niin...miksi tämä täydellinen rakkauden ja täydellinen oikeudenmukainen ja täydellinen pitkämielinen ja..ja ja...Jumala oikein loi tämän maapallon ja siihen elämää ?
Kun katsoo ja miettii tätä maapalloa ja täällä olevaa elämää niin surulliseksi se kylä mielen viepi :(, ei voi mitään !
Jumala joka tietää tulevaisuuden etukäteen ja on kaikkivoipa luo tällaisen maailman :( voi ihmispoloista mihinkä on luotu ja tullut olemassaoloon :( :(....kumpa tämä maapallo häviäisi ja tämä farssi loppuisi ! :(
Miksi Rakkauden Jumala loi tämän maailman ?
9
575
Vastaukset 9
- Keskuuteemme
siksi hän ei ole meitä vielä pahuutemme vuoksi tuhonnut.
(Ilm 21:1-8) Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole. Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu. Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa; ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet". Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi. Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani.Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema." - Nenotnuh
Kylläpä oli kaunista ja ajatuksen kanssa kirjoitettua asiaa!!
Luin sen kaksi kertaa peräkkäin ja tuntuu hyvältä,ettätäällä maailmasa,maapallolla,niin ihmeellisessä paikassa on samalla tavalla ajattelevia ihmisiä muitakin.
VOIMIA JA IHMETELLÄÄN JA KATSOTAAN FARSSI LOPPUUN SITKEÄSTI VAAN!!! - Kuningas David
Tutkimattomia ovat Herran tiet emmekä me Hänen tarkoituksiaan ymmärrä.
- dggd
Sä oot sitten ottanut David nimen nickikses, "Kuningas David"? Kai sä tiedät millainen kaveri se David oli:D?! Se ei ollut sieltä mielyttävimmästä päästä. David oli ihan sekopää. Haistakoot vitun.
- mukainen
dggd kirjoitti:
Sä oot sitten ottanut David nimen nickikses, "Kuningas David"? Kai sä tiedät millainen kaveri se David oli:D?! Se ei ollut sieltä mielyttävimmästä päästä. David oli ihan sekopää. Haistakoot vitun.
mies. Tutki alati Jumalan kymmenen käskyn lakia ja asetuksia:(2Ms 20:1-23) Ja Jumala puhui kaikki nämä sanat ja sanoi:--Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.-- Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.-- Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.-- Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;-- mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.-- Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.-- Muista pyhittää lepopäivä.-- Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi;-- mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on.-- Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; sentähden Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen.-- Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.-- Älä tapa.-- Älä tee huorin.
Älä varasta.-- Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.-- Älä himoitse lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa."---- Ja kaikki kansa havaitsi jylinän, tulen leimaukset, pasunan äänen ja vuoren suitsuamisen; ja kun he sen havaitsivat, vapisivat he ja pysyivät taampana.
- Ja he sanoivat Moosekselle: "Puhu sinä meidän kanssamme, niin me kuulemme. Älköön Jumala puhuko meidän kanssamme, ettemme kuolisi."
- Mutta Mooses vastasi kansalle: "Älkää peljätkö, sillä Jumala on tullut koettelemaan teitä, että Herran pelko olisi teidän silmäinne edessä ja ettette syntiä tekisi".- Ja kansa pysyi taampana, mutta Mooses lähestyi pimeyttä, jossa Jumala oli.- Ja Herra sanoi Moosekselle: "Sano israelilaisille näin: Te olette nähneet, että minä olen puhunut teille taivaasta.--- Älkää tehkö jumalia minun rinnalleni; hopeaisia tai kultaisia jumalia älkää tehkö itsellenne.> Tänään Jumala on puhuva vain Poikansa Jeesuksen Kristuksen kautta.
Ja Jumala loi kauniiksi ja täydelliseksi.
"kun katsoo..surulliseksi se mielen viepi"
"voi ihmispoloista mihinkä on luotu"
Se että täällä on vikaa johtuu ihmisen vääristä ratkaisuista eli synneistä.- xsgg
Kaikki on sen vitun Jumalan ja hänen valheidensa syytä! Jumala on valhe, ja sen isä.
"Behold, for i'm The Great Cornholio! Each day in a one hundred year you shall bring to me new toilet paper! For i'm The Great Cornholio, and my bunhole's lust for toilet paper is never satiated! Now: Bring me new toilet paper!
I NEED TEE-PEE FOR MY BUNGHOLE!!!"
- God of Israel, a.k.a The Great Cornholio, 2475 B.C. - todellanärkästynyt
"Se että täällä on vikaa johtuu ihmisen vääristä ratkaisuista eli synneistä."
Niimpä niin, mutta eikö tämä Jumala joka tietää tulevaisuudenkin etukäteen tiennyt jo ennen kuin loi ihmisen että mitenkä ihmisen käy ?
Eikö ihmisen luoja ja tekijä tiedä mitä tekeleensä päässä liikkuu ? aivan samoin kuin tietokoneohjelmoija ohjelmoi ohjelmaa, kaikki tilanteet pitää miettiä ja ratkaista ennenkuin ohjelma todella toimii toivotulla tavalla....vai jättääkö hän sen sattuman varaan ?...silloin hän ei ainakaan tiedä tulevaisuutta etukäteen elikkä ei ole ainakaan kaikkivoipa vaikka ihmisen tekijä olisikin vai kuinka on ???
- Bluesway
Kovin montaa sukupolvea ei typerät lajitoverimme ehtineet asuttaa maailmaa, kun Jumala joutui harmittelemaan koko ihmissuvun olemassaoloa. "...hän katui, että oli tehnyt ihmisen ja murehti sitä sydämessään." (1. Moos. 6:6).
Mutta kyllä Hän silti rakastaa meitä - ihan kuten me pienet ihmiset vahinkovankkureissa nukkuvaa vauvaamme.
Yritetään vaan olla nöyriä arvokkaan elämänlahjamme kanssa. Siitäkin huolimatta, että maailman meno tuntuu pelkältä farssilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761892
- 861357
- 114983
- 96871
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.66726Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41649- 59627
- 29572
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M75555- 42544