Mikä saa uskovaisen uskomaan että....

Agneisti

...hänen alushousissaan ei elä kolme sinistä virtahepoa, jotka aina sunnuntai iltapäivisin rakentelevat korttitaloja?!?! Uhraatteko koskaan ajatusta sille että sinisiin korttitalo-virtahepoihin uskovat olisivatkin oikeasssa ja te kadotukseen meneviä vääräuskoisia?!?

Veikkaan että ette usko sinisiin virtahepoihin alushousuissanne koska mitään sellaiseen viittaavaa ette alushousuistanne sunnuntai iltapäivisin löydä. Soveltakaa tätä samaa ajatusmallia kristinuskoon, ja uskontoihin yleensäkin, niin ymmärrätte mistä on ateismissa kyse ;)

20

595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulee aikanaan poimimaan meistä parhaat viettämään kunnon bileet kanssaan.

Tuo tempaus saattaa tapahtua jo huomenna.

Spaghettimonsterit ottavat kisassa hopeaa, puhumattakaan vain uskiksen himmeässä, Geesuksen keltaisessa kuupassa hilluvista jumalista.

Ei auta vaahto Niemenmäessä, ei pulputus, kun VirtaHeppo tulee ja noutaa omansa.

• nnp

Se on niin että kun se meidän uskovien Jeesus tulee, jää virtahevot tänne ja suurinosa niemenmäkeläisistäkin. Vaan oisipa tuo joukko kasvanut siihen mennessä.Olisi meidän viestit menneet perille.

• nnp kirjoitti:

Se on niin että kun se meidän uskovien Jeesus tulee, jää virtahevot tänne ja suurinosa niemenmäkeläisistäkin. Vaan oisipa tuo joukko kasvanut siihen mennessä.Olisi meidän viestit menneet perille.

mutta kyllä krisselille maailmanloppu tulee.

• Nas.se kirjoitti:

mutta kyllä krisselille maailmanloppu tulee.

ja vielä omin silmin! Jeesus on Herra!

• purje kirjoitti:

ja vielä omin silmin! Jeesus on Herra!

mielikuvituksesi laukkaa nyt turhan lujaa.

Jeesuksesi on mädännyt raato jonka luutkin on aika jo nakertanut, Jumalasi elää vain harhaisessa mielikuvituksessasi, kuollen viimeistään kun sinä kuolet.

• Nas.se kirjoitti:

Jeesuksesi on mädännyt raato jonka luutkin on aika jo nakertanut, Jumalasi elää vain harhaisessa mielikuvituksessasi, kuollen viimeistään kun sinä kuolet.

ei muuta tosiasioita miksikään: Jeesus elää! Hän on herrojen Herra ja kuningasten Kuningas. Pian Hän saapuu! Halleluja!

• purje kirjoitti:

ei muuta tosiasioita miksikään: Jeesus elää! Hän on herrojen Herra ja kuningasten Kuningas. Pian Hän saapuu! Halleluja!

kuolee myös jumalasi.

Jeesushan on kuollut ikuisiksi ajoiksi jo ajat sitten, jos koskaan elikään.

Luovu taikauskostasi, lopeta olemattomien palvominen.

• Nas.se kirjoitti:

kuolee myös jumalasi.

Jeesushan on kuollut ikuisiksi ajoiksi jo ajat sitten, jos koskaan elikään.

Luovu taikauskostasi, lopeta olemattomien palvominen.

ristiinnaulittu. Enää en elä minä, vaan Kristus elää minussa. Minkä nyt elän lihassa, sen minä elän uskossa Jumalan Poikaan, joka on rakastanut minua ja antanut itsensä minun puolestani. Nämä ovat Paavalin sanat galatalaiskirjeestä 2:19-20

Ala sinäkin palvomaan Jeesusta, Herraamme!

• purje kirjoitti:

ristiinnaulittu. Enää en elä minä, vaan Kristus elää minussa. Minkä nyt elän lihassa, sen minä elän uskossa Jumalan Poikaan, joka on rakastanut minua ja antanut itsensä minun puolestani. Nämä ovat Paavalin sanat galatalaiskirjeestä 2:19-20

Ala sinäkin palvomaan Jeesusta, Herraamme!

sun aivosi on jo kohdussa liotettu hiukan yli.

Palvokaa vaan hihhulit ihan mitä tahansa Jeesusta, kuollutta raatoa joka on mädännyt ajat sitten.

Olette yhteiskunnan kuonaa.

• ev.lut
        Nas.se kirjoitti:

Jeesus nousi haudastaan luineen päivineen, astui ylös taivaisiin,istuu Jumalan,Isän,Kaikkivaltiaan oikealla puolella. Ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita.. eli sinäkin nasse nouset haudastasi viimeiselle tuomiolle, jos ehdit kuolla ennen kuin Jeesus tulee! Näytät varmaan erilaiselta... irmelin nassenaama voi näyttää enemmän lordin maskilta kun huomaa että oli väärässä. Mene siis ja tee parannus, nasse! Jeesus elää ja tulee kyllä mutta aikaa ja päivämäärää Raamattu ei kerro! Mutta tulossa on...

• ev.lut kirjoitti:

Jeesus nousi haudastaan luineen päivineen, astui ylös taivaisiin,istuu Jumalan,Isän,Kaikkivaltiaan oikealla puolella. Ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita.. eli sinäkin nasse nouset haudastasi viimeiselle tuomiolle, jos ehdit kuolla ennen kuin Jeesus tulee! Näytät varmaan erilaiselta... irmelin nassenaama voi näyttää enemmän lordin maskilta kun huomaa että oli väärässä. Mene siis ja tee parannus, nasse! Jeesus elää ja tulee kyllä mutta aikaa ja päivämäärää Raamattu ei kerro! Mutta tulossa on...

ei jeesus mihinkään noussut. Jos kaveri joskus eli ja teloitettiin rikollisenä, hänen raatonsa syötiin rottien, kärpästen ja viimekädessä bakteerien toimesta.

Herää taikauskostasi. Jeesus ei tule koskaan.

Eikä se ole minun vikana, joten ota pois koppalakki ja lopeta räyhääminen.

• ev.lut
        Nas.se kirjoitti:

ei jeesus mihinkään noussut. Jos kaveri joskus eli ja teloitettiin rikollisenä, hänen raatonsa syötiin rottien, kärpästen ja viimekädessä bakteerien toimesta.

Herää taikauskostasi. Jeesus ei tule koskaan.

Eikä se ole minun vikana, joten ota pois koppalakki ja lopeta räyhääminen.

En ole taikauskoinen vaan kristinuskoinen. Ja ne on kaksi eri asiaa. Ps. en käytä koppalakkia.

• ev.lut kirjoitti:

En ole taikauskoinen vaan kristinuskoinen. Ja ne on kaksi eri asiaa. Ps. en käytä koppalakkia.

on eräs taikauskon laji.

Uskoa olemattomiin mielikuvitusjumalaliin, palvontariittejä epäjumalille.

• Nas.se kirjoitti:

sun aivosi on jo kohdussa liotettu hiukan yli.

Palvokaa vaan hihhulit ihan mitä tahansa Jeesusta, kuollutta raatoa joka on mädännyt ajat sitten.

Olette yhteiskunnan kuonaa.

Sain konjakkiryypyn juuri ennen syntymääni, kun äitini meinasi kuolla häkämyrkytykseen. Ilman Jeesusta voisin hyvinkin olla holisti, mutta nyt pärjään ilman kemiallisia nautintoaineita.

Tavallisia veronmaksajia olemme ja ihan yhteiskuntakelpoisia... :D

• nnp

Taitaa olla niin että et usko itsekään....näihin virtahepoihin ,joten hyvin huono oli vertaus. Jos sanoisin että aivan liian mahdoton vertaus.
      Tai jos uskot niin voimme keskustella mitä voimme asialle tehdä. Tarvitko kenties apua jne.....

• Agneisti

kklbv v

• suomenkieli unohtui
        Agneisti kirjoitti:

kklbv v

ei se mitään,Jumala voi antaa ihan uuden kieletkin!mieti sitä!etköhän sydämmessäsi haluaisi jotain syvällistä,täydellistä,helpottavaa ja pysyvää
        olotilaa sydämeesi,vaikka välillä maailma potkisikin
        päähän??
        On ihanaa kun on yksi,Jeesus Kristus,joka rakastaa,ja Pyhä Henkensä on puolustajana,olet sitten missä vaan.Ja Pyhän Hengen läsnäolo.hoitava ja parantava vaikutus,se on jotain sellaista,mitä rukoilen itselleni yhä uudelleen,samalla kun rukoilen apua ja pelastusta muille.
        Sinuakin hei rakastetaan,ihan oikeesti!En oo mikään harras tiukkis nutturapää kirkon penkissä,oon alle kolmikymppinen,tavallinen uhminen iloineni ja suruineni,jolla on nykyään elämässä jokin syvempi tarkoitus.Jokainen on tärkeä Jumalalle,jokainen on kaunis Jumalan silmissä.

• Agneisti
        suomenkieli unohtui kirjoitti:

ei se mitään,Jumala voi antaa ihan uuden kieletkin!mieti sitä!etköhän sydämmessäsi haluaisi jotain syvällistä,täydellistä,helpottavaa ja pysyvää
        olotilaa sydämeesi,vaikka välillä maailma potkisikin
        päähän??
        On ihanaa kun on yksi,Jeesus Kristus,joka rakastaa,ja Pyhä Henkensä on puolustajana,olet sitten missä vaan.Ja Pyhän Hengen läsnäolo.hoitava ja parantava vaikutus,se on jotain sellaista,mitä rukoilen itselleni yhä uudelleen,samalla kun rukoilen apua ja pelastusta muille.
        Sinuakin hei rakastetaan,ihan oikeesti!En oo mikään harras tiukkis nutturapää kirkon penkissä,oon alle kolmikymppinen,tavallinen uhminen iloineni ja suruineni,jolla on nykyään elämässä jokin syvempi tarkoitus.Jokainen on tärkeä Jumalalle,jokainen on kaunis Jumalan silmissä.

glfgyjiu 8 uyf uuogugiyoi878787877878787777777777777777777777777777

• ev.lut
        Agneisti kirjoitti:

glfgyjiu 8 uyf uuogugiyoi878787877878787777777777777777777777777777

Jauhot meni suuhun agneistilta taas! Rukoilemme että osaisit joskus keskustellakin asiallisesti kun kerran jatkuvasti teet keskustelunavauksia uskonnonvastaisista aiheista.... Herra, Jumalamme kuule meitä Poikasi Jeesuksen nimessä. Avaa tämän ihmisen silmät sinun ihmeillesi! Herätä hänen paatunut sydämensä! Kaikkea hyvää ja Jumalan Siunausta sinulle Agneisti! terv. aivan tavallinen syntinen luterilainen

• ev.lut kirjoitti:

Jauhot meni suuhun agneistilta taas! Rukoilemme että osaisit joskus keskustellakin asiallisesti kun kerran jatkuvasti teet keskustelunavauksia uskonnonvastaisista aiheista.... Herra, Jumalamme kuule meitä Poikasi Jeesuksen nimessä. Avaa tämän ihmisen silmät sinun ihmeillesi! Herätä hänen paatunut sydämensä! Kaikkea hyvää ja Jumalan Siunausta sinulle Agneisti! terv. aivan tavallinen syntinen luterilainen

vaikenee kun virtahepo tulee ja noutaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      150
      1819
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1691
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      33
      1363
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      194
      1177
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      92
      1151
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      1046
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      352
      974
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      849
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      811
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50