Millaset Jumppahousut Kuntosalille/Aerobiciin??!!

Mira_82

Millaisia Jumppahousuja käytätte kun käytte Kuntosalilla ja Jumpassa!!!Olen kuullut monelta että parhaimmat ovat esim. Dawid Straight Pants tai Jazz Pantt jotka ovat tosi miellyttävät päällä ja kangas on hyvin venyvä!!!Onko muita hyviä vinkkejä!!!Haluaisin kanssa vastauksia/kokemuksia,millaisia alushousuja käytätte Kuntosalilla/Jumpassa??!!!Itse olen mieltynyt erityisesti STRING alushousujen käyttöön!!Mielestäni ne on mukavat päällä ja pikkuhousujen rajat eivät näy tiukkojen jumppahousujen alta!!!!KAIKILTA VAAN ROHKEITA KANNANOTTOJA ASIASTA!!!!!!!

23

5861

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!

Opettele ensin välilyöntien sekä huutomerkkien (ja oikeastaan isojen alkukirjaintenkin) käytön perusteet, vaikka vanhasta äikänkirjasta. TODELLA rasittava tyyli laittaa pirusti huutomerkkejä joka lauseen (jopa kysymyksen) perään... etkö tiedä, että liiallisessa käytössä niiden teho häviää? Ääliö.

• pikku myy

Jos siellä salilla on oikeasti treenaamassa niin et siinä toisten pyllyjä katsella joten on ihan sama miltä ne alkkarit näyttävät ja näkyvätkö läpi vai ei. Pidä sellaisia housuja jotka tuntuvat mukavilta. Eri ihmiset tykkäävät eri asioista. Itse pidän suht väljiä caprimittaisia puuvillatrikoita koska ne tuntuvat hyvältä päällä ja niissä on hyvä liikkua. Alla on midisloggit sen takia että ne ei mene persvakoon ja pysyvät hyvin siinä missä pitääkin. En pukeudu sinne näyttääkseni muille mitään vaan siksi että mun on hyvä liikkua noissa.

• stringit ja legarit

sikäli jännä että joillain pimuilla on luonnollinen tarkoitus tulla näytille ovat itsekin sanoneet ärsyttämään miehen oloa. ja sitten olllaaäksyjä jos reagoidaan vähän.

• 26v

Suosittaisin sellaisia ohuita ja aika tiukkoja jumppahousuja. Pikkuhousuja ei tarvita, ne kun saattavat hiertää urheillessa ikävästi. ;)

• n40v

yleensä toppi ja joustavat treenitrikoot esim. jazz-housumalliset, niin salilla kuin jumpassakin. Alkkareina myös sinun laillasi stringit ettei näy alkkarien rajat...

Vaikka parempi tietysti satsata jumpissa hyviin kenkiin ja hyviin liiveihin kuin ulkonäköön..

• kauan käyttäny

Stringejä jumpassa/kuntosalilla??!! Millaset stringit naru vai tavalliset ja minkä merkkisiä käytät??!!Olen itse kanssa alannukäyttämään,kun ne on mukavemmat ja ei näy pikkareiden rajat tiukkojen jazz-housejen alta!! MUST!!

• n40v
        kauan käyttäny kirjoitti:

Stringejä jumpassa/kuntosalilla??!! Millaset stringit naru vai tavalliset ja minkä merkkisiä käytät??!!Olen itse kanssa alannukäyttämään,kun ne on mukavemmat ja ei näy pikkareiden rajat tiukkojen jazz-housejen alta!! MUST!!

siis narumallia ja pikkasen enemmän kangasta olevia.

Siitä asti oon niitä käyttänyt kun tulivat markkinoille, varmaan joskus -93. Oon aina inhonnut sitä että alushousun rajat näkyy...

• millamagiax
        n40v kirjoitti:

siis narumallia ja pikkasen enemmän kangasta olevia.

Siitä asti oon niitä käyttänyt kun tulivat markkinoille, varmaan joskus -93. Oon aina inhonnut sitä että alushousun rajat näkyy...

Ihan niinkuin joku niitä rajoja siellä katselisi tai jotakuta kiinnostaisi..

• kyllä mä
        millamagiax kirjoitti:

Ihan niinkuin joku niitä rajoja siellä katselisi tai jotakuta kiinnostaisi..

Luulet ettei huomaa.. kyllä sen huomaa jos jollain housujen rajojen yli pursuaa. Eihän kaikki tietysti välitä miltä näyttää...oma valinta tietty

• stringien käyttäjä
        kyllä mä kirjoitti:

Luulet ettei huomaa.. kyllä sen huomaa jos jollain housujen rajojen yli pursuaa. Eihän kaikki tietysti välitä miltä näyttää...oma valinta tietty

Vaikka itsekin käyn vain treenaamassa, enkä itseäni esittelemässä, niin on kivempi olo, kun normaalistikin pukeutuu naisellisesti ja käyttää myös stringejä. (Korostan, että en todellakaan tarkoita olevan naisellisuuden ehto tuo stringien käyttö.)
        Itsellä on todella ohuet jazztrikoot. Mukavat jalassa, kun on urheiluun tarkoitetut. Kannattaa panostaa myös kunnollisiin urheiluliiveihin. Mukavia treenejä!

• annacamilla
        stringien käyttäjä kirjoitti:

Vaikka itsekin käyn vain treenaamassa, enkä itseäni esittelemässä, niin on kivempi olo, kun normaalistikin pukeutuu naisellisesti ja käyttää myös stringejä. (Korostan, että en todellakaan tarkoita olevan naisellisuuden ehto tuo stringien käyttö.)
        Itsellä on todella ohuet jazztrikoot. Mukavat jalassa, kun on urheiluun tarkoitetut. Kannattaa panostaa myös kunnollisiin urheiluliiveihin. Mukavia treenejä!

Ihan hölmöä mennä salille esittelemään itseään ja
        pukeutumaan. Siitä on treenaaminen aika kaukana.. Aika tarkkaan pitää kyllä jonkun peffaa tiirailla jos ne alushousujen saumat ja rajat sieltä kankaan läpi näkyvät. En muutenkaan haluaisi ketään niin lähelle omaa persustani, saati sitten vieraita ihmisiä jossain kuntosalilla. Ihan asialliset jumppavaatteet minulla silti on. Niin ja rintaliivit veltostuttavat rinnat joten niitä en käytä.

• lkjshdlkf
        stringien käyttäjä kirjoitti:

"niin on kivempi olo, kun normaalistikin pukeutuu naisellisesti ja käyttää myös stringejä."
        Poikamaiset tytöt/naiset kunniaan :D

• Taina72

Sellaisia kuntosali/jumppavaatteita joissa itse viihdyn parhaiten.Merkeistä suosin Adidas,Nike,Röhnisch ja Casall.Housuina yleensä jazzpants tyyppiset,reisiltä ihonmyötäiset ja alhaalta leveämpi malliset.
      Treenipaitana yleensä Fitness tyyppinen t-paita joka siirtää kosteutta iholta.Alushousuina yleensä käytän hyvälaatuisia String-mallisia esim.Adidas Techfit Climalite stringit ovat todella hyvälaatuiset,jossa saumat eivät häiritse uhheiltaessa.Salming Strin Climb-sarja on kanssa osoittautunut hyväksi urheilustring merkiksi. Pidän kanssa siksi String mallisia alushousuja,ettei pikkuhousujan rajat näkyisi selvästi tiukkojen/ihonmyötäisten trikoiden alta,kun tavallisista jää ikävät rajat :)

• Nainen69

Mielelläni sellaisia jumppahousuja,missä itse viihdyn parhaiten ja joissa treenaaminen onnistuu mukavasti. Itse suosin ihonmyötäisiä pants-mallisisia housuja,jotka on mielestäni parhaimmat päällä,merkkeinä löytyy kaapista Better Bodies,Adidas,Nike,Röhnisch ja Casall.Treenipaitana käytän samanmerkkisiä yläosia,jotka hyvin siirtävät kosteuden iholta pois ja treenaaminen sujuu hyvin,eikä ole paita märkänä.Mitä alushousuihin tulee,niin käytän yleensä String mallisia tai sitten saumattomia Hotpants mallisia alushousuja. Mielestäni ei ole kovin tärkeää se seikka,että näkyykö alushousujan rajat vai ei...Tärkeintä on että salilla ja jumpassa on hauskaa....

• hessu vaa

jos oioot herggupepa niin viel better,ah valkoiset legginsit päällekö, kyl näkyy hyvin alta, saaks tarttuu pebaa

• Katariina_74

Joissa itse viihdyn parhaiten on Jazzpant malliset jotka ovat lahkeesta leveämmät ja tosi istuvat pepusta ja reisistä eikä niitä tarvi korjailla aerobic:ssä/kuntosalilla. Merkkeinä suosin eniten Better Bodies ja siltä Cherry Hill Pant mallia jotka ovat todella hyvät päällä ja tehty hyvästä materiaalista,suosittelen kaikille lämpimästi:)
      Muitakin merkkejä löytyy kyllä kaapista esim.Röhnisch, Nike ja Adidas.Yläosana mulla on yleensä samanmerkin paita,joka siirtää iholta kosteuden ja on istuva päällä.Alushousuina käytän yleensä String mallisia tai Hotpants mallisia alushousuja,riippuen mitä tekee salilla,spinningissä yleensä saumattomat hotpants,jotka on musta paremmat päällä kuin stringit,istuvat paremmin päällä,mutta taas aerobic/bodypump tunnilla yleensä käytän sringejä,niitä ei tarvi korjailla pepunvaosta,kun ne on valmiiksi jo siellä,eikä treenistä mitään tulisi jos niitä pitäisi yhtämittaan korjailla.Olen harrastanut kuntosalilla käyntiä n.10 vuotta, enkä luopuisi siitä kyllä mistään hinnasta.... :)

• Treeni56

Onneksi salilla, jossa itse käyn, käy maalaisjärjellä varustettuja tavallisia ihmisiä, joille kuntosalitreeni omaan mukavaan tahtiin on pääasia, ei se, näkyykö omat tai kaverin alushousujen saumat ja rajat ! Siis kaikkea ihmiset viitsii miettiä ja pohtia. Ei tulisi mieleenkään tuijotella kenenkään alkkareita.
        Mutta ehkä sitten on sellaisia tekstilliurheilijoitten kuntosalejakin, joissa vaatteet ja alushousut on päällimmäisenä mielessä...

• Semmo

Hyvä aihe? Olen mies ja käytän monenlaisia sisäliikuntahousuja, en kuitenkaan trikoita :-). Hyvä, ettei jengi tarkkaile muiden alushousja, käytän nimittäin alushousuina monesti stringejä(vähän nolo). Ko alushousuilla "paketti" pysyy hyvin kasassa eikä tule kivuliaita tilanteita kun kassit eivät ole jäämässä esim reisien väliin.

• Mari76

Hikijumpassa aina teknistä kangasta olevia vaatteita: housuina pitkät tai caprit, paitana aina hihaton tai t-paita. Alusvaatteina yleensä stringit ei tule ikäviä rajoja tiukkojen housujen kanssa ja ehdottomasti tukeva urheiluliivi. Lempimerkki on ehdottomasti Better Bodies ja muita käytössä olevia ovat ainakin adidas, nike, puma ja röhnisch. Myös bahianetstoresta olen löytänyt monia kivoja ja napakoita urheiluvaatteita.

• Salinainen76

Jumppahousuja,joissa itse viihdyn parhaiten.Housujen pitää olla tarpeeksi hyvät päällä,että saliharjoittelusta tulee jotain,vaatteet pitää olla hyvää materiaalia siirtää iholta kosteuden/hengittävää ja tietenkin sellaiset mistä itse tykkää. Käytän itse jazzhousuja jotka ovat ihonmyötäiset ja pepusta tiukat samoin reisiltä,jotta ne pysyvät hyvin päällä salilla/aerobicissä ja bodypump tunneilla.Kaapista löytyy merkeistä BetterBodies,Nike, Röhnisch ja Adidas.Voisin sanoa että Better Bodies jazzpanthousut ja niiltä Cherry hillpant housut ovat todella laadukkaita ja tehty tosi hyvästä materiaalista,jotka ovat päällä tosi hyvät,muitakin merkkejä kyllä kanssa käytän säännöllisesti.Mitä tulee alushousuihin niin käytän pääsääntöisesti String-mallisia housuja,koska olen vaan tottunut käyttämään niitä ja ne ovat parhaimat päällä ja kun ne on jalassa niin tuntuu ettei olisi alushousuja jalassa ollenkaan,kun valitsee sopivan kokoiset.Mitä siihen tulee,että näkyykö pikkareiden rajat tiukkojenhousujen alta,niin itse en kyllä kiinnitä huomiota näkyykö muilla salinaisilla,koska keskityn vain salilla harjoitteluun :) Itsellä kyllä on sen verran tiukatsalihousut päällä,että kyllä miespuoliset jäsenet ovat huomanneet kuinka urheilustringit ovat mukavasti pepunvaossa,mutta ei se kyllä mua häiritte ollenkaa,pääasia että salilla on hauskaa treenata :)

• huhh huh

ja mis reenaat. legginsit on ok tai sen tyyliset colleget, ja stringit. pyllisteletkö usein miehille.....

• Fitwear

Moikka!

Kannattaa käydä tsekkaamassa www.fitwear.es
      Sieltä löytyy paljon treenivaatteita mm. BetterBodies ja GASP. Toimitetaan myös suomeen :)

• Carita79

En koskaan pidä puuvillaisia vaatteita salilla tai missään muussakaan treenissä, koska olen kova tyttö hikoilemaan. Puuvilla kun imee täydellisesti kaiken kosteuden itseensä ja alkaa epämiellyttävästi haiskahtaa ajan mittaan. Kaikki venyvät, helppohoitoiset tekokuitukamat ok. Merkillä ei ole niinkään väliä,vaan sillä ettei uusi vaate kutistu ekassa pesussa. Monille yläosille olen joutunut heittämään ikuiset hyvästit, kun pesukoneesta onkin noussut toppi, joka on alalaidasta kutistunut napaversioksi! Arrgh!
      Kapeaolkaiminen, ""hihaton"" toppi on verraton kesät talvet kaikissa sisätreeneissä. Tykkään pirtsakoista väreistä yläosassa: punaista, turkoosia, pinkkiä.Alaosana mulla on joko mustat jazz-pökät tai juoksutrikoot, jotka saa kivasti avattua vetskareista säären ulkolaidasta. Koska kroppani lämmöntuotto on kovaa tasoa, en ikinä oo ymmärtäny, miten jotkut voivat olla treeneissä (esim pumpissa) pitkähihainen huppari yllään! Mutta niin olemme kovin erilaisia, tässäkin asiassa ja tietenkin onneksi! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1753
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1169
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1168
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      95
      1028
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      801
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      744
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    Aihe