Elikkä missä lajissa/tehtävässä(siis urheilemisessa) olet ylittänyt itsesi tai tehnyt niin kovan tuloksen,ettet usko itsesi tai jonkun muun pystyvän siihen? Kaipaisin rehellisiä vastauksia ilman ns.lapin lisää...
Kertokaa mielellään tämän teon taustoista mm.minkä ikäisenä teit,minkälaiset olivat olosuhteet....
MISSÄ OLET VOITTANUT ITSESI?
4
593
Vastaukset
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Suoritin vihreän vyön n. 40 asteen kuumeessa
- sportman86
Yläaste ikäisenä(n.15v) hiihdin(talvella-maaliskussa) luistelusuksilla päivän aikana 130 km.Aikaa kului yhteensä n.7-8h. Latu oli sopivan kova ja melko liukas. Mukana oli vain litran verran juotavaa. Aamulla kävin 80 km ja parin tunnin päästä lähdin pikkuveljeni(13v) uudelleen 50km:n "iltalenkille". Viimeisillä kilometreillä puski kylmää hikeä ja pää oli ihan sekaisin, mutta perillä tuli aivan valtavan hyvä fiilis...
- öööjpjö
minä hyppäsin benji-hypyn 15-vuotiaana 60 metristä. Oli huima kokemus
- sannu--
mä ylitin itteni tos viikko sitte...kotirinteis järkättii hyppykisat....mä oli 12 ni kuuluin sit sarjaan 12-14...ajttelin kokeilla..olin vaa kerra aikasemmi osallistunu kisoihi ja ne oli puikat..joten tää oli iha uutta mul...pitihä sitä ny kokeilla...en olis uskonu mut poppoot tuli noin 15 ja must se oli aika hyvi noin piänel paikal...keli oli iha loistava aurinko paisto ym...(tosin pakkast olin. 20) lopult ku tulokset tuli ni olin kolmas...!!ei teist varmaa kuulu nii makeelt...mut must se oli sikanastaa!!ja fiilis oli nii makee!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124390MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862240Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5571734Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011461Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331098- 51008
Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3898