voiko tyttö skeitata?

asgf

niin kun ajattelin alottaa skeittaamisen, ja oon siis tyttö... että mitä mieltä ootte? emmää muuten kysyis mutta meijän luokan pojat vähä kyseenalaisti sen nii oli sitte pakko tulla tänne valittaan.

20

1081

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuppis

      No, miksei vois? :D Oon itekki tyttö, ja oon skeittausta kokeillut yhden tutun mua nuoremman pojan laudalla, ja se oli hauskaa, ja nyt haluttas itellekki skeittilauta, ja alkaa skeittaamaan... :D

      • libbe

        mä ostin lonkun eli sellasen 41" pitkän kruisailupelin. ostin sen netistä www.offshore.fi enä ole katunut. suosittelen kyllä!

        : Libbe


      • Rine
        libbe kirjoitti:

        mä ostin lonkun eli sellasen 41" pitkän kruisailupelin. ostin sen netistä www.offshore.fi enä ole katunut. suosittelen kyllä!

        : Libbe

        miks ei..?


      • !i!i!
        libbe kirjoitti:

        mä ostin lonkun eli sellasen 41" pitkän kruisailupelin. ostin sen netistä www.offshore.fi enä ole katunut. suosittelen kyllä!

        : Libbe

        kyllä voi, mun pikkusiskoki on skeitannu 3 vuotta ainaki


    • MIESMIESMIES

      ei tietenkään voi, mitä siitäkin muka tulisi?




      TOTTAKAI VOI, ei sitä tarvitse edes ajatella

    • Sykä

      Kyllä voi tytötkin skeitata, tunnen yhden tytön joka on skeitannut n.5 vuotta....
      Ja paremmat mahdollisuudet menestyä kun pojilla, jätkä skeittareita on paikat täynnä, mutta tyttöjä on harvassa....

      • TYTTÖ

        MOI OON TYTTÖ JA SKEITANNU KOHT 5 VUOTTA KÄYN LÄHES JOKA PÄIVÄ RAMPEIL POIKIEN KANS MUL ON BAKERIN LAUTA INDEPENDIN TRUKIT JA SWEETIN RENKAAT


    • Grift

      Sanon tämän lyhyesti: KYLLÄ VOI!!

    • jason-blue

      Mikä sen estäis.

      Laji ei todellakaan ole helppo.
      Vaatii hyvää oman vartalon tuntemista ja hallintaa.
      Pitkäjänteisyyskään ei ole pahasta.

    • Skeittityttö

      Mietin jo että lopetan skeitauksen ku meidän luokan pojat haukkuu mua pojaksi ku pelaan jalkapalloa ja skeittaan. Lopetanko vai en??

    • kakkapoika44

      Älä välitä niistä välitä, vaihda mielummin koulua.

    • superlassi

      vedä niit poikii turpaa!

    • rennepoikaparka

      et voi kun tarvit pallit jalkojen väliin et pysyt pystyssä kai nyt tämän tiesit... huoh.

      • sk8girl

        toki tytötkin voi skeitata. itekin oon tyttö ja skeittaan...


    • ala skedee

      juu ala oikeesti skeittaa itekki skedeen ja hyvä harrastus vaatii harjotteluu vaan

    • löysä esinahka

      ei tytöt voi skedee

    • 97

      oon kans tyttö ja alotin kesällä, hankin 50e laudan ja oon yrittäny oppii temppuja. Äiti käskee käyttää kypärää, ku skeittaan. Mut toisaalta en itekkää haluis et pää halkee, ja mitä pahaa kypärästä on? en oo tajunnu ollieta, mut pitäs vaan jaksaa treenata ku tiiän rakenteen.

    • superlassi

      Jos vielä et ole parkeilla rullaamassa vaikka näin monta kannustus viestiä oot saanu ni huhhuh! Nyt otat itteäs niskasta kinni ja menet skeittaamaan!

    • Kalakalkkuna

      Ei voi.get back to the kitchen

    • siitä vaan

      Kyllä ehdottomasti mielestäni voi, jos vaan on fiiliksiä. Ei kannata liikaa välittää siitä mitä muut ajattelee, eikä myöskään kannata sitä murehtia jos ei pääse samalle tasolle jätkien kanssa, skeittauksessa nimittäin tarvii tosi paljon jalkavoimaa ja muutenkin lajissa korostuu maskuliinisuus ja rohkeus kokeilla omia rajojaan. Itse laji ei kuitenkaan ole sinänsä harrastajan sukupuoleen sidoksissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4974
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3267
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1405
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      74
      943
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe