kuuntelee? Itse olen Elvis fani, mutta menee oopperakin (tosin ei kaikki), jatsi, Jimi Hendrix, Bob Marley ja Markku Aro 70luvulta kuuluu suosikkeihin. Myös Ismo Alangon runomaiset tekstit tehoaa.Tuntuu, että 70luvun popissa on sitä jotakin tunnelmaa. Tiedän ettei kaikki pidä, mutta tyylisä kullakin. Mikäs Teihin tehoaa ja onkos teillä siivous musiikki erikseen, itselläni on näin.
Mitäs musiikkia huuhaalaiset
21
816
Vastaukset
Linkin Parkia, Metallicaa, Poets of the fallia. Mutta kyllä toi Apulanta taitaa olla paras;)
- yx kax
House of the rising sun,mökkimusiikkia.
Matti ja Teppo,lenkkeilymusiikkia.
Hanna Ekolan biisejä haikeaan mieleen.
Hectoria,Juicea,Kuoppamäkeä...
Kaikkee tällaista..,.huu...haa... - nyyperi evk
ELVIS
AGENTS
POPEDA
EPPU NORMAALI
ERIC CLAPTON
ROLLARIT
BEATLES
URIAH HEEP
JUICE
PEPE ÅHLGWIST
HASSISEN KONE
IRWIN
MAIJA VILKKUMAA
SEPPO TAMMILEHTO
MILJOONASADE
KOLMAS NAINEN
EDU KETTUNEN
HECTOR
EERO JUSSI &THE BOYS
SANTANA
CCR
ROY ORBISON
SONNY&CHER
TOM JONES
THE BEACH BOYS
MANFRED MAN
THE KINS
THE MONKEES
DONOVAN
THE SHADOWS
THE ANIMALS
THE SWINGING BLUE JEANS
NÄMÄ TULI HETI MIELEEN- yx kax
Wau,mikä lista!! Tuossa oli paljon niitä,joita minulta jäi pois!!:)
- nyyperi evk
FLEETWOOD MAC,THE HOLLIES,PETULA CLARK,TOMMY STEELE,CLIFF RICHARD,CHUCK PERRY,PAT BOONE,FATS DOMINO,RICKY NELSON,JOE DOLAN SEKÄ KOTIMAISIA
LAIDASTA LAITAAN JOPA HENGEELLISTÄKIN.
ANITA VÄLKKIÄ EI KORVANI SUOSTU VASTAAN OTTAMAAN - Köyhäkeppi
nyyperi evk kirjoitti:
FLEETWOOD MAC,THE HOLLIES,PETULA CLARK,TOMMY STEELE,CLIFF RICHARD,CHUCK PERRY,PAT BOONE,FATS DOMINO,RICKY NELSON,JOE DOLAN SEKÄ KOTIMAISIA
LAIDASTA LAITAAN JOPA HENGEELLISTÄKIN.
ANITA VÄLKKIÄ EI KORVANI SUOSTU VASTAAN OTTAMAANIhan oikeesti kateellinen Sulle. Tavallaan ois kun omaa hyllyä katellut, mut on sulla monta helmeäkin siellä, kuten CCR, Rollarit, Sonny&Cher, The Beach Boys, The Mankees ja The Shadows sekä monta muuta. Ei voi kun todeta, et vanha suola rupes janottamaan. Tää ilta meneekin sitten kuunnellen ja sähkärillä soitellen. Muutaman biisin ehkä vielä muistan soitella ulkoo. Saa nähdä.
musan suhteen...paihti ihan raskain örkkimörkki hevi rumputus ei uppoo....
Miesten suhteen en oo kaikkiruokainen...=;0))))a-v kirjoitti:
mä sitte vielä biletysmusastakin;) Siis oikein kunnon discomeiningistä;)
"shake that ass for meeee"...hyvä biletysbiisi....=;0)))))
BBrunetti kirjoitti:
"shake that ass for meeee"...hyvä biletysbiisi....=;0)))))
Just tuli raadiosta "I can't get no sleep", arvaa vaan, pitikö laittaa jalalla koriasti!!!
a-v kirjoitti:
Just tuli raadiosta "I can't get no sleep", arvaa vaan, pitikö laittaa jalalla koriasti!!!
mulla soi musa kokoaika...heh....no tottakai piti....=;0))))
- soettelen
BBrunetti kirjoitti:
mulla soi musa kokoaika...heh....no tottakai piti....=;0))))
iha vakituiseee george osvaldsin mikki hiirtä merj häässä........
- Köyhäkeppi
soittaa tätä Örkkimörkki hevi "musiikkia" autotallissaan, onhan sitä kiva kattella, mut vaan korvasuojat korvilla.
- mintsu.AGENTS
AGENTS
Pave Maijanen
IRWIN
Kari Tapio
Kari Vepsä
Marion
Matti Esko
Mamba
Juice
Tapani Kansa
Ja onhan niitä muitakin Kotimaisia hyviä iskelmä laulajia,joiden lauluja tykkää kans ilokseen laulella kotona.- Köyhäkeppi
ystävä. Kyllä minäkin tykkään Kari Tapion ihanan seksikkäästä äänestä, mutta Tapani Kansa, apua ja anteeksi, on kamala. Oikeen karvatkin nousee pystyyn, kun ajattelee, en voi sille mitään. Henk. koht. en oo koskaan tykänny ja Katri Helena, ei ikinä, siis ihan kauheeta. Tiedän ihmisiä jotka suorastaan ihannoivat näitä esiintyjiä, mutta itselleni en voi mitään, mielestäni ovat kamalia laulajia.
- Tulienkeli
Samoja,mitä oli jo laitettu.Biisi sieltä toinen täältä.
Agents on ehdoton lavabändi jota käyn kerran kesässä kuuntelemassa,se lavatunnelmasta.- Köyhäkeppi
kaikki onkin toista. Kunpa se Elviskin eläisi vielä, niin puolikuollut sais olla, ettenkö menisi kattomaan. On se niin ihana ollut.
- magnoliah
kaikki käy. välil biletysmusasta gospeliin, sitä ei kyllä nykyään jaksa enää kuunnella.
mutta kuitenkin,
metallica
linkin park
turmion kätilöt
teräsbetoni
nirvana
oomph!
seeed
system of a down
revolverhead
bullet for my valentine
flipsyde
..
Eli aika paljon metallia ja heviä, se on ihan parasta.
Elvistäkin aina silloin tällöin, tulee aina hyvä fiilis ku sitä kuuntelee. :)- magnoliah
joo ja sit vie ruoska on aika hyvää. :)
..tänne se laaja skaala mitä tulee kuunneltuu.. hähä fiiliksen mukaan.. heviä, punkkia rokkia ja vaikka mitä..enemmän vanhempia kuin uusia... fiilistely musaaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191