Miksi kaikkien mielestä kouluruoka on pahaa?

se on hyvää

Miksi kukaan ei tykkää kouluruuista? minä pidän todella paljon kaikesta koulu ruuasta... lisätkää mut meseen [email protected]

8

1089

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perunaaaa

      mmmm...kumiperunoita

      • kori

        kovan kuoren alta löytyy pehmeä sydän! :D


    • ..mustakin kouluruoka on ihan ok. Ihmettelen ku muut ei tykkää siitä... :/

    • -.-

      Ainakin meiän koulussa kaikki ruuat on toosi hyviä..mitä sitä suotta nirsoilemaan.:)

    • BubbleGirl

      Se on silkkaa asennevammaisuutta kouluruokaa kohtaan. Minä ainakin olen ihan tyytyväinen meidän koulun ruokaan, vaikkei se aina millekään maistukaan. Lisätkää mausteita, jos on mautota.
      Minusta on todella huonoa käytöstä valittaa ilmaisesta ruoasta. Voisivat pitää nälässäkin. Itse asiassa olisi ihan hyvä idea lakkauttaa tai asettaa kouluruokaiu maksulliseksi pariksi viikoksi ja katsoa, maistuuko sitten.

      • maksullistaa

        En ymmärrä miksi pitäisi kumartaa kiitollisena, kun saa näennäisen ilmaiseksi jotain kelvotonta. Tämä nykyinen tökötti on verovaroin kustannettua. Kun noita varoja on käytetty kelvottoman skeidan aikaansaamiseen, niin rahat ovat menneen täysin hukkaan. Ruokailu pitäisikin tehdä maksulliseksi ja nostaa murkinan taso kunnolliseksi.

        Suomalaisiin on piintynyt joku ihmeellinen kieroutuma, että ruoka on jotenkin erityisen arvostettavaa. Mikäli se on hyvää ja laadukasta on arvostukseen aihetta, mutta surkeat mössöt ei arvostusta ansaitse. Ihan kuten muutkin tavarat, jos ei miellytä niin roskiin vaan.


    • pöhmöntti

      Ainakin minun koulussani ruoka ei maistu millekkään. Eikä mausteita saa.
      Mutta kyllä sen ruuan saa kurkusta alas, jos oiken yrittää. Asiaa helpottaa huomattavasti kun
      olet sitä mieltä, että vaikka tämä ei parasta ole, niin ei se niin huonoa voi olla, että ei pysty syömään. Minä kokeilin tätä ja onnistuin!
      En edelleenkään pidä kouluruuasta, mutta ei tule nälkä pariin tuntiin!

      • nainen20

        Yleensä minä en o ole hirveästi kouluruuasta valittanut, vaan käynyt kiltisti syömässä ja yleensä ollutkin syötävät ruuat!!

        Nyt en ole pariin viikkoon viitsinyt astua koulun ruokalaan. Ruoka tulee keskuskeittiöstä ja on kuulemma huonontunut laatu viime vuodesta. En minä sillä ruualla itseäni saa ravittua, koska ei meinaa mennä alas.

        Tässä jaksossa minulla on niin lyhyitä päiviä, ettei tarvi käydä syömässä, mutta kun koulupäivät pitenee, niin sitten se on mentävä, että jotenkin pysyy tolpillaan.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe