Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

K- ryhmän kaupat raivostuttaa

entinen asiakas

Mikä helvetti siinä oikein on, että kun menen johonkin K-ryhmän kauppaan, niin hinnoittelu ei toimi. Joka ikinen kerta kun menen vaikka sittariin (tänään viimeksi) niin noukin koriini tarjouksessa olevia tuotteita, esim broilerin koipi 1,99 €/ kg valmiiksi pakattuna, ja kun menen kassalle, kas kummaa, hinta onkin 2,99 €/kg. Ja kun hyvämuistisena sanon kassalle, että ei ne niin paljon maksa, se on 1,99 kilo, niin alkaa sellainen helvetillinen puhelinrumba, että meinaa hermot mennä muiltakin. Lopputuloksena selitellään milloin mitäkin, "ei ole tullut meille tietoa tästä tarjouksesta, tai se on erehdyksessä laitettu tarjoukseen, todellisuudessa se on se toinen tuote, mutta kukaan ei ole vielä ottanut sitä virheellistä tarjouskylttiä pois" Siis kaikkea tälläistä paskaa aina vaan päivästä ja vuodesta toiseen. Tai jos tuote on nenän edessä, niin hintalappu on toisessa päässä allasta, että saa hakea hintaa kissojen ja koirien kanssa. Tämä sairaus koskee vain siis K-ryhmän kauppoja ja Anttilaa. Siinä on toinen perspeikä missä kukaan ei tiedä mistään mitään. Sama mitä kysyt niin "en osaa sanoa, ne on siinä kaikki". Taidan vaihtaa S-ryhmään.

14

2481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmiö

      Valitettavasti siirtyminen S-ryhmään ei paranna asiaa yhtään. Joka paikassa on samanlainen rumba. Väärä hinnoittelu ja sen jälkeen, kun asiakas on "vääryyden" todennut, pahoittelemme jne ja korjaus tehdään. Vastuu on siis kauppojen mielestä ostajalla. Olemme "säästäneet" isoja summia tsekatessamme kauppakuitin joka ostoskerran jälkeen. Pääsee muuten ihan hyville tuntipalkoille. Näinhän asian ei pitäisi olla, mutta nähtävästi se on nykyaikaa. Pidä huolta itsestäsi. Muut eivät sitä puolestasi tee. Rikollistakin mielestäni tällainen toiminto on, mutta että vielä tuulimyllyjäkin vastaan taistelemaan...Eli tarinan opetus: Tsekkaa kuittisi ja ostoksesi.

    • -Antti25-

      Ostin kasan ruokaa mammuttimarkkinoilta. Mm. broilerin paistisuikaleita ja apetit pizzoja. Suikaleiden piti olla tarjouksessa kaksi pakettia 2,50 tai yksittäin jotain 1,60. Kotona sitten katsoin kuittia. Siinä luki, että 2,80 per paketti. Hävisin siis melkein kuusi euroa. Pizzatkin oli kuitin mukaan 1,69/kappale vaikka piti olla kaksi pizzaa 2,50. Paskaa palvelua on, ei voi muuta sanoa ja kassakin toimi kuin hidastetussa filmissä vaikka oli aivan älyttömät jonot. Ihmettelinkin kotiin lähtiessä, miten mulla meni niin paljon rahaa. Keskitän suuremmat ruokaostokset tästä lähtien muihin kauppoihin. Muualla yleensä kuitenkaan ei tarvitse kyttäillä kuitista virheellisiä kassaanlyöntejä.

      • Möllykkä

        Ettei vaan olisi jäänyt kuitista rivialennukset huomaamatta. Eli ensin lyödään tuotteiden oikea hinta ja myöhemmin ne alennukset. Saattaa olla eri kohdassa kuittia..


      • riza

        k-kauppojen hinnat ovat ilmoitettuja hintoja jos kassalla annat plussa-kortin,jos et sitä käytä silloin maksat enemmän. kassa antaa tuotteen tarjoushinnalla vasta sen jälkeen kun kortti on käytetty. mielestäni pitäisi kaikissa ilmoituksissa olla maininta, että vain plussa-kortilla saat siihen hintaan.


      • ...

        Suurin osa noista K-ryhmän tuotteista on plussakortilla, jolloin alennuksen saat vain kortilla. Alennus näkyy tällöin vasta kuitin LOPUSSA.Eli sen jälkeen kun plussakortti on vedetty, hinta tippuu ja ne plussa-alennukset on listattu sinne ihan loppuun. onko tullut mieleen katsoa sieltä kuitin lopusta tarkemmin? Tosi usein kun olin itse kassalla työssä, asiakkaat tuli aina voitonvarmoina uhoamaan, että "tämänhän piti maksaa 1,50 ja tässä lukee että 1,80" tms. Sitten yhdessä katsottiin ja 95% asiassa oli kysymys siitä, että tuote oli plussatarjouksessa ja joko asiakkaalla ei ollut plussakorttia tai hän ei ollut huomannut katsoa kuitin lopusta sitä alennusta.

        Jos kyse ei ole plussatarjousvirheestä, usein henkilökunta on unohtanut ottaa jonkin tarjouslapun pois sieltä tuotteen edestä. Se on tosi ärsyttävää kun ei sitä asiakasta SAA uskoa jos se sanoo että tuotteen pitäisi olla eri hintainen. Silloin on PAKKO soittaa ja kysyä osastolta. Ei voi mittään, kun ei ite oo kaupan pomo ja ei saa päättää antaako alennusta, vaikka ei olisi välttämättä syytä.

        Täytyy kyllä myöntää, että toisinaan kun jonot oli pitkät ja kaikilla oli hirveä kiire, niin silloin en jokaisesta tuotteesta soittelemaan ruvennut.


    • K-kaupat

      Bad luck, sanon minä. Itselleni ei ole K-kaupoissa vielä kertaakaan sattunut minkäänlaista hintahämminkiä. Ei johdu siitä, ettenkö tarkkailisi multa pyydettävää rahamäärää - opiskelijana sitä kyllä katsoo, ettei liikaa maksa :).

      Eilen kuitenkin kävin tavanomaisesta poiketen erään toisen ketjun ruokapuolella, jossa pieni kömmähdys tarjoustuotteen hinnan kanssa sattui. Tarkkaavaisuuteni ansioista huomasin kuitenkin virheen heti viivakoodin lukemisen jälkeen ja huomautin asiasta kassalle. Hän ystävällisesti kävi tarkistamassa hinnan hyllystä ja todettuaan olevani oikeassa pahoitteli ja korjasi hinnan. Oikein hyvää palvelua siis!

    • namis

      Meillä cittarissa ihan sama homma. Ostin tyynyliinoja 4 kpl/5e. Mutta kassa antoi hinnaksi yli 9 e. Sitä sitten soittelemaan ja korjaamaan ja jono seisoi. Tortillakuoret olivat 1 e paketti. Hyllyn reunassa oli kuitenkin hinta 1,89. Kun kysyin hyllyjä täyttävältä tytöltä että onko nää nyt niitä tarjoustortilloja tyttö sanoi että en mä tiedä kun olen täällä vain tän yhden päivän töissä. Mut voin käydä kysymässä joltain. Tyttö tuli sitte kohta takaisin ja sanoi ettei hän löytänyt ketään mistään että ne on kai menneet kahville tai johonkin. Löysin sitten myöhemmin samoja tortilloja pahvilaatikosta toiselta puolelta kauppaa ja siinä oli tarjoushinta laatikon kupeessa. Yleensäkään sieltä ei löydä mitään tarjoustuotteita ja myymälän siisteydessä on myös toivomisen varaa. Toinen joka ärsyttää on halpaketju Tokmanni. Aina jos niillä on jotain tarjouksessa se on kuin ihmeen kautta loppunut ja lisää saadaan ensi viikolla. Kun kerran sanoi että eikö siinä tapauksessa kuuluisi tarjota jotain vastaavaa tuotetta samaan hintaan myyjä sanoi ettei heillä ole lupaa sellaiseen. S-kaupoissa saa täällä hyvää palvelua ja hinnatkin täsmäävät.

    • ketjua

      EURO MARKET antaa tuotteen ilmaiseksi jos on sattunut ottamaan väärän hinnan!

      • viikolla

        Sain ison säkin ilmaista talouspaperia juuri siksi että kassalla oli väärä hinta


    • S-ryhmää =)

      Mulle ei ole ainakaan käyny siellä koskaan tollasta, hinnat on olleet aina oikein.

      • vierailija

        Tuotteiden hinnat tulevat tietysti koneelta. Ei se ole millääntavoin kassahenkilön vika jos tulee väärä hinta


    • ihmeessä

      oikein ostoksesi teet. Minulle ei kyllä ole käynyt koskaan noin, vaikka asioin melkein pelkästään "sittarissa". Aina on tarjoukset olleet ok. (Vantaalla)

    • Anonyymi

      Menkääpä käymään ostoksilla M ryhmän kaupassa,siellä vasta kallista on.

    • Anonyymi

      Mulle on käynyt todella usein noin, alennettu hinta onkin unohtunut muuttaa kassajärjestelmään. Tätä tapahtuu todella usein Cittareissa.

      Tokmanneilla unohtuu välillä merkitä alennetut tuotteet tai ne on merkitty väärin eikä myyjät tiedä alennuksista mitään. Toisella Tokmannilla voi olla taas ihan toinen meininki samasta asiasta.

      Prismoissa kun erehdyt ostamaan alennustuotteita vaateosastolta enemmän kuin yhden kappaleen, olen ostanut perheelle joskus muutaman mutta en isoja määriä, jotkut myyjät katsoo kassalla paheksuvasti kuin olisit varas.

      New Yorkerissa myös osunut kohdalle myyjiä jotka katsoo paheksuvasti jos ostaa alennusvaatteita, vaikka joukossa ollut myös normaalihintaisia.

      Kassanaiset voisi opetella pitämään huolen omista asioistaan, eikä ilmehtimään asikakkaille mitä tahansa sitten ajatteleekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1410
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1317
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe