vinkkejä, kiitos!

emma epätoivo

tässä kun olen ruennut noudattamaan tätä vhh:ta, niin kysyisinkin teiltä vinkkejä, koska perheellinen kun olen. eli jos teen muille pottuja ja jauhelihakastiketta kermassa, niin mitä muuta voisin tehdä itselleni lisukkeeksi kuin kukkakaalimuussia? jotenkin tuntuu että pelkkä kasvissekotus ei riitä?
vuosia olen syönyt perunamuussia, riisiä, ja makaroonia, niin nyt kun en enää niitä syö, niin pää hakkaa ihan tyhjää :) ja kun rakastan ruokaa ja syömistä, niin mitä herkullisempaa,niin sen parempaa...

1

1209

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päi

höyrytettyjä parsakaalinnuppuja (aargh miten hyvää..), lantturanskalaisia, kaalivokkia, kesäkaalisuikaleita pannulla käytettynä, hapankaalia, itketetty ja paistettu munakoiso, kasvisgratiini, jos hyväkarppaat niin punajuuripaistos "rösti" käy (punajuuressa aika paljon hiilareita, juuresvuoka (esim. naurista, porkkanaa, lanttua, punajuurta,sipulia.. , kaikki vuokaan,päälle aurajuustoa ja kermaa ja uuniin tunniksi)... Tuossahan noita näin aluksi :)

Ja jos tuo kukkismuussi rupeaa tympimään, lykkää sinne vaikka maustettua Koskenlaskija-sulatejuustoa köntsä, valkosipulia... vain mielikuvitus on rajana.

Joo, ja nyt tuli niin jumalaton nälkä ettei tosikaan :P

Päi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      110
      1765
    2. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      99
      1311
    3. 72
      1284
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1067
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      48
      1004
    6. 95
      939
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      83
      845
    8. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      50
      812
    9. 51
      798
    10. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      773
    Aihe