Ateismi ja urheilu

uskistrolli

Hei ateistit! Harrastaako kukaan ateisti urheilua ja jos harrastaa niin mitä? Käsittääkseni suurin osa ateisteista on kalpeita ja laihoja, epäurheilullisia nörttejä. Miksi näin on? Miksi lähes kaikki huippu-urheilijat ovat uskossa?

Me kristityt harrastamme monipuolisesti urheilua. Jokaisen kristityn miehen velvollisuus on olla huippukunnossa Harmageddonin taistelussa joka on jo aivan kohta alkamassa. Suomessa jokaisen oikean kristityn harrastuksiin kuuluu mm. paini, pesäpallo, hiihto ja ammunta. Itämaiset lajit eivät tietenkään kristityille sovi.

Urheilu opettaa myös suvaitsevaisuutta ja kansainvälisyyttä. Esimerkiksi itse opetan lapsiani pelaamaan amerikkalaista baseballia ja jalkapalloa. Näin lapset oppivat jo nuorena kunnioittamaan amerikkalaista kulttuuria, joka on maailman ylivertaisin kulttuuri. Lasten on syytä jo varhain valita puolensa Harmageddonin taistelussa, ja oikea puolihan on totinen kristinusko ja USA; maailman merkittävin talous --ja sotilasvalta.

Pelottaako epäurheilullisia ateisteja se, että he saavat lopullisessa taistelussa vastaansa ryhdikkäitä ja sotilaallisia kristittyjä, jotka ovat hioneet itsensä huippukuntoon mm. painimalla ja pelaamalla amerikkalaista jalkapalloa? :)

42

1924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Agneisti

      Tee maailmalle palvelus ja lopeta elämäsi. Hirttäydy vaikka.

      • uskistrolli

        Tekisi urheilu sinullekin hyvää.


      • Agneisti
        uskistrolli kirjoitti:

        Tekisi urheilu sinullekin hyvää.

        Ja mistähän saatanan vitusta uskistrolli tietää kuinka vitun paljon minä urheilua harrastan?

        Toistan:lopeta turha ärsytystä ja vitutusta herättävä elämäsi. Hirttäydy ja vie hymynaamasi mukanasi hautaan. Tee se muita rakastavan uskiksena.


      • Shuji No Kon Sho
        Agneisti kirjoitti:

        Ja mistähän saatanan vitusta uskistrolli tietää kuinka vitun paljon minä urheilua harrastan?

        Toistan:lopeta turha ärsytystä ja vitutusta herättävä elämäsi. Hirttäydy ja vie hymynaamasi mukanasi hautaan. Tee se muita rakastavan uskiksena.

        hänestä välitä. En silti tiedä, että oletko urheilullinen, mutta älä silti sano toiselle pahasti, vaikka et uskokkaan. Kannattaisi sinunkin silti yrittää olla lähimmäisen rakkaampi.


    • ,,,,

      "Miksi lähes kaikki huippu-urheilijat ovat uskossa?"
      Koska uskovaisilla ei moraalia, niin heitä ei haittaa dopingin käyttö. Doping-aineet myös sekoittavat pään ja se on loistava kasvualusta hihhulismille.

    • Arska

      väite - Raamatussa käsketään välttämään budolajeja ja harrastamaan Jeesuksen esimerkistä yleisurheilua.

      • Sen nyt ymmärtää, että ateisti on huonokuntoinen, mutta että on vielä huumorintajutonkin! Eikö se ole jo liikaa yhdelle ihmiselle kärsimystä?


    • uskistrolli:[Jokaisen kristityn miehen velvollisuus on olla huippukunnossa Harmageddonin taistelussa joka on jo aivan kohta alkamassa.]
      Tämä oli mainio!!!

      Mutta ihan oikeasti, onko nykyateistit nössömpiä? Kun TUL oli vielä vasemmistolainen, niin ateisti(kommunisti)urheilijoita oli Suomessakin.

      • uskistrolli

        Kyllä minäkin muistan vielä nuo TUL:n ajat. Yksikään TUL:n urheilija ei koskaan mitään ole saavuttanut. Muistan kun me rehdit NMKY:n pojat aina voitimme TUL:n joukkueet, jotka tietenkin yrittivät aina vilppiä. Voi niitä aikoja!


      • Olly
        uskistrolli kirjoitti:

        Kyllä minäkin muistan vielä nuo TUL:n ajat. Yksikään TUL:n urheilija ei koskaan mitään ole saavuttanut. Muistan kun me rehdit NMKY:n pojat aina voitimme TUL:n joukkueet, jotka tietenkin yrittivät aina vilppiä. Voi niitä aikoja!

        Mikä siinä on, että ateismi liitetään vasemmistoon? Itse kannatan äärimmäistä kapitalismia, vihaan kaiken maailman tukiaisia ja progressiivista verotusta, lähes yhtä paljon kuin idiootteja uskiksia.
        Mutta joo, Töölön kisahalliin kannattaa tulla levittämään sanaa arkisin 18.00 eteen päin.


      • ädspiäydapiy
        Olly kirjoitti:

        Mikä siinä on, että ateismi liitetään vasemmistoon? Itse kannatan äärimmäistä kapitalismia, vihaan kaiken maailman tukiaisia ja progressiivista verotusta, lähes yhtä paljon kuin idiootteja uskiksia.
        Mutta joo, Töölön kisahalliin kannattaa tulla levittämään sanaa arkisin 18.00 eteen päin.

        "Mikä siinä on, että ateismi liitetään vasemmistoon?"

        - Koska uskovaiset haluavat kiivaasti peitellä omaa vasemmistolaisuuttaan. Raamatun opithan ovat luoteeltaan hyvin vasemmistolaisia, mikä herättää kaikissa kunnon oikeistolaisissa ateisteissa negatiivisia reaktioita.


    • rva Ateisti

      puutarhanhoitoa ja lukemista.

      Kun näet minut ja talikkoni Harmageddonin taistelussa, tiedät että kompostoitumisesi aika on tullut.

    • Ahmed Kottero

      menee uskistrollin jorinat.Oot kyllä huono jopa trolliksi.

    • uskistrolli

      Yhtäkään urheilevaa ateistia ei ole vielä löytynyt. Sen sijaan ateistit ovat aloittaneet tyypillisen ad hominem argmumentoinnin.

      • pietari suuri

        on ilmeisesti aivan helvetin paljon.Pistäs tähän vaikka 10 kotimaista,eikä mitään tyrnävän puulaakisarjaa vaan huippuja.


      • Huhhahhei

        on viimeisintä huutoa Jesus Saves & Scores-shopissa! Esirukoile nyt omasi! Öylättitaikinan hinnalla!


      • uskistrolli
        Huhhahhei kirjoitti:

        on viimeisintä huutoa Jesus Saves & Scores-shopissa! Esirukoile nyt omasi! Öylättitaikinan hinnalla!

        Näyttää olevan ateisteille arka aihe, kun pitää lapsellisesti kaivaa mitättömiä kirjoitusvirheitä jopa suurennuslasilla.

        Siunausta sinulle!


      • Olly
        uskistrolli kirjoitti:

        Näyttää olevan ateisteille arka aihe, kun pitää lapsellisesti kaivaa mitättömiä kirjoitusvirheitä jopa suurennuslasilla.

        Siunausta sinulle!

        Miksi uskiksia pidetään tyhminä...


      • argmumenttimestari

        niitä kotimaisia ristiriipuntahuippuja.


      • Kas näin

        Neuvostoliiton jääkiekkojoukkue oli kaikki vakaumuksellisia ateisteja. Rukoilemalla olisi mennyt hyvät miehet pilalle, kun nössykät jeesustelijat kielletään että vihollista ei saa tappaa. Siinä tais Ruotsinkin jääkiekkojeesustelijat rukoilla vaikka mitä apuun kun punakone jyrräsi, mutta ei tippunut apua ei.

        Jääkiekossa ei pärjää kädet ristissä vaan tukevasti mailan kahvassa, lapa jossain muualla.

        Suomen väkivaltaisin eli paras jääkiekkopuolustaja Jere Karalahti on ateisti myös.


      • tämä Myllylän
        pietari suuri kirjoitti:

        on ilmeisesti aivan helvetin paljon.Pistäs tähän vaikka 10 kotimaista,eikä mitään tyrnävän puulaakisarjaa vaan huippuja.

        Mika ole aika hurskas uskovainen? Risti sillä ainakin killui aikoinaan kaulassa ja tuntuupa hän vaihtaneen viime aikoina vedenkin viiniksi...


      • Nykäsen
        pietari suuri kirjoitti:

        on ilmeisesti aivan helvetin paljon.Pistäs tähän vaikka 10 kotimaista,eikä mitään tyrnävän puulaakisarjaa vaan huippuja.

        Mattikin on uskis. Nykänen & Myllylä -parivaljakko toimii loistavana roolimallina koko urheilevalle uskisnuorisolle!


      • uskistrolli
        Kas näin kirjoitti:

        Neuvostoliiton jääkiekkojoukkue oli kaikki vakaumuksellisia ateisteja. Rukoilemalla olisi mennyt hyvät miehet pilalle, kun nössykät jeesustelijat kielletään että vihollista ei saa tappaa. Siinä tais Ruotsinkin jääkiekkojeesustelijat rukoilla vaikka mitä apuun kun punakone jyrräsi, mutta ei tippunut apua ei.

        Jääkiekossa ei pärjää kädet ristissä vaan tukevasti mailan kahvassa, lapa jossain muualla.

        Suomen väkivaltaisin eli paras jääkiekkopuolustaja Jere Karalahti on ateisti myös.

        Jääkiekko ei ole mitään oikeaa urheilua. Jääkiekkoilijat ovat lihavia, laiskoja, juoppoja, narkkareita (kuten karalahtti) jne. Jääkiekko innostaa katsojia väkivaltaan ja juoppouteen.

        Lapset eivät opi jääkiekosta kuin nuuskamaan, juopottelemaan ja tappelemaan (vieläpä huonosti).


      • Olly
        uskistrolli kirjoitti:

        Jääkiekko ei ole mitään oikeaa urheilua. Jääkiekkoilijat ovat lihavia, laiskoja, juoppoja, narkkareita (kuten karalahtti) jne. Jääkiekko innostaa katsojia väkivaltaan ja juoppouteen.

        Lapset eivät opi jääkiekosta kuin nuuskamaan, juopottelemaan ja tappelemaan (vieläpä huonosti).

        Tule toki tapaamaan kisahalliin minua "huonoa tappelijaa", voit samalla kertoa Jessestä ja muista partaheppuleista...


      • uskistrolli
        Olly kirjoitti:

        Tule toki tapaamaan kisahalliin minua "huonoa tappelijaa", voit samalla kertoa Jessestä ja muista partaheppuleista...

        Eli jälleen kerran, kun ateistien argumentit ovat lopussa, alkaa väkivallalla uhkailu, joka on muuten vakava rikos. Tietääköhän palveluntarjoajasi, että harrastelet tälläistä rikollisuutta internetissä?

        Tämä täytyy tulkita niin, että ateistien argumentit ovat lopussa ja he ovat kerta kaikkiaan hävinneet väittelyn.


      • Olly
        uskistrolli kirjoitti:

        Eli jälleen kerran, kun ateistien argumentit ovat lopussa, alkaa väkivallalla uhkailu, joka on muuten vakava rikos. Tietääköhän palveluntarjoajasi, että harrastelet tälläistä rikollisuutta internetissä?

        Tämä täytyy tulkita niin, että ateistien argumentit ovat lopussa ja he ovat kerta kaikkiaan hävinneet väittelyn.

        "Tule paasaamaan jumalasta" on uhkaus? Kerro tuo toki niille, jotka ovat sitä paasaamassa.


      • Olly
        uskistrolli kirjoitti:

        Eli jälleen kerran, kun ateistien argumentit ovat lopussa, alkaa väkivallalla uhkailu, joka on muuten vakava rikos. Tietääköhän palveluntarjoajasi, että harrastelet tälläistä rikollisuutta internetissä?

        Tämä täytyy tulkita niin, että ateistien argumentit ovat lopussa ja he ovat kerta kaikkiaan hävinneet väittelyn.

        painijana varmasti selviät tilanteesta kuin tilanteesta, etkä vetäydy viranomaisten puoleen niin kuin tyypillinen krisseämmä. Turhaa toisaalta paasata siitä krissejen erinomaisuudesta urheilun puolella, jos sen Harmageddonin hetkellä poliisi on ensimmäinen jota avuksi haetaan.


      • Kas näin
        uskistrolli kirjoitti:

        Jääkiekko ei ole mitään oikeaa urheilua. Jääkiekkoilijat ovat lihavia, laiskoja, juoppoja, narkkareita (kuten karalahtti) jne. Jääkiekko innostaa katsojia väkivaltaan ja juoppouteen.

        Lapset eivät opi jääkiekosta kuin nuuskamaan, juopottelemaan ja tappelemaan (vieläpä huonosti).

        kirkonpenkki! Siellä hikoillaan, kiroillaan, syljeksitään, karjutaan tuomarille miten asia on!

        Väkivalta ja juoppous ovat Suomen kansan selviytymiselle elintärkeitä, jaloja ominaisuuksia. Ilman väkivaltaisuutta ja juoppoutta Suomi ei olisikaan voittanut talvisotaa ja puhuisimme kaikki venäjää. Mistä olisi se etu, että olisimme kaikki moninkertaisia jääkiekon olympiavoittajia sekä maailmanmestareita!

        Kuten jo myönsit, jääkiekko opettaa lapset käyttämään tupakkatuotteita oikein, jotta osaavat aikuisena sitten, tappelemaan, jotta kykenevät puolustamaan isänmaata, sekä juomaan viinaa, että pysyvät hyväkuntoisina ja kiukkuisina ja kestävät pakkasta. Isänmaan puolustamiskyky, jota Suomen jääkiekkoseurat kansalaisillemme ylläpitää, on ainoa tärkeä asia. Kaikki muu, kuten kristinuskon lässynlää että ei sais muka lyödä ensin jos joku jääkiekkokaukalossa luistelee ohi, on turhaa.

        Kristinusko on siis epäisänmaallisuutta, selvä maanpetos.


      • uskistrolli
        Kas näin kirjoitti:

        kirkonpenkki! Siellä hikoillaan, kiroillaan, syljeksitään, karjutaan tuomarille miten asia on!

        Väkivalta ja juoppous ovat Suomen kansan selviytymiselle elintärkeitä, jaloja ominaisuuksia. Ilman väkivaltaisuutta ja juoppoutta Suomi ei olisikaan voittanut talvisotaa ja puhuisimme kaikki venäjää. Mistä olisi se etu, että olisimme kaikki moninkertaisia jääkiekon olympiavoittajia sekä maailmanmestareita!

        Kuten jo myönsit, jääkiekko opettaa lapset käyttämään tupakkatuotteita oikein, jotta osaavat aikuisena sitten, tappelemaan, jotta kykenevät puolustamaan isänmaata, sekä juomaan viinaa, että pysyvät hyväkuntoisina ja kiukkuisina ja kestävät pakkasta. Isänmaan puolustamiskyky, jota Suomen jääkiekkoseurat kansalaisillemme ylläpitää, on ainoa tärkeä asia. Kaikki muu, kuten kristinuskon lässynlää että ei sais muka lyödä ensin jos joku jääkiekkokaukalossa luistelee ohi, on turhaa.

        Kristinusko on siis epäisänmaallisuutta, selvä maanpetos.

        Kirjoituksesti sisältää VÄÄRIÄ mielipiteitä. Ainut Suomen puolustuksen kivijalka on TOTINEN KRISTINUSKO. Luistelusta yleensäkään, jääkiekosta puhumattakaan, ei ole maanpuolustuksen kannalta mitään hyötyä. Oikeastaan se pitäisi varmuuden vuoksi kieltää.

        Maanpuolustuksessa auttaa vaikkapa reipas ampumahiihto harrastus, sekä kristilliset elämäntavat ja vankkumaton maanpuollustus tahto.


      • Kas näin
        uskistrolli kirjoitti:

        Kirjoituksesti sisältää VÄÄRIÄ mielipiteitä. Ainut Suomen puolustuksen kivijalka on TOTINEN KRISTINUSKO. Luistelusta yleensäkään, jääkiekosta puhumattakaan, ei ole maanpuolustuksen kannalta mitään hyötyä. Oikeastaan se pitäisi varmuuden vuoksi kieltää.

        Maanpuolustuksessa auttaa vaikkapa reipas ampumahiihto harrastus, sekä kristilliset elämäntavat ja vankkumaton maanpuollustus tahto.

        Juoppous olisi eduksi myös ampumahiihdon opettelussa. Nimittäin sillä tavalla muut oppivat väistelemään paremmin ja oppivat tervettä kunnioitusta myös oman puolen pyssyjä kohtaan, kun vähän väliä vinkuisi korvissa.

        Ampumahiihdon parttiarallaa kymmensenttiset maalitaulut ovat isänmaallisille nuorukaisille aivan liian helppoja. Oikea ampumataito merkitsee, että nappi keskelle otsaa joka kerta! Kunnon viikonloppuharjoittelusta tärisevät kädet, miksei kunnon känni päällä vieläkin, antaa sopivaa lisähaastetta tähtäämiseen. Tärisee ne kourat tosipaikankin tullen vaikka olisi kuinka kova kaveri!

        Kristillisillä on hankala tapa kieltää kaikkea sodankäyntiin luonnollisesti liittyvää, kuten kidutuksen, selkäänampumisen, ruumiiinryöstämisen ja -raiskaamisen, sotavangeillekaan ei muka sais tehdä mitä huvittaa (ei niihin ainakaan kuulia tuhlata). Ei sillä tavalla sotia käydä, että kysytään papilta että mitäs nyt sais tehdä! Parempi olis että senkun tehdään!


    • roskistrulli

      No minulla oli koulussa liikuntanumero joko 9 tai 10, vaihteli siinä välillä.
      Pelailin mm. jalkapalloa, jääkiekkoa, lentistä ja koripalloa. Nykyisin en harrasta enää noita joukkuelajeja, mutta käyn edelleenkin kesäisin töissä pyörällä (matka yhteen suuntaan 15 km) ja polkaisen silloin tällöin huvikseni Keravalle, Järvenpäähän tai Tuusulaan (asun Helsingin Kalliossa).

      Usein kun kävelen iltaisin kadulla ja ihmiset näkevät yrmeän olemukseni (186 cm, 115 kg, arpinen naama) he vaihtavat kiireesti toiselle puolelle katua, koska olen kai liian pelottavan näköinen. Juuri kukaan ei yleensä koskaan tule vittuilemaan minulle, vaikka olen luonteeltani lempeä pasifisti ja ennemmin juoksen pois kuin rökitän jotain itseäni pienempää uhoajaa...

    • Tulli Kuppi

      oli krusifiksi eli koitti olla Golgatan vahvin mies,ei pärjännyt.

    • johannes19

      Lukiessani nauroin silmät kyynelehtien. Aivan upea kirjoitus!

      Ja ne kokosivat heidät siihen paikkaan, jonka nimi hebreaksi on Harmagedon. Ja katso: ne lapset, jotka oppivat urheiluharrastustensa avustuksella jo nuorina kunnioittamaan amerikkalaista kulttuuria, maailman ylivertaisinta kulttuuria, olivat voitokkaita Jumalan, Kaikkivaltiaan, suurena päivänä.

    • dasåpouåou

      "Hei ateistit! Harrastaako kukaan ateisti urheilua ja jos harrastaa niin mitä?"

      - Tietysti, vieläpä maratonjuoksua, ultramatkojen juoksua ja muita todellisia kestävyyslajeja

      "Miksi lähes kaikki huippu-urheilijat ovat uskossa?"

      - Siksi, koska kun ura kääntyy ehtoopuolelle, uskoon hurahtamisella saa välttämätöntä palstatilaa naistenlehdissä

      "Me kristityt harrastamme monipuolisesti urheilua."

      - Viime sunnuntaina lähikirkkoni parkkipaikka oli täynnä autoja. Nämä "urheilulliset" uskikset eivät siis viitsi kävellä tai pyöräillä edes lyhyitä matkoja.

      "Suomessa jokaisen oikean kristityn harrastuksiin kuuluu mm. paini, pesäpallo, hiihto ja ammunta."

      - Paini, pesäpallo, hiihto ja ammunta ovat aika tyttömäisiä lajeja. Tämä koskee varsinkin painia, jossa homoseksuaalisten uskovaisten on helppo tyydyttää tukahdutettuja tarpeitaan, koska siinä pääsee tiiviisti syleilemään vähäpukeista hikistä miesvartaloa.

      "Esimerkiksi itse opetan lapsiani pelaamaan amerikkalaista baseballia ja jalkapalloa."

      - Varo, ettei lapsistasi tule lihavia hinttejä, koska baseball on lihavien laji ja jenkkifutis hinttien laji ;)

    • uskistrolli

      Olin juuri laittamassa teille ateisteille linkkiä aina mainiolle sivustolle, jossa luetellaan uskovia olympiavoittajia sivukaupalla.

      Hirveäksi kauhukseni huomasin että kristillisen www.uskojaurheilu.fi sivuston tilalle on ilmestynyt antikristillistä roskaa! Mahtaako olla itse antikristuksen joukot hyökkäyksen takana? Ovatko ateistiset linux-hakkeri-terroristit tuhonneet valoa urheilun maailmaan tuovan sivuston?! Voimme vain rukoilla että uskojaurheilu palaa pian maisemiin.

      Nyt jääkin sitten ateisteille kotitehtäväksi löytää vähintään 25 suomalaista kristittyä olympiavoittajaa. Voin antaa vinkin että kun lähdette kronologisesti etenemään, niin ensimmäisen kristityn olympiavoittajan nimikirjaimet ovat W.W.

      • Ja hihhulismi

        Perustele oma uskosi muiden ihmisten typeryydellä.
        Kun olympia voittajakin uskoo , kannattaa uskoa.

        :D

        Suorittamisen kanssa usko on selvästi samassa linjassa, täytyyhän urheilijan ponnistaessaan fyysisessä suorituksessaan vahvasti uskoa tavoitteisiinsa. Sama pätee kristittyynkin. On hänen uskonsa lisäksi uskottava helvettiin ja pyrittävä taivaaseen ja milloinpa vaan mahdollista käännyttää mahdollisimman paljon ihmisiä omaan uskoonsa.

        Tehdessään näin ihminen ei piittaa siitä mitä on ympärillään. Ei piittaa kyseenalaistuksista vaan jääräpäisesti ja vankkumatta suuntaa kohti tavoitteitaan.

        Siellä missä epäillään, siellä uskis sulkee silmänsä ja korvansa.

        Noin se menee. Urheilu ei vaadi kummosia kykyjä vaan riittää kun sulkee maailman ulkopuolelleen ja pysyttäytyy omissa 'suggestioissaan' ja illuusioissaan.

        Jos illuusiota ei rakenna mahdollisimman houkuttelevaksi niin ei synny motivaatiota.

        Usko on sun moottori. :D


      • oravanpyörä.....
        Ja hihhulismi kirjoitti:

        Perustele oma uskosi muiden ihmisten typeryydellä.
        Kun olympia voittajakin uskoo , kannattaa uskoa.

        :D

        Suorittamisen kanssa usko on selvästi samassa linjassa, täytyyhän urheilijan ponnistaessaan fyysisessä suorituksessaan vahvasti uskoa tavoitteisiinsa. Sama pätee kristittyynkin. On hänen uskonsa lisäksi uskottava helvettiin ja pyrittävä taivaaseen ja milloinpa vaan mahdollista käännyttää mahdollisimman paljon ihmisiä omaan uskoonsa.

        Tehdessään näin ihminen ei piittaa siitä mitä on ympärillään. Ei piittaa kyseenalaistuksista vaan jääräpäisesti ja vankkumatta suuntaa kohti tavoitteitaan.

        Siellä missä epäillään, siellä uskis sulkee silmänsä ja korvansa.

        Noin se menee. Urheilu ei vaadi kummosia kykyjä vaan riittää kun sulkee maailman ulkopuolelleen ja pysyttäytyy omissa 'suggestioissaan' ja illuusioissaan.

        Jos illuusiota ei rakenna mahdollisimman houkuttelevaksi niin ei synny motivaatiota.

        Usko on sun moottori. :D

        Joku taisi jossain mainitakkin että uskiksen harhat ovat ateistin mielestä suurimpiirtein sama asia kuin oravanpyörä oravalle.

        Tai toinen kuvaus, tarvitaan aasi, silmälapu, keppi ja kepin nokassa porkkana.. lisäksi herra joka ruoskii ja antaa kepistä jos aasilta unohtuu se porkkana.


      • Olly

        Vedätit mua niin hyvin tuolla aiemmin, että oikeasti luulin sua uskikseksi. Sorry, hatun nosto on paikallaan!


    • Mr. Satan

      Hypoteesini mukaan lihasten koko on kääntäen-verrannollinen älykkyyteen. Olen havainnut tämän todeksi monessa tapauksessa.

      Ehkä sama tilanne on myös _joidenkin_ huippu-urheilijoiden kohdalla.

      Tosin Kestävyyslajeissa kilpailevien urheilijoiden uskonnollisuus on lähempänä noituutta kuin mitään "oikeaa".

      "Pelottaako epäurheilullisia ateisteja se, että he saavat lopullisessa taistelussa vastaansa ryhdikkäitä ja sotilaallisia kristittyjä, jotka ovat hioneet itsensä huippukuntoon mm. painimalla ja pelaamalla amerikkalaista jalkapalloa?"

      Mitenkäs se tarina siitä Daavidista ja Goljatista meni? :D Kyllä se on älykkyyden voitto sokeasta voimasta _AINA_.

    • on meidän väkevyytemme! Pysykäähän miehinä, jatkossakin! ps. Kävely on nivelystävällistä liikuntaa, josta on turvallista aloittaa, vaikka huipulle saakka...

    • Pontos

      Kaikki uskovaiset huippu-urheilijat ovat valehtelijoita.

      Ei huipulle päästä käyttämättä anabolisia steroideja kasvuhormoneja ym vilppikamaa.

      Se on mahdotonta, ja kuitenkin ne valehtelevat tiedotusvälineissä järjestelmällisesti.

      Mutta hei, onhan nämä uskolliset penkkiurheilijat jotka haluu, ja uskovat huippu-urheilun puhtauteen ja rehellisyyteen.

      Kuten aina uskonnoissa, ne ovat valheellisia perustaltaan, mutta mätä ja tyhmä uskis keskiverto typerä sukankuluttaja saa sitä mitä se tilaakin. Penkkiurheilijat ovat lihavia tyhmiä riippurintaisia läskiperseitä, ja uskossa niin pahasti petoksiin kuin olla ja voi.

    • Shuji No Kon Sho

      "Miksi lähes kaikki huippu-urheilijat ovat uskossa?"

      Aivan varmasti ateistejakin on. Suurin osa huippu tason urheilijoista käyttää dopingia ja välttää reilua peliä ja sellainenhan kristitylle ei sovi.

      "Itämaiset lajit eivät tietenkään kristityille sovi."

      YÄHÄÄÄ! YÄHÄHÄHÄHHHÄÄÄÄ..... Tuo sai minulta kyyneleen silmästä ;(

      "Me kristityt harrastamme monipuolisesti urheilua."

      Tuskinpa kaikki.

      "Lasten on syytä jo varhain valita puolensa Harmageddonin taistelussa, ja oikea puolihan on totinen kristinusko ja USA; maailman merkittävin talous --ja sotilasvalta."

      Meneekö tuleva sukupolvi sinne hippikyltein sananmiekan kanssa laittamaan kukkia kiväärin piippuihin, kun siellä ei armoa anneta ;)

      "Pelottaako epäurheilullisia ateisteja se, että he saavat lopullisessa taistelussa vastaansa ryhdikkäitä ja sotilaallisia kristittyjä"

      Kristityllä ei ole oikeutta tappaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe