Miksi kaikkien mielestä kouluruoka on pahaa?

se on hyvää

Miksi kukaan ei tykkää kouluruuista? minä pidän todella paljon kaikesta koulu ruuasta... lisätkää mut meseen [email protected]

8

1478

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perunaaaa

mmmm...kumiperunoita

• kori

kovan kuoren alta löytyy pehmeä sydän! :D

• ..mustakin kouluruoka on ihan ok. Ihmettelen ku muut ei tykkää siitä... :/

• -.-

Ainakin meiän koulussa kaikki ruuat on toosi hyviä..mitä sitä suotta nirsoilemaan.:)

• BubbleGirl

Se on silkkaa asennevammaisuutta kouluruokaa kohtaan. Minä ainakin olen ihan tyytyväinen meidän koulun ruokaan, vaikkei se aina millekään maistukaan. Lisätkää mausteita, jos on mautota.
      Minusta on todella huonoa käytöstä valittaa ilmaisesta ruoasta. Voisivat pitää nälässäkin. Itse asiassa olisi ihan hyvä idea lakkauttaa tai asettaa kouluruokaiu maksulliseksi pariksi viikoksi ja katsoa, maistuuko sitten.

• maksullistaa

En ymmärrä miksi pitäisi kumartaa kiitollisena, kun saa näennäisen ilmaiseksi jotain kelvotonta. Tämä nykyinen tökötti on verovaroin kustannettua. Kun noita varoja on käytetty kelvottoman skeidan aikaansaamiseen, niin rahat ovat menneen täysin hukkaan. Ruokailu pitäisikin tehdä maksulliseksi ja nostaa murkinan taso kunnolliseksi.

Suomalaisiin on piintynyt joku ihmeellinen kieroutuma, että ruoka on jotenkin erityisen arvostettavaa. Mikäli se on hyvää ja laadukasta on arvostukseen aihetta, mutta surkeat mössöt ei arvostusta ansaitse. Ihan kuten muutkin tavarat, jos ei miellytä niin roskiin vaan.

• pöhmöntti

Ainakin minun koulussani ruoka ei maistu millekkään. Eikä mausteita saa.
      Mutta kyllä sen ruuan saa kurkusta alas, jos oiken yrittää. Asiaa helpottaa huomattavasti kun
      olet sitä mieltä, että vaikka tämä ei parasta ole, niin ei se niin huonoa voi olla, että ei pysty syömään. Minä kokeilin tätä ja onnistuin!
      En edelleenkään pidä kouluruuasta, mutta ei tule nälkä pariin tuntiin!

• nainen20

Yleensä minä en o ole hirveästi kouluruuasta valittanut, vaan käynyt kiltisti syömässä ja yleensä ollutkin syötävät ruuat!!

Nyt en ole pariin viikkoon viitsinyt astua koulun ruokalaan. Ruoka tulee keskuskeittiöstä ja on kuulemma huonontunut laatu viime vuodesta. En minä sillä ruualla itseäni saa ravittua, koska ei meinaa mennä alas.

Tässä jaksossa minulla on niin lyhyitä päiviä, ettei tarvi käydä syömässä, mutta kun koulupäivät pitenee, niin sitten se on mentävä, että jotenkin pysyy tolpillaan.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      148
      17328
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      44
      9983
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      32
      5822
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      46
      3180
    5. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      14
      2850
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      25
      2792
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      55
      2658
    8. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      2553
    9. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      35
      1792
    10. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      130
      1781
    Aihe