Voi jeesus taas kerran....

Agneisti

Taas erinomainen syy olla todella vittuuntunut ihmisen typeryydelle:Espoon uusi mormoonikirkko. Jeesukselle Kristukselle omistettu temppeli kuulemma. Outoa kuinka aikaa sitten mätääntynyt satuolento tarvitsee porealtaita, mannaa maksavia kattokruunuja ja kullattuja huonekaluja. Mormoonijohtaja sanoo uutisissa kuinka he käyttivät temppeliin vain parhaita mahdollisia materiaaleja;eihän Jeesus vähempään tyydy! Tämä kirkkohan on rakennettu Jeesukselle, hänen itsensä kunniaksi. Hassua vain että Jesseä emme tule tässä kirkossa koskaan näkemään, ainoastaan pinnallisia ja itserakkaita snobi-hihhuleita liottamassa persetttään porealtaassa. Tulee pakostakin mieleen ajatus että kyseinen rakennus onkin vain narsististen ihmisten kerhotalo, ja satuolento Jeesus toimii kulissina ja oikeutuksena.

On se kummaa kuinka itseään pyhänä ja hyvänä pitävä hihhuli voi olla pohjimmiltaan niin kiero ja pinnallinen. Raamatun opetukset vaatimattomuudesta ja antamisesta jäävät suosiolla jalkoihin kun itseään rakastava hihhuli tahtoo porukalleen oman kerhotalon, jossa saa prameilla ja pitää itseään maailman keisarina. Ei muisteta enään tarinaa köyhästä eukosta joka antoi ainokaisen kolikkonsa, kaikkensa. Ei muisteta opetusta neulansilmästä luikahtavasta kamelista. Se on kaikki toissijaista kun uskis tarvitsee elämäänsä vähän glamouria.

Jos Jeesus ja hänen opetukset olisivat hihhulille muutakin kuin heidän pinnaallisuutta ja narsistisuutta peittävä kulissi, hihhulin ei tarvitsi tehdä uskostaan jotain helvetin esitystä. Jos mormoonit olisivat vähänkään aatteidensa ja sanojensa mittaisia, he olisivat laittaneet linnaansa kuluneet rahat vähin äänin vaikka Afrikan nälkäänäkeville. MUTTA EI!!! He rakentavat itselleen palatsin, joka muistuttaa muuta maailmaa heidän mahtavuudestaan, ja jossa he voivat tuntea itsensä maailman navaksi.

Vitutukseni ja vihani on sanoinkuvailettoman suunnaton.

37

1378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puuahahahahaahaha

      Mutta älä laita sitä Jeesuksen piikiin, vain typerien ihmisten ja sinun itsesi.

      Jeesus oli vaatimaton tyyppi ja pyhä mies, anna Jeesuksen olla ihan rauhassa, hänhän on kuollut ja kuopattu, älä puhu paskaa kuolleista, varsinkaan huhupuheiden perusteella.

      • Agneisti

        Minä kateellinen narsistisille uskiksille? Hah. Vittuuntunut ja vihainen ennemminkin.


      • kyllä olet!
        Agneisti kirjoitti:

        Minä kateellinen narsistisille uskiksille? Hah. Vittuuntunut ja vihainen ennemminkin.

        Ei siis porealtaat kelpaa materialistille?

        Mitenkäs kapitalistin myssytykset, mitenkäs jokainen upea mersun omistaja, luuletko että omilla rahoilla ja työllä, ei kuule onnistu, muiden pussista itse varastettuna tai sitten isin menneistä varkauksista nauttien niitä saa, oletko kade ja vittuuntunut heillekkin?


      • Agneisti
        kyllä olet! kirjoitti:

        Ei siis porealtaat kelpaa materialistille?

        Mitenkäs kapitalistin myssytykset, mitenkäs jokainen upea mersun omistaja, luuletko että omilla rahoilla ja työllä, ei kuule onnistu, muiden pussista itse varastettuna tai sitten isin menneistä varkauksista nauttien niitä saa, oletko kade ja vittuuntunut heillekkin?

        Kade? Enkö juuri ilmoittanut että en ole kade??

        Kyllä olen vittuuntunut kapitalismille. Vihaan kapitalismia.


      • muistini mukaan
        Agneisti kirjoitti:

        Minä kateellinen narsistisille uskiksille? Hah. Vittuuntunut ja vihainen ennemminkin.

        karttanut kullalla koristeltuja kokoontumispaikkoja, että enempi tuolla luonnon helmassa kavereiden kanssa treffattiin ja sillee..


      • Risto .

        Jeesus on todistettavasti kuvitteellinen fiktio.
        Jeesus on pelkkää satua ja höpötystä niin kuin jumala.


      • sinänsä
        Agneisti kirjoitti:

        Kade? Enkö juuri ilmoittanut että en ole kade??

        Kyllä olen vittuuntunut kapitalismille. Vihaan kapitalismia.

        Vihata ei kannata, monesti vihan kohde ei edes tiedä vihastasi joten se kääntyy vain sinua itseäsi vastaan kuluttaen hermosi ja energiasi, mutta mitään ihailtavaa kapitalismissa ei todellakaan ole, se on "laillinen" ryöstö.


      • Agneisti
        sinänsä kirjoitti:

        Vihata ei kannata, monesti vihan kohde ei edes tiedä vihastasi joten se kääntyy vain sinua itseäsi vastaan kuluttaen hermosi ja energiasi, mutta mitään ihailtavaa kapitalismissa ei todellakaan ole, se on "laillinen" ryöstö.

        Jotkut asiat tässä maailmassa ei ansaitse muuta kuin vihaa.


      • muistaakseni
        muistini mukaan kirjoitti:

        karttanut kullalla koristeltuja kokoontumispaikkoja, että enempi tuolla luonnon helmassa kavereiden kanssa treffattiin ja sillee..

        Jeesushan veteli ympäri korvia kauppiaita pyhäkössä ja ajoi koko porukan muutamalla taekwodo potkulla höystettynä pihallle, niin Jeesus toimi ja ajatteli tuosta touhusta.


      • mirka
        Risto . kirjoitti:

        Jeesus on todistettavasti kuvitteellinen fiktio.
        Jeesus on pelkkää satua ja höpötystä niin kuin jumala.

        Saiskos todistus aineistoa asian tiimoilta?


      • Maan matonen
        mirka kirjoitti:

        Saiskos todistus aineistoa asian tiimoilta?

        Mikä todistaa että raamatun mukainen jeesus hiippari olisi elänyt joskus aivan oikeasti? Jos tämä olisi totta niin kyllä se olisi meidän kaikkien tiedossa. Uskomukset eivät tätä todista.
        Todista samalla ettei maahiset ja keijukaiset ole totta.


      • veri'tailu
        Maan matonen kirjoitti:

        Mikä todistaa että raamatun mukainen jeesus hiippari olisi elänyt joskus aivan oikeasti? Jos tämä olisi totta niin kyllä se olisi meidän kaikkien tiedossa. Uskomukset eivät tätä todista.
        Todista samalla ettei maahiset ja keijukaiset ole totta.

        Älä viitsi vertailla menninkäisiä todelliseen historiaan, josta on viitteitä tänäkin päivänä, älä ole höpö-nassu.



        Lainaus alkaa:

        Toisaalta akateemiset tutkijat ovat pitäneet usein todennäköisenä, että evankeliumeihin on päätynyt paljon historiallisen Jeesuksen puhetta.

        Myös jotkin antiikin ajoilta säilyneet Raamatun ulkopuoliset dokumentit mainitsevat joko "Jeesuksen" tai "Kristuksen": roomalaiset historioitsijat Tacitus, Suetonius, Flegonus, Celsus, Lucianius, Numenius, Galerius ja Plinius nuorempi, kreikkalaiset historioitsijat Lucianus Samosatalainen ja Claudius Galenos, syyrialaiset historioitsijat Thallus ja Mara bar Serapion sekä juutalais-roomalainen historioitsija Josephus mainitsivat Jeesuksen tai kristityt teoksissaan.


        ps. Monet näistä teoksista ovat ajan saatossa hävinneet ja ne tunnetaan vain myöhempien lainausten kautta. Yleisesti roomalaisten historioitsijoiden viittauksia Jeesukseen ei voida pitää kovin luotettavina,

        koska todennäköisesti

        ne perustuvat kansan keskuudessa liikkuneisiin huhupuheisiin ja viranomaisten suorittamiin kristittyjen kuulusteluihin. Pikemminkin ne todistavat kristittyjen kuin itse Jeesuksen olemassaolosta. Etenkin Josephuksen kohdalla on myös epäilyjä alun perin epämiellyttäväksi koetun tekstin muokkaamisesta myöhempien kristittyjen kopioijien toimesta.

        Lainaus loppuu.


      • Jami369
        muistaakseni kirjoitti:

        Jeesushan veteli ympäri korvia kauppiaita pyhäkössä ja ajoi koko porukan muutamalla taekwodo potkulla höystettynä pihallle, niin Jeesus toimi ja ajatteli tuosta touhusta.

        olikin vain oman aikansa Che Guevara?


      • Mr.Rehellinen
        veri'tailu kirjoitti:

        Älä viitsi vertailla menninkäisiä todelliseen historiaan, josta on viitteitä tänäkin päivänä, älä ole höpö-nassu.



        Lainaus alkaa:

        Toisaalta akateemiset tutkijat ovat pitäneet usein todennäköisenä, että evankeliumeihin on päätynyt paljon historiallisen Jeesuksen puhetta.

        Myös jotkin antiikin ajoilta säilyneet Raamatun ulkopuoliset dokumentit mainitsevat joko "Jeesuksen" tai "Kristuksen": roomalaiset historioitsijat Tacitus, Suetonius, Flegonus, Celsus, Lucianius, Numenius, Galerius ja Plinius nuorempi, kreikkalaiset historioitsijat Lucianus Samosatalainen ja Claudius Galenos, syyrialaiset historioitsijat Thallus ja Mara bar Serapion sekä juutalais-roomalainen historioitsija Josephus mainitsivat Jeesuksen tai kristityt teoksissaan.


        ps. Monet näistä teoksista ovat ajan saatossa hävinneet ja ne tunnetaan vain myöhempien lainausten kautta. Yleisesti roomalaisten historioitsijoiden viittauksia Jeesukseen ei voida pitää kovin luotettavina,

        koska todennäköisesti

        ne perustuvat kansan keskuudessa liikkuneisiin huhupuheisiin ja viranomaisten suorittamiin kristittyjen kuulusteluihin. Pikemminkin ne todistavat kristittyjen kuin itse Jeesuksen olemassaolosta. Etenkin Josephuksen kohdalla on myös epäilyjä alun perin epämiellyttäväksi koetun tekstin muokkaamisesta myöhempien kristittyjen kopioijien toimesta.

        Lainaus loppuu.

        Jeesus on fiktio
        http://www.kolumbus.fi/harry.hilden/artikkeleita.htm#ONKO


      • kaatis
        Agneisti kirjoitti:

        Kade? Enkö juuri ilmoittanut että en ole kade??

        Kyllä olen vittuuntunut kapitalismille. Vihaan kapitalismia.

        kun olet kommari!


      • Agneisti
        kaatis kirjoitti:

        kun olet kommari!

        Tee maailmalle palvelus ja hirttäydy bassonkieliisi. Ole epäitsekäs kristitty ja tee maailmalle palvelus.


    • Daiju ..

      Nämä mormooni hihhulit maksavat jopa 10% palkastansa jäsenmaksuina, että saavat palvoa mielikuvitusukkeliansa.

      VOIKO OLLA NAURETTAVAMPAA

      PS. Onneksi en ole uskis ...

      • Mirka

        Yhteisöllisyyttä?


    • Trubaduuri

      Ei Jeesukselle voi enää mitään rakentaa, kuten ei hänen Isälleen, luomakunnan Luojalle, sillä Hekään eivät asu käsin tehdyissä rakennuksissa!

      • Agneisti

        Sinä olet typeryydessäsi, narsistisuudessasi ja aivottomuudessa asiavirhe koko paskianen.


      • Trubaduuri
        Agneisti kirjoitti:

        Sinä olet typeryydessäsi, narsistisuudessasi ja aivottomuudessa asiavirhe koko paskianen.

        Et siis kestä sitä, kun valheesi nostetaan esille ja näin sinun koko ihmisyytesi ja tuo vajavainen inhimillyytesi paljastuu, samoin kuin tuo sangen lapsellinen ja kehittämätön minäsi sen muassa!


      • Agneisti
        Trubaduuri kirjoitti:

        Et siis kestä sitä, kun valheesi nostetaan esille ja näin sinun koko ihmisyytesi ja tuo vajavainen inhimillyytesi paljastuu, samoin kuin tuo sangen lapsellinen ja kehittämätön minäsi sen muassa!

        Mitään valheita et minusta ole ulos puristanut. Ihan omaa, vajavaisessa ymmärryksessäsi kehittelemää harhakuvitelmaa jälleen kaikki. Mutta sehän kuuluu uskovaisen elämään:kuvitellaan asiat itselleen miellyttäväksi. Vääristellään ja muokataan todellisuutta omaa agendaa ajaakseen. Eli sinä taidatkin kaiesta päätellen olla se kehittymätön ja lapsellinen vittupää. Olisiko mahdollista?(mene vessaan, katso itseäsi peilistä ja kysy itseltäsi "olisiko mahdollista")koklaa hei joox? :;;(:)(;):I


      • Jami369

        kirkkojen rakentaminen ja purettaisiin loputkin?


      • Wero

        sinä sitten teet kirkossa? Turhahan siellä on käydä jos niitä ei tarvitse edes rakentaa. Revitään alas vaan ja rahat hyötykäyttöön.


      • kaatis
        Trubaduuri kirjoitti:

        Et siis kestä sitä, kun valheesi nostetaan esille ja näin sinun koko ihmisyytesi ja tuo vajavainen inhimillyytesi paljastuu, samoin kuin tuo sangen lapsellinen ja kehittämätön minäsi sen muassa!

        kommari kun on


      • Agneisti
        kaatis kirjoitti:

        kommari kun on

        Tee maailmalle palvelus ja hirttäysy bassonkieliisi. Tekisitkö sen muiden puolesta?


    • Reetta Puoskari

      oletko ottanut aamuiset lääkkeesi ?

      • Agneisti

        HEJ VÄHÄX HYVÄN VITTU HEITIT!!!!!????? NIIKU KEXELIÄS HEITTO!! TOSI ORIGINELLIII HEJ JOOX??! IHA ITEX KEXIT HEJ!?!!?


    • :pp.

      Mormoonit itse maksavat temppelinsä kymmenyksillään, eikö ole sama mihin typerys rahansa käyttää, vai vituttaako sinua muiden rahan käyttö luuserina?

      • Agneisti

        öj röopkråp åt0wi3 0 w4¨ uq3 åiaeöf jaöofjaw porrå i ´ 5 åi åiaq å it´ i´ t ´ å0a åay åjay åoay åoh'yae åu0ya euå0 a yeu0 åy aeu0 yae 0up yaeuå0ya eå0u yaåu0ya euå0ya euåy aeuå si y ai ýaei yae i ý ae
        yaeyae
        uyae
        uyae u yae uiý a íya i y aúi
        y ae
        u y ae
        uya euy aeuy aeuy au´twú ay íu
        yau
        ´yai
        yai
        ay iya i
        ya i
        y aeia
        iya i
        yae i
        yae iyae i
        uyae u
        ya e0
        uåye a0uya eu yae i
        y ae
        uiyae
        uyae
        ú yae0uyae u´0ya euyae uy eauyae u
        yae
        uya eu
        y aeuy aeuye auyae uyae uyae uýae 0 y aeu0y auiy ai
        ya e
        iya
        uiyae
        0ýae u0yae uýea
        uy ae
        uy aeu0yae 0uya euyae u0y aeu0yae u0
        ye auya e
        uyae
        uya e
        uya e
        uyae u0
        ý ae
        uyae
        yaeuy aeuy aeuyae uya eu0ýa e0uýae u0ý aei
        uyae
        u yea
        y aeu yaeuya euyae 0uya eu0ýae 0úye a0uyae
        y aeu


      • HARRASTAT?
        Agneisti kirjoitti:

        öj röopkråp åt0wi3 0 w4¨ uq3 åiaeöf jaöofjaw porrå i ´ 5 åi åiaq å it´ i´ t ´ å0a åay åjay åoay åoh'yae åu0ya euå0 a yeu0 åy aeu0 yae 0up yaeuå0ya eå0u yaåu0ya euå0ya euåy aeuå si y ai ýaei yae i ý ae
        yaeyae
        uyae
        uyae u yae uiý a íya i y aúi
        y ae
        u y ae
        uya euy aeuy aeuy au´twú ay íu
        yau
        ´yai
        yai
        ay iya i
        ya i
        y aeia
        iya i
        yae i
        yae iyae i
        uyae u
        ya e0
        uåye a0uya eu yae i
        y ae
        uiyae
        uyae
        ú yae0uyae u´0ya euyae uy eauyae u
        yae
        uya eu
        y aeuy aeuye auyae uyae uyae uýae 0 y aeu0y auiy ai
        ya e
        iya
        uiyae
        0ýae u0yae uýea
        uy ae
        uy aeu0yae 0uya euyae u0y aeu0yae u0
        ye auya e
        uyae
        uya e
        uya e
        uyae u0
        ý ae
        uyae
        yaeuy aeuy aeuyae uya eu0ýa e0uýae u0ý aei
        uyae
        u yea
        y aeu yaeuya euyae 0uya eu0ýae 0úye a0uyae
        y aeu

        Painu hellaripalstalle puhumaan ja kirjoittamaan kielillä!


      • Agneisti
        HARRASTAT? kirjoitti:

        Painu hellaripalstalle puhumaan ja kirjoittamaan kielillä!

        09aw å0o8sethipt aephita ehpota eph taepho ta¨tae ¨sr öpja ä¨jps tadjp jojåo


    • ...

      tätä se on kun poimitaan raamatusta vain ne tietyt, itseä miellyttävät sanat, eikä nähdä kokonaisuutta jeesuksen puheista. pitäisi siis tutkia mormoninkin hiukan tarkemmin kirjastaan ja kysyä itseltään olisiko jeesus todella halunnut nimensä yhdistettävän johonkin tällaiseen turhuuteen, kun varat olisi voinut todellakin käyttää paremmin.

      • Vinkki..

        ""eikä nähdä kokonaisuutta jeesuksen puheista""

        Pitää muistaa että jeesus on pelkkä fiktio.
        http://www.kolumbus.fi/harry.hilden/artikkeleita.htm#ONKO


        ......................./¯/)
        ....................,/¯../
        .................../..../
        ............./¯/.../¯¯•¸
        ..........//.../..../......./¨¯\
        ........((.......... ¯~//...) /
        .........\..................... /
        ..........\\...\.......... _.•
        ............\..............(
        ..............\.............\


    • Väinö ..

      Mä vihaan myös uskiksia yli kaiken.

      Uskikset ovat herkkäuskoisten törkeitä hyväksikäyttäjiä.

    • Vaikka en jokaista sanaasi allekirjoitakaan, sydämesi asenne on ok! Sydämen kyllyydestä suu puhuu, on kirjoitettu :D

    • RTVil

      Ihmisen pikkumaisuus näkyy usein temppeleiden prameudessa. Jo muinoin ajateltiin, että "Jumala tarvitsee aina parhaat paikat ja parhaat uhrit". Uhrieläimiksi kelpuutettiin vain parasta ja virheetöntä karjaa. Silloin uhrista kohoava savu miellytti jumalan sieraimissa ja sehän edesauttoi aina jumalan leppymistä.

      Nykyään, kun "Jeesuksen uhri" oli kertakaikkinen, enää ei tarvita mitään lisäuhreja. Nyt kuvitellaan, että "Jumalalle pitää kaikki olla parasta laatua".... tästä syystä monet kirkot ja temppelit kilpailevat prameudellaan, vaikka mitään jumalaa ei ole siitä nauttimassa.

      Olet täysin oikeassa siinä, että pikkusieluisen ihmisen kerhotalojahan niistä tehdään. Jumalaa monet, etenkin vapaiden suuntien seurakuntien julistajat pitävät vain nöyränä hyväksikäytettynä narrina. Enpä tiedä, kuinka moni uskonnollinen julistaja edes itse uskoo jumalaan. Jumala kelpaa heille vain käsikassarana joka oikeuttaa uskonnollisia johtajia hakkaamaan seurakuntalaisiaan Raamatulla päähän, ja uhkaamaan heitä iankaikkisella kidutuksella. Uskonto on aina ollut valtapoliittinen väline.

      Jos olisi joku kaikkitietävä jumala, niin aivan varmasti hän ymmärtäisi kohtuullisuudenkin päälle.
      Eihän kukaan ihminen ehdi mitättömän lyhyen elämänsä aikana tekemään niin paljon pahaa, että hän ansaitsisi lopulta ikuiset Helvetin lieskat palkakseen. Vastuuttomien ja moraalittomien huijareiden on aina ollut helppo ajoittaa kaikki hyvä ja paha kuoleman jälkeen. Silloinhan eivät huijarit joudu edesvastuuseen koskaan.

      Kaikkein pahin tuomari on aina ollut vallanhimoinen ihminen. Tästä syystä kristinuskon rikosrekisteri on maailman pisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe