Olen nyt muutaman viikon tehnyt kuntoplussan mukana tulleella dvd:llä pilatesta, ja olen hassahtanut ihan täysin. Mahtava laji! Nyt alan löytää poikittaiset vatsalihakset, joten liikkeet tuntuvat ihan eri tavalla kuin ekoina päivinä. Haastetta riittää tässäkin ihan tarpeeksi, koska vielä en pysty tekemään kaikkia liikkeitä oikein. Haluaisin silti hankkia sen Tehokas Pilates-dvd:n. Onko se hyvä, hyvin selitetty? Onko se näin aloittelijalle hyvä, vai maltanko vielä mieleni ja pitäydyn tuossa kuntoplussan levyssä?
Tehokas Pilates-dvd
2
3744
Vastaukset
- molemmista
Aloitin itse tuolla kuntoplussan levyllä ja ostin myöhemmin Tehokas P.dvd:n. Se on hidastempoisempi ja koko ajan muistutetaan "pidä voimalaitos käynnissä" (vatsa tiukkana), joten sen jälkeen osasin tehdä liikkeet oikein ja tehokkaammin. Myös kuntoplussan liikkeet alkoi tuntua tehokkaammilta ja tulosta tuli!
Itse vuorottelen noita ohjelmia, koska kuntoplussan dvd:llä on myös reisi- ja peppuliikkeitä, jotka tältä toiselta puuttuu. Mutta siis suosittelen hankkimaan Tehokas Pilates-dvd:n, opit uusiakin liikkeitä, mm. lankkuliike joka on todella tehokas! - pompula84
Minullakin on kyseinen dvd, mutta en saa sitä näkymään playstation2-koneella.. Ilmeisesti tämä on niitä levyjä, joihin tarvii ihan oikean dvd-soittimen näkyäkseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4022172Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek122029Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501415Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821079Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel57987Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402958Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41848- 56809
- 75770
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70744