Nuo suunnon uutuudet näyttävät harvinaisen tyylikkäiltä ja peräti kolmeen malliin saa käsittääkseni hankittua jälkikäteenkin niin footpodin, gps-podin, PC-podin ja jonkun fillaripodin. Toisin kuin Polarilla, voi yhtä ranneketta käyttää kaikkiin tarkoituksiin eikä vain yhteen ainoaan ja tarjolla on tosiaan GPS.
Onko jollakulla jo käyttökokemusta siitä ovatko nuo käytännössäkin niin hyviä kuin miltä paperilla näyttävät?
Uskomattominta on se miten Polar vastaa kilpailun kiristymiseen: RS200sd:n ovh-hintaa on *nostettu* pari kymppiä ollen nykyään 230€. Tuohan onkin oikea reaktio kun kilpailija tuo markkinoille selvästi paremman malliston...
Suunto t4-t6 kokemuksia?
6
18726
Vastaukset
- näihin
http://www.frwd.fi/
Lienevät kooltaan isompia kuin suunnon rannelaitteet, mutta menee vyötäröllä mukavammin kuin nuo "möhköt" ranteessa.
Tarjousmallejakin jäljellä.- valmistaa
garminilla on myös forerunner-mallisto.
- Suunnosta
Olen käyttänyt Suunto T4 pari kuukautta ja GPS podia muutaman viikon. Olen erittäin tyytyväinen.
Kello on sen verran siisti, että sitä voi käyttää myös urheilun ulkopuolella. Syke, etäisyys, aika, Training effect yms mittaukset ja näytöt toimii hyvin. Coach-toimintoa en ole hyödyntänyt. Tässä jotain taustaa training effect ja coachista.
http://www.firstbeattechnologies.com/
GPS pod pysyy parhaiten mulla kiinni, kun laittaa takin alle kiristysremmillä. Liukkaan takin päällä GPS pod liukuu helposti käsivarressa alaspäin, jos ei kiristä tosi tiukalle.
GPS satelliittien haku kestää noin 40-60 s. Eli solmin kengännauhat pihalla ja vedän hanskat käteen, ja silloin yleensä GPS on jo valmiina. Alkustartin jälkeen SiRFStartIII GPS herkkyys on sitten niin hyvä, että toimii ilman ongelmia vaikka auton sisällä, kun GPS pod on takin alla käsivarressa. Kokeilin myös lentokoneessa ja hyvinpä tuo näytti etäisyyden kasvua 15 km/min. Nopeusnäyttö tosin ei osannut näyttää >400 km/h mutta juoksuun/hiihtoon pitäisi riittää. Tarkemmin GPS:sta http://www.fastrax.fi
PC podilla olen siirtänyt tiedot läppärille. Se toimii hyvin mutta softa on aika alkeellisen tuntuinen. Se ei osaa näyttää graafisesti sykettä tai kilometriaikoja.
Helsingin kentällä T4 maksaa muistaakseni 170, GPS pod 110 ja PC pod 90.- hyvä ostos
Samaa mieltä kuin edellä.
- - -
4Runners kauppa myy Helsingin Kampin keskuksessa ja Erottajalla T4:sta 149 € hintaan. Näyttäisi olevan GPS podikin tarjouksessa. - Näppäin lukko kateessa
Ostin juuri uuden suunto T4,
kertoisiko joku mistä löytyy näppäinlukko? - Tyytyväinen käyttäjä
Näppäin lukko kateessa kirjoitti:
Ostin juuri uuden suunto T4,
kertoisiko joku mistä löytyy näppäinlukko?Mahtava laite! Toimii moitteettomasti ja sisältää kaiken mitä voi sykemittarilta voi vaatia ;>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733