakkaa ilikiästi muijan reisiin.
- ymmärtäny kaikkea
meilläpäin kirjoitti:
Niin jotta ei ole meilläpäin kovin yleistä. Kassit hakkaa ilikiästi muijan reisiin.
"ollaan polvillaan sängyn vieressä" ja sit jotakin papeista.
Onks tässä nyt rukoilemisesta kyse - eivät kai ne #4%#% kristityt oo tulle tällekin saitille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312713Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232140Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4202113- 791799
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201739Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671560- 1281322
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221207Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130- 581048