Hei!!
Ongelmani on, että olen ihastunut erääseen ylipainoiseen poikaan. Olen itse normaalipainoinen. Mielestäni isokokoiset miehet ovat seksikkäitä.
Mikä tässä on ongelma? se, että hänellä on vähän itsetunto- ongelmaa. Luulen että hän ei uskalla luottaa siihen että joku rakastaa häntä.
Mutta ihastumiseni syynä ei tietenkään ole pelkästään tämä hänen ylipainonsa, vaan hän on muutenkin mukava, luotettava ja hyvännäköinen.
Onneksi tunnen hänet jo entuudestaan, että meillä on mahdollisuus olla yhdessä.
Mikä olisi paras tapa toimia? Olen luottanut vain hitaaseen etenemiseen, ystävyyteen, ym.
Ja miksi muuten ylipainoiset ihmiset(eivät kaikki) aliarvioivat itseänsä? Ei tee kenestäkään huonompaa jos painaa paljon.
Kiitos vastauksista.
Rakastunut "lihavaan" poikaan
46
4669
Vastaukset
- sinunlaisia
No niinhän se on, että jos tuntee itsensä "rumaksi" ja sitten rupeaa ajattelemaan että jos ei itse pidä ruumistaan miten joku muu voisi siitä pitää. Oletko kertonut hänelle tunteitasi? tietääkö hän, että pidät hänestä. Itse olen kanssa hieman ylipainoinen ja minulla on sama ongelma miten joku voisi minua rakastaa? Tee aloite vaikka pusu poskelle vinkkaa silmää jos et uskalla/viitti sanoo sanoin.
Toivottavasti tästä oli edes jotain apua.- lihava nainen
olen ollu suhteessa kaksi vuotta mieheni kanssa joka on ennen minua seurustellu aina missin näkösten kaa.hän oli se suosittu poika luokassamme.Ja minä rakastuin häneen heti ensisilmäyksessä eli13.v:nä.Nyt minä sain parhaimman.minä...se kaikkein rumin ja lihavin...miten??? mä taiselen vieläkin siitä että rakastaako hän? ennen tätä suhdettä seurustelimme kaksi kertaa kun olin 14.v ja kun olin 16.v nyt olemme kakskymppisii ja asutaan yhdessä ja meillä on koira ja kaksi rottaa...oikee perhe.Kai se aito rakkaus voittaa.
- aloite
Voisit vaikka pyytää leffaan. Kyllä nykypäivänä naispuolinenkin voi pyytää treffeille. Voisi olla tosi iloinen, varsinkin, jos ei oikein luota itseensä, eikä sen takia uskalla tehdä aloitetta.
Onnea matkaan ja kerro, miten sujuu! - lihavaan mieheen
Ei rakastuminen katso kokoa, ulkonäköä tai muutakaan ulkoista seikkaa vaan kokonaisuus onratkaisee.
Mies, johon olen rakastunut on luonteeltaan hellä, ymmärtäväinen, omaa hyvän itsetunnon ja huumorintajun. Lisäksi hän on älykäs ja kaikin puolin erittäin mukava. En ole toista yhtä mukavaa ihmistä tavannut.
Nautin hänen kanssaan yhdessä olosta. Hän saa minut iloiseksi ja onnelliseksi. Mitä siitä vaikka hän on vain 22-vuotiaana ja 176cm pitkänä 160kg painava.- haiskahtaa
provolta...
"Mitä siitä, että hän 22-vuotiaana on syönyt itsensä invalidiksi"
Niinpä.., mitäpä siitä! - namis
haiskahtaa kirjoitti:
provolta...
"Mitä siitä, että hän 22-vuotiaana on syönyt itsensä invalidiksi"
Niinpä.., mitäpä siitä!Itse olet provo. Minä painoin 30-40 vuotiaana vielä enemmän enkä ollut hetkeäkään invalidi! Kävin töissä ja hoidin perheen, kodin ym. Aloitin opiskelun sellaisella alalla joka vaati fyysistä suorituskykyä jonkin verran. Kolmessa vuodessa hoidin koulun kunnialla läpi sekä siinä sivussa pienet lapset ja muut normaalielämään kuuluvat asiat. Sitten taas suoraan koulusta työelämään. Ei 160 kg painava ihminen ole invalidi pelkästään painonsa vuoksi jos ei sitten muuten.
- pakko sanoa
namis kirjoitti:
Itse olet provo. Minä painoin 30-40 vuotiaana vielä enemmän enkä ollut hetkeäkään invalidi! Kävin töissä ja hoidin perheen, kodin ym. Aloitin opiskelun sellaisella alalla joka vaati fyysistä suorituskykyä jonkin verran. Kolmessa vuodessa hoidin koulun kunnialla läpi sekä siinä sivussa pienet lapset ja muut normaalielämään kuuluvat asiat. Sitten taas suoraan koulusta työelämään. Ei 160 kg painava ihminen ole invalidi pelkästään painonsa vuoksi jos ei sitten muuten.
että älä valehtele. 160-kiloinen pääsee liikkumaankin vain hyvin hitaasti ja vaikeasti.
- rakastunut lihavaan poikaan
pakko sanoa kirjoitti:
että älä valehtele. 160-kiloinen pääsee liikkumaankin vain hyvin hitaasti ja vaikeasti.
Riippuu pituus&paino suhteesta!
Jos on 190 cm pitkä ja painaa160 kg voi olla ihan liikkuvainen. - ///
rakastunut lihavaan poikaan kirjoitti:
Riippuu pituus&paino suhteesta!
Jos on 190 cm pitkä ja painaa160 kg voi olla ihan liikkuvainen.liikkuvainen 160 kiloisena,jos on 260cm pitkä.
- namis
pakko sanoa kirjoitti:
Typerää väittää totuutta valeeksi! Sinulla ei mahda olla tietoa asiasta josta väittelet. Minulla on pituutta 172 cm ja painavimmillani painoin 179 kg enkä todellakaan ollut liikuntakyvytön. Nyt on painoa kymmeniä kiloja vähemmän ja ikää paljon enemmän ja työt sujuu edelleen eikä ole tarvinnut invapysäköintikorttia hakea autonkaan tuulilasiin.
pakko sanoa kirjoitti:
täällä 33v 183 cm ja 215 kg ja liikkuminen luonnistuu edelleen hyvin. Kävelen lähes samaa tahtia kuin normaalipainoiset kollegat. En tietty juokse tai hölkkää. Uintia yleensä kilometrin verran kerrallaan ja altaan välin sukellus (25m) onnistuu edelleen helposti. Siihen ei edes moni normaalipainonkaan pysty (provon paikka). Joten ei kannata taaskaan yleistää.
Jospa sitä rupeaisi harrastamaan vaikka sumoa ;)- namis
kotleetti kirjoitti:
täällä 33v 183 cm ja 215 kg ja liikkuminen luonnistuu edelleen hyvin. Kävelen lähes samaa tahtia kuin normaalipainoiset kollegat. En tietty juokse tai hölkkää. Uintia yleensä kilometrin verran kerrallaan ja altaan välin sukellus (25m) onnistuu edelleen helposti. Siihen ei edes moni normaalipainonkaan pysty (provon paikka). Joten ei kannata taaskaan yleistää.
Jospa sitä rupeaisi harrastamaan vaikka sumoa ;)Japanissa olisimme kansallissankareita :) Noh, se siitä. Mutta ketuttaa todella nämä nykypenikat jotka kuvittelevat että jos on lihava niin tottakai makaa vain sohvalla ja syö. Itse en ole koko ikänäni päässyt sellaisia kissanpäiviä viettämään vaikka olen aina ollut lihava. Pakko on ollut elättää itsensä ja lapsensa ja hoitaa kaikki muutkin velvoitteet. Minäkin tykkäisin kovasti uimisesta mutta sitä nyt ei ole tullut harrastettua vuosiin. Nuorempana olin kova uimari. Kymmenen vuotta sitten uin allasta päästä päähän tauotta tunnin.
- hui hui
Kun on noin lyhyt ja noin lihava niin kykeneekö mihinkään? Kun musta tuntuu että tollanen olisi ihan pallon näköinen. Niin, se ulkonäkö ei sulle merkitse mutta jos kiloja tulee vielä lisää, miten pystyy liikkumaan? Vai kestääkö sun rakkaus sen että joudut kohta työntelemään pyörätuolissa kun kaverisi nivelet ei kestä.
- lihavaan mieheen rakastunut
hui hui kirjoitti:
Kun on noin lyhyt ja noin lihava niin kykeneekö mihinkään? Kun musta tuntuu että tollanen olisi ihan pallon näköinen. Niin, se ulkonäkö ei sulle merkitse mutta jos kiloja tulee vielä lisää, miten pystyy liikkumaan? Vai kestääkö sun rakkaus sen että joudut kohta työntelemään pyörätuolissa kun kaverisi nivelet ei kestä.
Eniten minua ärsyttää ulkopuolisten eli meille tuntomattomien ihmisten suhtautuminen meihin. Onko se niin vaikea uskoa, että vain lievästi ylipainoinen nätti nainen on yhdessä lihavan miehen kanssa?!?
Teemme yhdessä ihan samoja asioita kuin muutkin pariskunnat. Käymme ravintolassa, baareissa, kävelyllä, ostoksilla yms ja tietysti myös rakastelemme.
Olen huomannut etteivät ihmiset tuijota suoraan miesystävääni vaan ennemminkin minua. Koska hän on niin huomiota herättävän ylipainoinen,ihmiset ikään katsomatta tuijottavat minua säälien silmiin kuin jotain ihmettä aina ollessamme yhdessä lähes missä tahansa. En ole vastaavaa aikaisemmin kokenut ollessani yhdessä normaalipainoisten miesten kanssa.
Vastaus varsinaisiin kysymykseesi.
- Hänen painonsa tai liikkumiskykynsä ei ole sinun ongelmasi!
- Kyllä minun rakkauteni häneen kestää, koska hän on elämäni rakkaus!
Kysymyksistäsi paistaa läpi ettet itse ole koskaan ollut lihava ja ettet tunne yhtään lihavaa ihmistä. Jos tuntisit, et kyselisi näitä kysymyksiä. - olla
lihavaan mieheen rakastunut kirjoitti:
Eniten minua ärsyttää ulkopuolisten eli meille tuntomattomien ihmisten suhtautuminen meihin. Onko se niin vaikea uskoa, että vain lievästi ylipainoinen nätti nainen on yhdessä lihavan miehen kanssa?!?
Teemme yhdessä ihan samoja asioita kuin muutkin pariskunnat. Käymme ravintolassa, baareissa, kävelyllä, ostoksilla yms ja tietysti myös rakastelemme.
Olen huomannut etteivät ihmiset tuijota suoraan miesystävääni vaan ennemminkin minua. Koska hän on niin huomiota herättävän ylipainoinen,ihmiset ikään katsomatta tuijottavat minua säälien silmiin kuin jotain ihmettä aina ollessamme yhdessä lähes missä tahansa. En ole vastaavaa aikaisemmin kokenut ollessani yhdessä normaalipainoisten miesten kanssa.
Kysymyksistäsi paistaa läpi ettet itse ole koskaan ollut lihava ja ettet tunne yhtään lihavaa ihmistä. Jos tuntisit, et kyselisi näitä kysymyksiä.silti katkeroitumatta.voi olla että teidän suhdettanne ei tulla kovin lähivuosina hyväksymään.mikä on sisänsä ironista kun nykyään hyväksytään melkein mikä vaan.minulla heräsi uteliaisuus siitä että oletteko huomannut enemmän paheksuvia katseita jomman kumman sukupuolen osalta?eli kummat katsovat pitempään miehet vai naiset?itse epäilisin että naiset.koittakaa silti olla välittämästä muista.tiedän että se on vaikeaa. hyvää jatkoa teille :)
- rakastunut lihavaan mieheen
olla kirjoitti:
silti katkeroitumatta.voi olla että teidän suhdettanne ei tulla kovin lähivuosina hyväksymään.mikä on sisänsä ironista kun nykyään hyväksytään melkein mikä vaan.minulla heräsi uteliaisuus siitä että oletteko huomannut enemmän paheksuvia katseita jomman kumman sukupuolen osalta?eli kummat katsovat pitempään miehet vai naiset?itse epäilisin että naiset.koittakaa silti olla välittämästä muista.tiedän että se on vaikeaa. hyvää jatkoa teille :)
Naiset osaavat kaiketi paremmin peittää asian tai ovat oikeasti suvaitsevampia eli paheksuvammat silmäykset ja kommentit olen kuullut miespuolisilta henkilöiltä.
Naispuoliset tuttavani eivät hänestä ole pahaa sanaa sanoneet, mutta miespuoliset tuttavani ovat kommentoineet esim. Ei ole yhtään miehen näköinen ja aivan ylettömän lihava.
Miehet eivät usko, että olemme yhdessä vaikka olemme kihloissa ja pidämme kihlasosmuksia. Vieraat miehet tulevat aivan avoimesti mieheni kanssa yhdessä esim baarissa tai ravintolassa ollessamme iskemään minua vaikka istumme samassa pöydässä. Kun sitten sanoo, että olemme yhdessä ja pariskunta, on ilmeet todella epäuskoiset ja hämmästyneet.
Vaikka ympäristö ei suhdettamme hyväksyisi niin mitä siitä! Olen onnellisempi ja rakastuneempi kuin koskaan aikaisemmin koko elämäni aikana. - mosquitos
rakastunut lihavaan mieheen kirjoitti:
Naiset osaavat kaiketi paremmin peittää asian tai ovat oikeasti suvaitsevampia eli paheksuvammat silmäykset ja kommentit olen kuullut miespuolisilta henkilöiltä.
Naispuoliset tuttavani eivät hänestä ole pahaa sanaa sanoneet, mutta miespuoliset tuttavani ovat kommentoineet esim. Ei ole yhtään miehen näköinen ja aivan ylettömän lihava.
Miehet eivät usko, että olemme yhdessä vaikka olemme kihloissa ja pidämme kihlasosmuksia. Vieraat miehet tulevat aivan avoimesti mieheni kanssa yhdessä esim baarissa tai ravintolassa ollessamme iskemään minua vaikka istumme samassa pöydässä. Kun sitten sanoo, että olemme yhdessä ja pariskunta, on ilmeet todella epäuskoiset ja hämmästyneet.
Vaikka ympäristö ei suhdettamme hyväksyisi niin mitä siitä! Olen onnellisempi ja rakastuneempi kuin koskaan aikaisemmin koko elämäni aikana.yrittäkää ymmärtää että teidänlaisia pariskuntia ei oo.siks ne jätkät tulee sua iskeen.ei nyt kukaan usko et läskillä jätkällä vois olla hoikka nainen.sillon se olis epäköhteliasta jos ne tietäs teän olevan yhessä.ja kulkiessanne moni varmaan luulee sen jätkän olevan sun veli tai jotain.mut hei antaa kaikkien kukkien kukkia.tarkotin vaan että ei noista ihmettelyistä kannata loukkaantuu.sillä ihmeellistä toi on :)
- allis
Vaikka ympäristö ei suhdettamme hyväksyisi niin mitä siitä! Olen onnellisempi ja rakastuneempi kuin koskaan aikaisemmin koko elämäni aikana.Mitäs miesystäväsi tuumaa noista iskuyrityksistä? Kai hän ymmärtää että se johtuu hänestä, siitä ettei kukaan usko kenenkään tosissaan olevan jonkun noin lihavan kanssa. Miten miehesi muuten pukeutuu kun on noin lihava? Venyviin verkkareihin ja telttamaiseen t-paitaanko?
- -_-_-_-
Hei, tajuatko että mies painaa tuplasti sen mikä olisi normaalia? Nuorihan hän on vielä mutta miten pärjää elämässä? Onko vapautettu intistä? Miten opiskelut ja töiden saanti? Miten terveys kestää tulevaisuudessa? Tiedän vaan että omalle työpaikalleni ei tuollaista palloa otettaisi vaikka paperit olisi kuinka hyvät.
Kiltti luonne ja huumorintaju on plussaa elämässä mutta ihan niiden varassa ei pärjätä. - vähän
lihavaan mieheen rakastunut kirjoitti:
Kysymyksistäsi paistaa läpi ettet itse ole koskaan ollut lihava ja ettet tunne yhtään lihavaa ihmistä. Jos tuntisit, et kyselisi näitä kysymyksiä.En tosiaankaan ole tavannut yhtään noin lihavaa miestä mutta duunissa on yksi melkosen lihava nainen. Sen mies otti ja jätti sen ja vaihtoi hoikkaan ja nuorempaan. Nyt se nainen on ihan lyöty, masentunut varmaan mutta äksyilee muille töissä. Ja valittaa kun meillä pitää kävellä rappusia. Aattelin että sillä olis polvinivelet sökönä sen ylipainon takia. Ja koko kesän tietysti valitti kuumuutta. Mutta se pukeutuu tosi peittävästä ihan kuin peittelisi läskejään.
allis kirjoitti:
Mitäs miesystäväsi tuumaa noista iskuyrityksistä? Kai hän ymmärtää että se johtuu hänestä, siitä ettei kukaan usko kenenkään tosissaan olevan jonkun noin lihavan kanssa. Miten miehesi muuten pukeutuu kun on noin lihava? Venyviin verkkareihin ja telttamaiseen t-paitaanko?
Ei mieheni ole ihmeemmin kommentoinut noita muiden miesten iskuyrityksiä enkä minäkään voi sille mitään, että miellytän ulkonäöltäni aika monia miehiä.
Mieheni pukeutuu yleensä farkkuihin, farkku-/nahkatakkiin, t-paitoihin yms eli ihan samalla tavoin kuin muutkin. On hänellä pukukin ja kauluspaitoja eli vaatteita löytyy kyllä joka tilanteeseen. Ei hän käytä tosiaankaan verkkareita tai mitään muutakaan juntin näköisiä vaatteita koskaan. - rakastunut lihavaan mieheen
-_-_-_- kirjoitti:
Hei, tajuatko että mies painaa tuplasti sen mikä olisi normaalia? Nuorihan hän on vielä mutta miten pärjää elämässä? Onko vapautettu intistä? Miten opiskelut ja töiden saanti? Miten terveys kestää tulevaisuudessa? Tiedän vaan että omalle työpaikalleni ei tuollaista palloa otettaisi vaikka paperit olisi kuinka hyvät.
Kiltti luonne ja huumorintaju on plussaa elämässä mutta ihan niiden varassa ei pärjätä.Kyllä minä tiedän varsin hyvin hänen painonsa. Hän pärjää elämässä ihan siinä missä muutkin. Miksi ei pärjäisi?
Se miten terveys kestää tulevaisuudessa niin eihän siihen osaa vastata meistä kukaan. Yhtä hyvin sinä voit sairastua huomenna vakavasti loppuelämäksesti esim. syöpään.
Itselleni luonne on vaan paljon tärkeämpi seikka kuin ulkonäkö. En ole toista yhtä hyvän ja kultaisen luonteen omaavaa ihmistä tavannut kuin hänet. Mieluummin minä hänen kanssaan olen kuin jonkun vähemmän mukavan normaalipainoisen miehen kanssa. Minulle on kaikkein tärkeintä, että rakastan häntä ja olen hänen kanssaan onnellinen.
Itse en ole huomauttanut hänelle hänen painostaan kertaakaan, koska se on minusta sivuseikka. On meillä hänen aloitteeesta ollut puhetta hänen painostaan ja hän on pyytänyt minulta, jos suostuisin auttamaan häntä laihduttamisessa eli ruoka- ja liikuntatottumusten muuttamisessa sekä olemaan henkisenä tukena ja mukana koko ajan. - punastuisin
Kyllä minä tiedän varsin hyvin hänen painonsa. Hän pärjää elämässä ihan siinä missä muutkin. Miksi ei pärjäisi?
Se miten terveys kestää tulevaisuudessa niin eihän siihen osaa vastata meistä kukaan. Yhtä hyvin sinä voit sairastua huomenna vakavasti loppuelämäksesti esim. syöpään.
Itselleni luonne on vaan paljon tärkeämpi seikka kuin ulkonäkö. En ole toista yhtä hyvän ja kultaisen luonteen omaavaa ihmistä tavannut kuin hänet. Mieluummin minä hänen kanssaan olen kuin jonkun vähemmän mukavan normaalipainoisen miehen kanssa. Minulle on kaikkein tärkeintä, että rakastan häntä ja olen hänen kanssaan onnellinen.
Itse en ole huomauttanut hänelle hänen painostaan kertaakaan, koska se on minusta sivuseikka. On meillä hänen aloitteeesta ollut puhetta hänen painostaan ja hän on pyytänyt minulta, jos suostuisin auttamaan häntä laihduttamisessa eli ruoka- ja liikuntatottumusten muuttamisessa sekä olemaan henkisenä tukena ja mukana koko ajan.Väität liikkuvasi ulkona hänen kanssa. Onko koskaan tullut vastaan tilannetta että esim. kahvilan/ravintolan tuoli ei kestä hänen painoaan? Onko häntä tai sinua hävettänyt? Tai onko tullut vastaan tilannetta tai paikkaa josta hän ei ole mahtunut? Oletteko olleet yhdessä vaikka lomalennolla? Mahtaa olla vyötärönympärystä kun on noin lyhyt ja noin painava.
punastuisin kirjoitti:
Väität liikkuvasi ulkona hänen kanssa. Onko koskaan tullut vastaan tilannetta että esim. kahvilan/ravintolan tuoli ei kestä hänen painoaan? Onko häntä tai sinua hävettänyt? Tai onko tullut vastaan tilannetta tai paikkaa josta hän ei ole mahtunut? Oletteko olleet yhdessä vaikka lomalennolla? Mahtaa olla vyötärönympärystä kun on noin lyhyt ja noin painava.
Totta kai liikun hänen kanssaan kaupassa, messuilla, näyttelyissä, ravintolassa, yökerhossa yms ja mitä erilaisimmissa tapahtumissa ihan samalla tavalla kuin muutkin pariskunnat.
Ei ole tullut eteen koskaan mitään noloja tilanteita eli ei mitään noista. Ei hän niin iso sentään ole. Vyötärönympärystä on ihan tarpeeksi eli noin 170 senttiä. - elliida
kotleetti kirjoitti:
Jospa sitä rupeaisi harrastamaan vaikka sumoa ;)Pakko kysyä sinulta että oletko onnistunut hankkimaan elämänkumppanin eli onko kukaan rakastunut sinuun?
elliida kirjoitti:
Pakko kysyä sinulta että oletko onnistunut hankkimaan elämänkumppanin eli onko kukaan rakastunut sinuun?
Ei ole nyt elämänkumppania, mutta toki ihastuneita ja rakastuneita on kyllä jokunen riittänyt. Itsekin olen ollut ihastunut moneen kertaan, mutta ei niin pitkään ja sillä tavalla, että nyt ihan rakastumisesta voisi puhua. Monelta ihastuneelta (yleistys) myös tuntuu unohtuvan, että rakkaus ei aseta mitään ehtoja eli "Rakastaisin sinua, jos/mikäli..."
- hyvin sujuu
kotleetti kirjoitti:
Jospa sitä rupeaisi harrastamaan vaikka sumoa ;)uiminen valaalta.
- tunne rajoja
kotleetti kirjoitti:
Ei ole nyt elämänkumppania, mutta toki ihastuneita ja rakastuneita on kyllä jokunen riittänyt. Itsekin olen ollut ihastunut moneen kertaan, mutta ei niin pitkään ja sillä tavalla, että nyt ihan rakastumisesta voisi puhua. Monelta ihastuneelta (yleistys) myös tuntuu unohtuvan, että rakkaus ei aseta mitään ehtoja eli "Rakastaisin sinua, jos/mikäli..."
eikä aseta toiselle mitään ehtoja.
Minusta on naisena kummallista, että naisen lihavuus vaikuttaa olevan hyväksytynpää kuin miesten. En puhu mistää parista ylimääräisestä kilosta vaan merkittävästä ja jopa sairaalloisesta ylipainosta.
Mies saa kyllä tykätä rehevästä naisesta. Nainen, joka puolestaan uskaltaa tunnustaa pitävänsä todella tukevasta miehestä, leimataan heti kummalliseksi ja omituiseksi. Menepä vielä rakastumaan lihavaan mieheen ja tunnusta se julkisesti, niin olet sellainen ihminen, jota ei voi olla olemassakaan.
Nainen, joka näyttäytyy lihavan miehen kanssa, joutuu kyllä ympäristönsä osalta sellaisten odottomattomien ennakkoluulojen ja negatiivisien kommenttiryöppyjen kohteeksi ettei ole tosikaan. Vaatii todella paljon sisäistä voimaa ja rohkeutta taistella näitä ennakkoluuloja ja negatiivisia asenteita vastaan, mutta tosi rakkaus kestää nekin. Silloin kun on aidosti rakastunut toiseen ihmiseen ei välitä yhtään siitä mitä muut ajattelevat asiasta.
Harvassa ovat ne joita tuntuu kiinnostavan tai jotka aidosti välittävät siitä miten nämä kaksi ihmistä tulevat toimeen keskenään tai mitä he tuntevat toisiaan kohtaan. Sen sijaan kommentoidaan ja kiinnitetään huomiota kaikkeen epäolennaiseen eli toisen kokoon, painoon yms ja se vain nostetaan esille niin kuin se olisi maailman tärkein asia.
Rakastakaa ja antakaa toistenkin rakastaa ketä haluavat. hyvin sujuu kirjoitti:
uiminen valaalta.
Hyvinhän se uiminen meikäläisen kokoiselta valaalta sujuu, mutta silti en tunnusta seikkailleeni Perämerellä heinäkuun alussa :)
- humor
kotleetti kirjoitti:
Hyvinhän se uiminen meikäläisen kokoiselta valaalta sujuu, mutta silti en tunnusta seikkailleeni Perämerellä heinäkuun alussa :)
Hih, huumorintajua ja tilanneälyä sulla ainakin on. Mutta kehtasitko mennä uimarannalle viime, ah niin lämpimänä kesänä? Ja ihan yleisillä vuoroillako käyt uimahallissa?
humor kirjoitti:
Hih, huumorintajua ja tilanneälyä sulla ainakin on. Mutta kehtasitko mennä uimarannalle viime, ah niin lämpimänä kesänä? Ja ihan yleisillä vuoroillako käyt uimahallissa?
Toki tulee käytyä uimahallissa (kilometrin kerrallaan) ja ihan yleisillä vuoroilla. Yleisilläkin uimarannoilla tuli oltua ja otettua aurinkoa varmaan noin 10 päivänä loman aikana. Tosin oli aika hiljainen ranta, mutta ei mua haitanneet muut kävijät.
Ei vaan vielä tähän mennessä oo kukaan tullut auttamaan takaisin syvemmälle veteen rantautuessani matalahkossa vedessä...
- Minä~87
Mitkä sun mitat ovat ja kuin vanha olet?.. :)
Uskoispa tuon että me ylipainoisetkin kelvattas naisille ja pitäisivät meitä seksiobjekteina.. =/- yyy
En ole se jolta kysyt mutta mitkä sinun mittasi sitten ovat? Jos nimittäin olet 87 syntynty eli 19-vuotias?
- Minä~87
yyy kirjoitti:
En ole se jolta kysyt mutta mitkä sinun mittasi sitten ovat? Jos nimittäin olet 87 syntynty eli 19-vuotias?
No olen kyllä ylipainoinen ja tiedän sen... 178 cm pitkä ja painoa olisko joku 120 kg... mutta olen kumminminki seurustellu muutamaan otteeseen, ja joku sanonu mua söpöksi ja JOPA hyvännäköiseksi.. =D
- yyy
Minä~87 kirjoitti:
No olen kyllä ylipainoinen ja tiedän sen... 178 cm pitkä ja painoa olisko joku 120 kg... mutta olen kumminminki seurustellu muutamaan otteeseen, ja joku sanonu mua söpöksi ja JOPA hyvännäköiseksi.. =D
No älä sitten hätäile jos olet jo seurustellutkin. Pidä itsesi siistin näköisenä niin kyllä joku löytyy kun olet vielä noin nuorikin. Vai onko sulla kriteerit niin tiukat että vain missi-tyttönen käy?
Ja toisaalta, en halua masentaan mutta joku normaalivartaloinen ei löydä koskaan sitä oikeaa. - Minä~87
yyy kirjoitti:
No älä sitten hätäile jos olet jo seurustellutkin. Pidä itsesi siistin näköisenä niin kyllä joku löytyy kun olet vielä noin nuorikin. Vai onko sulla kriteerit niin tiukat että vain missi-tyttönen käy?
Ja toisaalta, en halua masentaan mutta joku normaalivartaloinen ei löydä koskaan sitä oikeaa.Siis ei tosiaankaan, sellanen mukava tavallinen nainen joka uskaltaa olla oma itsensä, ja ihan tavallisen näköinen.. missit ei oikei hirveästi iske silmään koska ne on nii pinnallisii, paremmin vähemmänhyvännäkönen ja mukava ku hyvännäkönen ja surkealuonteinen..
Kyllä normaalivartaloinen varmasti löytyy oikean joskus :) - Rakstunut lihavaan poikaan
No, kuiteskin olen 25v ja mitat, no ne ei oo niin oleellisia 64kg/168cm.
Sitä oon joskus ajatellu, että minulla on tapana ihastuilla isokokoisiin miehiin. Nyt tarkoitan ehkä tilavuutta, en välttämättä pituutta, koska tämä rakkauteni kohde on vähän minua lyhyempi.
Mutta isokokoinen kuitenkin:)
Ei varmaankaan kaikki pidä lihavuutta seksikkäänä ominaisuutena, minä pidän.
Sitäpaitsi hän on muutenkin huippu!!tyyppi.
Ja hih, kysyin häntä tanssimaan raflassa ja vieläpä hitaille! Ja hän lähti tanssimaan:)
Se oli ihanaa. - Minä~87
Rakstunut lihavaan poikaan kirjoitti:
No, kuiteskin olen 25v ja mitat, no ne ei oo niin oleellisia 64kg/168cm.
Sitä oon joskus ajatellu, että minulla on tapana ihastuilla isokokoisiin miehiin. Nyt tarkoitan ehkä tilavuutta, en välttämättä pituutta, koska tämä rakkauteni kohde on vähän minua lyhyempi.
Mutta isokokoinen kuitenkin:)
Ei varmaankaan kaikki pidä lihavuutta seksikkäänä ominaisuutena, minä pidän.
Sitäpaitsi hän on muutenkin huippu!!tyyppi.
Ja hih, kysyin häntä tanssimaan raflassa ja vieläpä hitaille! Ja hän lähti tanssimaan:)
Se oli ihanaa.Mä oon miettiny että millaset naiset voisivat meistä tukevistakin miehistä digata?.. Tuskin luulen että joku missinainen huolisi tms.. Mutta sähä vaikutat ihan normaalikokoselta :) Eikö meis tukevissa miehissä ole kuitenki se "nallekarhumainen" olemus..
- Rakastunut vieläkin :)lihav...
Minä~87 kirjoitti:
Mä oon miettiny että millaset naiset voisivat meistä tukevistakin miehistä digata?.. Tuskin luulen että joku missinainen huolisi tms.. Mutta sähä vaikutat ihan normaalikokoselta :) Eikö meis tukevissa miehissä ole kuitenki se "nallekarhumainen" olemus..
Millaiset naiset ihastuu tukeviin ihmisiin?
ÄÄ, no joo minä olen normaalikokoinen tyttö.
Sitten kuvailisin itseäni helposti innostuvaksi,leikkisäksi, luovaksi, minusta on hauska piristää ihmisiä ja saada heitä mukaan kaikkeen kivaan tekemiseen.
Kun tapaan ihmisiä, yritän nähdä heidän läpi. Tai siis ehkä yritän nähdä sielun tai hengen jotain?
Minusta kaikissa ihmisissä on paljon hyviä piirteitä. Ihmisten epätäydellisyydessä ne arvostettavat piirteet luovat hienon kuvan, kokonaisuuden. Mutta sitä ei kyllä voi nähdä, mutta sen voi aavistaa. Ja meitä kaikkia tarvitaan siihen, koska aina jollakin on juuri se piirre, ja toisella ei jne.
ÄÄ, ei minun pitänyt ruveta tälläistä kirjoittamaan..
No minä olen ihan tavis enkä jaksa aina olla iloinen ja hyppiä ja laulaa.
Tänään olin aamusta silmät kierossa ja äkäinen kuin tiikeri.
Välillä iskee sellainen "menkää kaikki pois haluan olla yksin" tunnelma. Mut sitten menee vaan jonnekkin missä kuulee ajatuksensa, eikä ole ihmisiä. Se on ihanaa sellainen rauha.
Mä luulen, että tykkään siitä ihanasta pojasta, koska hänellä on minulle sopiva luonne.Huumorintajua. Ja aika usein lihavat miehet ovat vähän rauhallisia ja levollisia(nallekarhumaisia?) ja silloin on turvallinen ja hyvä olo. Eikä tarvihe itsekkään olla niin himo täydellinen, se on lohdullista, koska en tosiaan ole itsekkään täydellinen.
En rupeisi seurustelemaan "täydellisen" tyypin kanssa.
Hirveä kauhukuvani; barbi ken pariskunta, joka olisi kuin kaksi kiiltokuvaa. Yök. Ei kohtaisi ikinä henkisesti, vain sen pinta olisi ainoa kosketus.Naamiot ettei toinen näkisi totuutta.
Minulle kelpaa vain aito ja oikea rehellinen jaffa:) - tukevista miehistä
Minä~87 kirjoitti:
Mä oon miettiny että millaset naiset voisivat meistä tukevistakin miehistä digata?.. Tuskin luulen että joku missinainen huolisi tms.. Mutta sähä vaikutat ihan normaalikokoselta :) Eikö meis tukevissa miehissä ole kuitenki se "nallekarhumainen" olemus..
ja olen älykäs, huumorintajuinen, ymmärtäväinen, hellä, uskollinen, lämmin, rakastava, toisen huomioonottava. Samat piirteet myös miehessä tärkeämpiä kuin ulkonäkö.
Itse kyllä olen kasvoiltani kaunis ja vartaloltani naisellisen pyöreä. Sellainen nainen, joka saat miesten päät kääntymään liikkuessani vaikka vain lenkillä tai työmatkalla.
Minä tykkään tukevista miehistä yli kaiken. Minusta on ihanaa, kun miehessä on mistä pitää kiinni. Kun luonne vielä sattuu olemaan ihana, niin sellainen on unelmieni mies.
- klaara
Jaa-a, millaiseenko lihavaan mieheen voisin ihastua? Ehkä sellaiseen kuin joka esittää Hurleytä Lostissa. Ehkä jonkun muunkinlaiseen. Mutta taas Mikko Kivisen kaksoisleukaan en voisi ihastua vaikka Mikolla varmasti huumorintajua riittäisi. En tiedä missä se raja kulkee ja onko se raja liikkuva. Mutta siisti yleisolemus pitää olla. Ällöttävintä mitä näin kesällä oli yksi isovatsainen mies jolla oli sen verran pieni t-paita että vatsan läskipoimu jäi paidan alta paljaana näkyviin.
- Minä~87
Mun mielestä Mikko Kivinen on sopiva just tollasena tukevana miehenä, mutta ku joskus 90-luvulla se laihdutti niin se ei näyttäny siltä Mikolta mikä me ollaan tunnettu =D nykyään on tainu tulla samanlaisiin mittoihin kun ennesaikaan. Ja Mikollahan oli laiha / normaalikokoinen nainen tässä jokin aika sitten?
- Ihastellut
Minä ihastuin sellaiseen lihavaan poikaan joskus lukioaikoina.Hän ei ollut mitenkään ylilihava,mutta jonkin verran kuitenkin.Ihastuin hänessä hänen kasvoihinsa ja luonteeseensa,vartalo oli sivuseikka.Olin itse silloin ihan normaalipainoinen.
Yritin kaikin tavoin saada kyseisen pojan huomaamaan minut - turhaan.Hän viihtyi vielä minua laihempien tyttöjen seurassa.Silloin ajattelin,että:"Onpa typerää!Lihava luulee olevansa jotain,kun pyörii laihojen tyttöjen kanssa eikä minun.Onpas ylpeä ja typerä poika!"
Nyt ajattelen toisin,ymmärrän aivan täysin,miksi poika käyttäytyi noin.Miksi lihavan pitäisi tyytyä toiseksi parhaaseen?Miksei lihava voisi saada normaalipainoista/laihaa tyttö-/poikakaveria?
Lukioaikainen ihastukseni ei välittänyt lihavuudestaan.Hänellä oli hyvä itsetunto.Kova kolaus se oli minulle silloin,mutta nyt olen hänestä erittäin ylpeä...- Minä~87
Kyllähä ne laihat / normaalipainoisetki voivat ihastua meihin "isokokoisempiin".. :) Miksi ei saisi olla laihaa / normaalikokosta kumppania?..
- mitä tässä ketjussa on
Minä~87 kirjoitti:
Kyllähä ne laihat / normaalipainoisetki voivat ihastua meihin "isokokoisempiin".. :) Miksi ei saisi olla laihaa / normaalikokosta kumppania?..
ei lihavalla näyttäisi olevan oikeutta kaikkien mielestä olla laihaa/ normaalipainoista kumppania.
Taitaa vaan olla pelkkää kateutta tässäkin takana. Monia tuntuu harmittavan katsella sivusta, jos jollain tukevalla ihmisellä onkin kivan näköinen kumppani, joka kelpaisi itsellekin ulkonäön perusteella.
Kaikki ei kuitenkaan onneksi ole niin pinnallisia, että se ulkonäkö olisi se kaikkein tärkein asia ihmisessä vaan luonne yms merkitsevät paljon enemmän. - Minä~87
mitä tässä ketjussa on kirjoitti:
ei lihavalla näyttäisi olevan oikeutta kaikkien mielestä olla laihaa/ normaalipainoista kumppania.
Taitaa vaan olla pelkkää kateutta tässäkin takana. Monia tuntuu harmittavan katsella sivusta, jos jollain tukevalla ihmisellä onkin kivan näköinen kumppani, joka kelpaisi itsellekin ulkonäön perusteella.
Kaikki ei kuitenkaan onneksi ole niin pinnallisia, että se ulkonäkö olisi se kaikkein tärkein asia ihmisessä vaan luonne yms merkitsevät paljon enemmän.Olen kyllä kuullut naisilta kehujakin "ulkonäöstäni".. olen söpö, suloinen, oikea nallekarhu jne.. :) Ja ne naiset ovat ollaat laihoja / normaalikokosia.. =D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894200
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?322302Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962094Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751194