Mikä saa uskovaisen uskomaan että....

Agneisti

...hänen alushousissaan ei elä kolme sinistä virtahepoa, jotka aina sunnuntai iltapäivisin rakentelevat korttitaloja?!?! Uhraatteko koskaan ajatusta sille että sinisiin korttitalo-virtahepoihin uskovat olisivatkin oikeasssa ja te kadotukseen meneviä vääräuskoisia?!?

Veikkaan että ette usko sinisiin virtahepoihin alushousuissanne koska mitään sellaiseen viittaavaa ette alushousuistanne sunnuntai iltapäivisin löydä. Soveltakaa tätä samaa ajatusmallia kristinuskoon, ja uskontoihin yleensäkin, niin ymmärrätte mistä on ateismissa kyse ;)

20

612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulee aikanaan poimimaan meistä parhaat viettämään kunnon bileet kanssaan.

      Tuo tempaus saattaa tapahtua jo huomenna.

      Spaghettimonsterit ottavat kisassa hopeaa, puhumattakaan vain uskiksen himmeässä, Geesuksen keltaisessa kuupassa hilluvista jumalista.

      Ei auta vaahto Niemenmäessä, ei pulputus, kun VirtaHeppo tulee ja noutaa omansa.

      • nnp

        Se on niin että kun se meidän uskovien Jeesus tulee, jää virtahevot tänne ja suurinosa niemenmäkeläisistäkin. Vaan oisipa tuo joukko kasvanut siihen mennessä.Olisi meidän viestit menneet perille.


      • nnp kirjoitti:

        Se on niin että kun se meidän uskovien Jeesus tulee, jää virtahevot tänne ja suurinosa niemenmäkeläisistäkin. Vaan oisipa tuo joukko kasvanut siihen mennessä.Olisi meidän viestit menneet perille.

        mutta kyllä krisselille maailmanloppu tulee.


      • Nas.se kirjoitti:

        mutta kyllä krisselille maailmanloppu tulee.

        ja vielä omin silmin! Jeesus on Herra!


      • purje kirjoitti:

        ja vielä omin silmin! Jeesus on Herra!

        mielikuvituksesi laukkaa nyt turhan lujaa.

        Jeesuksesi on mädännyt raato jonka luutkin on aika jo nakertanut, Jumalasi elää vain harhaisessa mielikuvituksessasi, kuollen viimeistään kun sinä kuolet.


      • Nas.se kirjoitti:

        mielikuvituksesi laukkaa nyt turhan lujaa.

        Jeesuksesi on mädännyt raato jonka luutkin on aika jo nakertanut, Jumalasi elää vain harhaisessa mielikuvituksessasi, kuollen viimeistään kun sinä kuolet.

        ei muuta tosiasioita miksikään: Jeesus elää! Hän on herrojen Herra ja kuningasten Kuningas. Pian Hän saapuu! Halleluja!


      • purje kirjoitti:

        ei muuta tosiasioita miksikään: Jeesus elää! Hän on herrojen Herra ja kuningasten Kuningas. Pian Hän saapuu! Halleluja!

        kuolee myös jumalasi.

        Jeesushan on kuollut ikuisiksi ajoiksi jo ajat sitten, jos koskaan elikään.

        Luovu taikauskostasi, lopeta olemattomien palvominen.


      • Nas.se kirjoitti:

        kuolee myös jumalasi.

        Jeesushan on kuollut ikuisiksi ajoiksi jo ajat sitten, jos koskaan elikään.

        Luovu taikauskostasi, lopeta olemattomien palvominen.

        ristiinnaulittu. Enää en elä minä, vaan Kristus elää minussa. Minkä nyt elän lihassa, sen minä elän uskossa Jumalan Poikaan, joka on rakastanut minua ja antanut itsensä minun puolestani. Nämä ovat Paavalin sanat galatalaiskirjeestä 2:19-20

        Ala sinäkin palvomaan Jeesusta, Herraamme!


      • purje kirjoitti:

        ristiinnaulittu. Enää en elä minä, vaan Kristus elää minussa. Minkä nyt elän lihassa, sen minä elän uskossa Jumalan Poikaan, joka on rakastanut minua ja antanut itsensä minun puolestani. Nämä ovat Paavalin sanat galatalaiskirjeestä 2:19-20

        Ala sinäkin palvomaan Jeesusta, Herraamme!

        sun aivosi on jo kohdussa liotettu hiukan yli.

        Palvokaa vaan hihhulit ihan mitä tahansa Jeesusta, kuollutta raatoa joka on mädännyt ajat sitten.

        Olette yhteiskunnan kuonaa.


      • ev.lut
        Nas.se kirjoitti:

        mielikuvituksesi laukkaa nyt turhan lujaa.

        Jeesuksesi on mädännyt raato jonka luutkin on aika jo nakertanut, Jumalasi elää vain harhaisessa mielikuvituksessasi, kuollen viimeistään kun sinä kuolet.

        Jeesus nousi haudastaan luineen päivineen, astui ylös taivaisiin,istuu Jumalan,Isän,Kaikkivaltiaan oikealla puolella. Ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita.. eli sinäkin nasse nouset haudastasi viimeiselle tuomiolle, jos ehdit kuolla ennen kuin Jeesus tulee! Näytät varmaan erilaiselta... irmelin nassenaama voi näyttää enemmän lordin maskilta kun huomaa että oli väärässä. Mene siis ja tee parannus, nasse! Jeesus elää ja tulee kyllä mutta aikaa ja päivämäärää Raamattu ei kerro! Mutta tulossa on...


      • ev.lut kirjoitti:

        Jeesus nousi haudastaan luineen päivineen, astui ylös taivaisiin,istuu Jumalan,Isän,Kaikkivaltiaan oikealla puolella. Ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita.. eli sinäkin nasse nouset haudastasi viimeiselle tuomiolle, jos ehdit kuolla ennen kuin Jeesus tulee! Näytät varmaan erilaiselta... irmelin nassenaama voi näyttää enemmän lordin maskilta kun huomaa että oli väärässä. Mene siis ja tee parannus, nasse! Jeesus elää ja tulee kyllä mutta aikaa ja päivämäärää Raamattu ei kerro! Mutta tulossa on...

        ei jeesus mihinkään noussut. Jos kaveri joskus eli ja teloitettiin rikollisenä, hänen raatonsa syötiin rottien, kärpästen ja viimekädessä bakteerien toimesta.

        Herää taikauskostasi. Jeesus ei tule koskaan.

        Eikä se ole minun vikana, joten ota pois koppalakki ja lopeta räyhääminen.


      • ev.lut
        Nas.se kirjoitti:

        ei jeesus mihinkään noussut. Jos kaveri joskus eli ja teloitettiin rikollisenä, hänen raatonsa syötiin rottien, kärpästen ja viimekädessä bakteerien toimesta.

        Herää taikauskostasi. Jeesus ei tule koskaan.

        Eikä se ole minun vikana, joten ota pois koppalakki ja lopeta räyhääminen.

        En ole taikauskoinen vaan kristinuskoinen. Ja ne on kaksi eri asiaa. Ps. en käytä koppalakkia.


      • ev.lut kirjoitti:

        En ole taikauskoinen vaan kristinuskoinen. Ja ne on kaksi eri asiaa. Ps. en käytä koppalakkia.

        on eräs taikauskon laji.

        Uskoa olemattomiin mielikuvitusjumalaliin, palvontariittejä epäjumalille.


      • Nas.se kirjoitti:

        sun aivosi on jo kohdussa liotettu hiukan yli.

        Palvokaa vaan hihhulit ihan mitä tahansa Jeesusta, kuollutta raatoa joka on mädännyt ajat sitten.

        Olette yhteiskunnan kuonaa.

        Sain konjakkiryypyn juuri ennen syntymääni, kun äitini meinasi kuolla häkämyrkytykseen. Ilman Jeesusta voisin hyvinkin olla holisti, mutta nyt pärjään ilman kemiallisia nautintoaineita.

        Tavallisia veronmaksajia olemme ja ihan yhteiskuntakelpoisia... :D


    • nnp

      Taitaa olla niin että et usko itsekään....näihin virtahepoihin ,joten hyvin huono oli vertaus. Jos sanoisin että aivan liian mahdoton vertaus.
      Tai jos uskot niin voimme keskustella mitä voimme asialle tehdä. Tarvitko kenties apua jne.....

      • Agneisti

        kklbv v


      • suomenkieli unohtui
        Agneisti kirjoitti:

        kklbv v

        ei se mitään,Jumala voi antaa ihan uuden kieletkin!mieti sitä!etköhän sydämmessäsi haluaisi jotain syvällistä,täydellistä,helpottavaa ja pysyvää
        olotilaa sydämeesi,vaikka välillä maailma potkisikin
        päähän??
        On ihanaa kun on yksi,Jeesus Kristus,joka rakastaa,ja Pyhä Henkensä on puolustajana,olet sitten missä vaan.Ja Pyhän Hengen läsnäolo.hoitava ja parantava vaikutus,se on jotain sellaista,mitä rukoilen itselleni yhä uudelleen,samalla kun rukoilen apua ja pelastusta muille.
        Sinuakin hei rakastetaan,ihan oikeesti!En oo mikään harras tiukkis nutturapää kirkon penkissä,oon alle kolmikymppinen,tavallinen uhminen iloineni ja suruineni,jolla on nykyään elämässä jokin syvempi tarkoitus.Jokainen on tärkeä Jumalalle,jokainen on kaunis Jumalan silmissä.


      • Agneisti
        suomenkieli unohtui kirjoitti:

        ei se mitään,Jumala voi antaa ihan uuden kieletkin!mieti sitä!etköhän sydämmessäsi haluaisi jotain syvällistä,täydellistä,helpottavaa ja pysyvää
        olotilaa sydämeesi,vaikka välillä maailma potkisikin
        päähän??
        On ihanaa kun on yksi,Jeesus Kristus,joka rakastaa,ja Pyhä Henkensä on puolustajana,olet sitten missä vaan.Ja Pyhän Hengen läsnäolo.hoitava ja parantava vaikutus,se on jotain sellaista,mitä rukoilen itselleni yhä uudelleen,samalla kun rukoilen apua ja pelastusta muille.
        Sinuakin hei rakastetaan,ihan oikeesti!En oo mikään harras tiukkis nutturapää kirkon penkissä,oon alle kolmikymppinen,tavallinen uhminen iloineni ja suruineni,jolla on nykyään elämässä jokin syvempi tarkoitus.Jokainen on tärkeä Jumalalle,jokainen on kaunis Jumalan silmissä.

        glfgyjiu 8 uyf uuogugiyoi878787877878787777777777777777777777777777


      • ev.lut
        Agneisti kirjoitti:

        glfgyjiu 8 uyf uuogugiyoi878787877878787777777777777777777777777777

        Jauhot meni suuhun agneistilta taas! Rukoilemme että osaisit joskus keskustellakin asiallisesti kun kerran jatkuvasti teet keskustelunavauksia uskonnonvastaisista aiheista.... Herra, Jumalamme kuule meitä Poikasi Jeesuksen nimessä. Avaa tämän ihmisen silmät sinun ihmeillesi! Herätä hänen paatunut sydämensä! Kaikkea hyvää ja Jumalan Siunausta sinulle Agneisti! terv. aivan tavallinen syntinen luterilainen


      • ev.lut kirjoitti:

        Jauhot meni suuhun agneistilta taas! Rukoilemme että osaisit joskus keskustellakin asiallisesti kun kerran jatkuvasti teet keskustelunavauksia uskonnonvastaisista aiheista.... Herra, Jumalamme kuule meitä Poikasi Jeesuksen nimessä. Avaa tämän ihmisen silmät sinun ihmeillesi! Herätä hänen paatunut sydämensä! Kaikkea hyvää ja Jumalan Siunausta sinulle Agneisti! terv. aivan tavallinen syntinen luterilainen

        vaikenee kun virtahepo tulee ja noutaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe