koulutehtävänäni on kilpailu, jossa minun tulee myydä joku kasvi, hedelmä, marja. Haluan voittaa kilpailun karviaisellani ja tarvitsisin pikaista apua. Olisin kiitollinen kaikista käyttövinkeistä, resepteistä mistä vaan!
tarvitsen tietoa KARVIAISISTA
4
1572
Vastaukset
- Fisunpurija
Tummanpunaiset karviaiset ovat intohimoni. Niistä saa ihanaa kiisseliä!
Karviaiset eivät ole kovin hyviä jos ne pakastaa sellaisenaan. Survon karviaiset sauvasekoittimella tuoresoseeksi ja pakastan pieninä kertakäyttöannoksina.
Karviaissose on ihanaa kevyesti sokeroituna puuron silmänä. Maistuu hyvältä myös esimerkiksi
pullataikinapohjaisissa pikku piirakoissa.- oli...
tuossa yhtenä päivänä tehdä tallimestarinkiisseliä ensimmäistä kertaa itse.
Kaikki aineet olin MUKA varannut, mutta hapanleipää ei sitten ollutkaan enää, vaikka niin kuvittelin.
Niin, se kiisselihän oli muuten "normaali" karviaiskiisseli, mutta siihen lisättiin vaniljaa ja sitten olisi ollut se paahdettu hapanleipä sokeri vaniljasokeri jauhe siihen päälle.
Karviaismehu on myös hyvää ja erityisen hyvää on, kun sekoittaa mustaherukan kanssa :d
- koulutehtävä
kiitos paljon avusta, tuo sosepulla kuullostaisi hyvältä! kysyisin vielä, että missä vaiheessa lisäät soseen pullapohjaan? heti ennen uuniin laittoa vai myöhemmin?
- Näin teen
Leivon pikkupullia ja nostatan ne. Painan jokaiseen pullaan juomalasilla kuopan ja täytän sen soseella. Sitten voitelen reunat ja paistan uunissa soseineen päivineen.
Soseen surrutan yksinkertaisesti sauvasekoittimella. Sokeria sen verran kuin tuntuu hyvältä, toiset karviaiset ovat makeampia ja toiset happamampia.
Pullapiiraita valmistaessa soseeseen kannattaa sekoittaa perunajauhoa, niin täyte pysyy paremmin pullassa "kasassa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427