Punnitse ja säästä

aurinko

Kuulin ystävältä, että ihana Punnitse ja säästä kauppa tulee Ouluun!Jihuu.Kävin kesällä Helsingin punnitse ja säästä -kaupassa ja odotan nyt innolla, milloin pääsee keräämään kaikkea herkullista paperipusseihin Oulussa:-)

7

1125

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Punnitse ja tuhlaa

Kaikki on n. neljänneksen kalliimpaa kuin saa ihan tavallisesta kaupasta, joka myy Foinikian tavaraa.

Eikä laatukaan ole sen kummempaa, paitsi että Punnitse ja tuhlaa -liikkeissä saa edellisten asiakkaiden yskimiset kaupan päälle pavuissaa.

• minä säästän

Höpsistä, ainakin Hesan ja Tampereen kaupoissa tuotteet edullisia, ja huomattavasti halvempia kuin paikallisissa tavarataloissa.Hienoa, että teille sinne Ouluunkin tulee kauppa.Saa haluamaansa tuotetta juuri sen verran, kun haluaa.Pitääpä tulla joskus piipahtamaan,kun paikka aukeaa:-)

• Punnitse ja tuhlaa
        minä säästän kirjoitti:

Höpsistä, ainakin Hesan ja Tampereen kaupoissa tuotteet edullisia, ja huomattavasti halvempia kuin paikallisissa tavarataloissa.Hienoa, että teille sinne Ouluunkin tulee kauppa.Saa haluamaansa tuotetta juuri sen verran, kun haluaa.Pitääpä tulla joskus piipahtamaan,kun paikka aukeaa:-)

Naapurin K-marketissa Foinikia Oy:n pavut ja linssit ovat reilusti halvempia kuin Punnitse ja tuhlaa -kaupassa. Tavarataloista en tiedä.

• Punnitse&Säästä
        Punnitse ja tuhlaa kirjoitti:

Naapurin K-marketissa Foinikia Oy:n pavut ja linssit ovat reilusti halvempia kuin Punnitse ja tuhlaa -kaupassa. Tavarataloista en tiedä.

Pavut ja linssit on vähän eri asia kuin pähkinät vitun urpo!!!

• Homo sapiens

Miten se taas pääsi nyrjähtämään tämäkin keskustelu hapannaamojen hehkutukseksi
      siitä, että kyseisen kaupan ainoa anti on riistohintaiset riisit ja kuinka asiakaspoloilta pyydetään pavuistakin pöyristyttävää korvausta.
      Itse käyn tuossa piristävän poikkeuksellisessa puodissa siksi, että kerrankin on tarjolla myös tuotteita, joita ei saa marketklooneista Hangosta Utsjoelle.
      Käsi sydämelle, oletteko arvon alhaisimpien hintojen ystävät sortuneet joskus ostamaan jotain muuta kuin vain vuodesta toiseen kaupan
      halvinta känttyä vai onko tullut joskus pantua vallan vastuuttomasti ranttaliksi, ja poistuttu
      liikkeestä paistopisteen luksusleipä kierrätysmuovikassissa?

• pafferra5

hyvä ja toimiva kauppa iloinen kun on kotiovelta 500m on valikoimaa ja hyvä palvelu
      saa mitä haluaa .
      erittäin kiva puoti.

• solea

Onnittelut ! Mie käyn aina Joensuun punnitse ja säästä putiikissa kun sinne on asiaa. Kallimpi hieman mutta ei mitään saa ilmatteeks. Ihana valikoima, nytkin on pari pussillista herkkuja jemmassa. Irtokarkki ei vastaa luonnontuotetta. Ostin jo kesää aatellen kakunkoristeeksi niitä mininamuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2396
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      37
      1413
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      640
      986
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      983
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      952
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      865
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      96
      859
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      700
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      696
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      676
    Aihe