Tänä kesänä olen neljä kertaa joutunut läheltä piti-tilanteeseen autolla hirven kanssa. Nyt kaikki hirvipaistia syömään!
Hirvipaisti
3
1310
Vastaukset
- riistastaja
Minä kerran.
Pari viikkoa vielä ja sitten se alkaa... hirvijahti... nam!
ps
Viimesyksyiset onkin jo syöty ja on täytynyt tyytyä kalaan :)- Ellen
Viimevuotisia hirviä pitää syödä pois,
miten tehdään hyvää tilliperunaa sen kanssa ?=?
- ja heti tuli
saalista...nyt pitäs ruveta sydämestä jotain tekemään...AAAAPUVA! en oo meinaan koskaan tehny hirvestä muuta ku karjalanpaistia ja paistanu filettä pussissa...Ja ohjeita on aika nirkosesti tarjolla... Kehveli jos mies taas tänäänki tuo parit hirven sydämet, niin pulassa ollaan...Pitääksen olla niin taitava ampuja ;( Mut hirvenliha on tosi hyvää, pitäs vaan saada kunnon ohjeita.Löytyskö keltään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 976977
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524766- 764437
- 1314121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?623990Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263138Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82858- 392428
- 472297
- 2052218