Synti on saarnattava synniksi!!

kristitty

Tervehdys teille kaikille! Helteet ovat vihdoinkin päättyneet, vaikka en minä kyllä valittanut kovin paljoa.

Tällä kertaa aion kertoa teille mitä Jumalan sana sanoo synnistä. Synti tuhoaa ihmisen elämän ja rikkoo ihmisen ja Jumalan välit. Jumala vihaa syntiä, mutta rakastaa ihmisiä.

Olen sitä mieltä että synnin suhteen paras on äärimmäisen tiukka linja: EI SYNTIÄ!

Ihmisen täytyy vapautua synnistä Jumalan avulla, täytyy rukoilla että Jumala vapauttaa erilaisista paheista. Mielestäni urheilukin on syntiä kun sitä oikein ajattelee.

Raamatussa Jumala tuomitsee synnin ehdottomasti. Siinä ei ole mitään erivapauksia kellään.

Ota Jeesus Jumalan Poika vastaan niin saat syntisi anteeksi ja Suuresta Luojasta tulee silloin taivaallinen Isäsi. Jumala on kolmiyhteinen Isä, Poika ja Pyhä Henki.

Jos kuulet jonkun hyökkäävän kolminaisuutta vastaan, niin saat hymyillä tietäväisenä, tuo hyökkääjä on väärässä.

Jos et ole vielä uskossa, niin huomaat varmaan että elämälläsi ei ole mitään tarkoitusta, ei todellakaan. Siksi olet niin rauhaton kun sinun elämälläsi ei ole tarkoitusta.

Mutta kun uudestisynnyt ja tulet Jumalan lapseksi, niin sitten sinulla on tarkoitus ja saat kokea suurta turvallisuutta ja Jumalan rauhaa sydämessäsi! Voit yön hiljaisena hetkenä kuiskata taivaalliselle Isällesi, Isä, minun Isäni!

Kaikille tulee elämässä eteen vaihe jolloin elämä päättyy. Jokaisen sydän tulee lyömään viimeiset lyöntinsä. Onko sinulla silloin turva Jumalassa, oletko varma silloin iankaikkisesta elämästä joka jatkuu rajan takana? Vai oletko kadotuksen pelossa?

Miten on sinun laitasi? Ohitatko tuon puusepän pojan Nasaretista ja jatkat tarkoituksetonta, rauhatonta ja epävarmaa elämää?

Jumala rakastaa sinua eikä tahdo että kukaan hukkuisi, mutta sinä teet valinnan.

Siunausta!

(Älä sheriffi poista tätä kirjoitusta kun tuli näinkin ytimekäs kirjoitus!)

15

973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sakastin takapiru

uskovaisen elämän,ei minun.Jumalauta ryyppään ja nussin minkä kerkiän ja fiilikset on hyvät.
      Märehdi sinä vaan raamattuas hautaan asti.

• metaskeema

Se on epäterveellistä.

Minä en ole vielä oikein päässyt jyvälle tuollaisesta viihteellisestä elämäntyylistä. Olen ollut ateisti vasta vajaan vuoden.

• sakastin takapiru
        metaskeema kirjoitti:

Se on epäterveellistä.

Minä en ole vielä oikein päässyt jyvälle tuollaisesta viihteellisestä elämäntyylistä. Olen ollut ateisti vasta vajaan vuoden.

tuolle saarnaajalle.En ole koskaan ryypännyt seitsemää päivää enempää viikossa.

• Agneisti

Tämä on tavallaan jatkoa "itsetään selvääkö"-kirjoitukselleni:

Uskiksen höpötykset ovat pullollaan itsekritiikitöntä itsestäänselvyyttä. Uskiksen aatteista löytyy paljon mitäänsanomatonta sanahelinää, hulluutta puhtaimmillaan. Uskovainen ehdottelee miten uskoon tulemalla elämääsi syntyy järkeä, vaikka on vain kyse hulluuden vaihtamisesta toiseen(tai oikeastaan ateistista uskikseksi-tilanteessa on kyse hulluden vaihtamisesta vielä hullumpaan).

On tosin ihan ymmärrettävää tämä uskiksen suunnaton hulluus ja itsekeskeisyys:olemmehan todella vajaita olentoja me ihmiset. Tarvitsemme paljon täytettä kysymystemme väliin. En silti todellakaan ymmärrä uskovaisen ajatuksenkulkua. Sairaita ovat, niin kuin me kaikki.

• psykologinen vastaus

Tjooh... luin jostain plasebo vaikutuksesta...

En tiennytkään että luuloissaan ihminen toteuttaa kaiken sen niin todellisesti. :D

Toisin sanoen uskis kokee taivaan ja helvetin parhaillaan täällä maanpäällä ja se että muutkin kokisivat sen... lähentää ja yhdistää yksinäistä ihmistä toisiinsa.

ei kuulu ateismi palstalle millään tavalla. Sinulle kommentointikin on sinänsä turhaa, koska et vaivaudu mihinkään vastaamaan. Sinun tarkoituksesi ei ole keskustella ateismista, ainoastaan levittää tätä täysin aiheeseen kuulumatonta "ilosanomaasi". Siinä on ihan riittävästi perustetta viestisi poistamiseksi.

• Oravanpyörä___

Niin. Kyse ei ole aloittaa keskustelua vaan on kyse toistaa kramofoonimaisesti iloista sanomaa joka on ollut kuolleena jo tuhansia vuosia...

Hmm.. mieleeni tulee taas eräs kirja jossa kuvailtiin planeetalla toimivaa 'tilausvastaajaa' joka toistaa automaattisen sanomansa jokaiselle joka planeettaa kohti lentää...

Ottakaa vastaan myös nämä vaatimattomat ydinkärkemme jotka ovat tarkoitettu juuri innokkaimmille asiakkaille...

Paratiisi kulttiin liittyy aina Helvetin sanomaa.
        It´s a Sin.

Mutta synnistä vapautuminen merkitsisi harhoista vapautumista ja harhoista vapautuminen on oravanpyörässä juoksevalle neurootikolle aivan sama asia kuin taivas putoaisi niskaan Asterixille.

Toisin sanoen systeemissä on oltava mukana keppi porkkana ja silmäläpät sekä piiskaava orjuuttaja. :D

• Uskomatonta___

Tekstisi haiskahtaa ... 'totuudelle'? :D

• totta kai eikun menoksi

Hallusinaation vallassa

• jp2

Synnin palkka on ihmiselle helvetti ruumiin kuoleman jälkeen. Jeesuksen omat saavat ikuisen elämän ihan oikeasti.

• homma toimii

Juu aivan selkee fakta. :D

Fakta homma nääs.

Kaikki saa ansionsa mukaan... vai saako?

• homma toimii kirjoitti:

Juu aivan selkee fakta. :D

Fakta homma nääs.

Kaikki saa ansionsa mukaan... vai saako?

uskonsa mukaan.

• Rausku

Voi kuulostaa oudolta, mutta minun näkökulmastani teet tuolla kirjoituksella jotain, jota voisin sanoa "synniksi". Se sisältää kanssaihmisten aliarviointia, mielikuvien kohottamista absoluuttiseksi totuudeksi, fasistista totuuden omaamisen ideologiaa, kapeakatseisuuden kutsumista oikeassa olemiseksi.

"Jos et ole vielä uskossa, niin huomaat varmaan että elämälläsi ei ole mitään tarkoitusta, ei todellakaan."

Voin kertoa: kyllä kuule on, meillä jokaisella. Osa elämän ilosta toki on, että tuo tarkoitus on muuttuva ja välillä hämärän peitossa. Tarkoitus voi toisaalta olla vaikkapa tarkoituksettomuuden myöntäminen. Joka tapauksessa useimmilla tarkoitus ei ole se pienen piirin raamatuntulkinta, jota yrität tarjota.

• ticktackticktack

Kristittymme olettaa että voit yhtyä hänen hallusinaatioonsa. Toisin sanoen jakaa saman illuusion.

Mielenkiintoinen kuvitelma... jossa kaikki uskovat samaan totuuteen ja elävät samojen pelisääntöjen mukaan.

Maailma sitten heittää arpa kuutiot.

:D

Ihminen on vain ratas suuressa koneistossa.

• Isti Ate

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      165
      2056
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1962
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      119
      1375
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1362
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      448
      1223
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      67
      957
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      866
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      861
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      222
      757
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      339
      734
    Aihe