Kuulin ystävältä, että ihana Punnitse ja säästä kauppa tulee Ouluun!Jihuu.Kävin kesällä Helsingin punnitse ja säästä -kaupassa ja odotan nyt innolla, milloin pääsee keräämään kaikkea herkullista paperipusseihin Oulussa:-)
Punnitse ja säästä
7
1046
Vastaukset
- Punnitse ja tuhlaa
Kaikki on n. neljänneksen kalliimpaa kuin saa ihan tavallisesta kaupasta, joka myy Foinikian tavaraa.
Eikä laatukaan ole sen kummempaa, paitsi että Punnitse ja tuhlaa -liikkeissä saa edellisten asiakkaiden yskimiset kaupan päälle pavuissaa.- minä säästän
Höpsistä, ainakin Hesan ja Tampereen kaupoissa tuotteet edullisia, ja huomattavasti halvempia kuin paikallisissa tavarataloissa.Hienoa, että teille sinne Ouluunkin tulee kauppa.Saa haluamaansa tuotetta juuri sen verran, kun haluaa.Pitääpä tulla joskus piipahtamaan,kun paikka aukeaa:-)
- Punnitse ja tuhlaa
minä säästän kirjoitti:
Höpsistä, ainakin Hesan ja Tampereen kaupoissa tuotteet edullisia, ja huomattavasti halvempia kuin paikallisissa tavarataloissa.Hienoa, että teille sinne Ouluunkin tulee kauppa.Saa haluamaansa tuotetta juuri sen verran, kun haluaa.Pitääpä tulla joskus piipahtamaan,kun paikka aukeaa:-)
Naapurin K-marketissa Foinikia Oy:n pavut ja linssit ovat reilusti halvempia kuin Punnitse ja tuhlaa -kaupassa. Tavarataloista en tiedä.
- Punnitse&Säästä
Punnitse ja tuhlaa kirjoitti:
Naapurin K-marketissa Foinikia Oy:n pavut ja linssit ovat reilusti halvempia kuin Punnitse ja tuhlaa -kaupassa. Tavarataloista en tiedä.
Pavut ja linssit on vähän eri asia kuin pähkinät vitun urpo!!!
- Homo sapiens
Miten se taas pääsi nyrjähtämään tämäkin keskustelu hapannaamojen hehkutukseksi
siitä, että kyseisen kaupan ainoa anti on riistohintaiset riisit ja kuinka asiakaspoloilta pyydetään pavuistakin pöyristyttävää korvausta.
Itse käyn tuossa piristävän poikkeuksellisessa puodissa siksi, että kerrankin on tarjolla myös tuotteita, joita ei saa marketklooneista Hangosta Utsjoelle.
Käsi sydämelle, oletteko arvon alhaisimpien hintojen ystävät sortuneet joskus ostamaan jotain muuta kuin vain vuodesta toiseen kaupan
halvinta känttyä vai onko tullut joskus pantua vallan vastuuttomasti ranttaliksi, ja poistuttu
liikkeestä paistopisteen luksusleipä kierrätysmuovikassissa? - pafferra5
hyvä ja toimiva kauppa iloinen kun on kotiovelta 500m on valikoimaa ja hyvä palvelu
saa mitä haluaa .
erittäin kiva puoti. - solea
Onnittelut ! Mie käyn aina Joensuun punnitse ja säästä putiikissa kun sinne on asiaa. Kallimpi hieman mutta ei mitään saa ilmatteeks. Ihana valikoima, nytkin on pari pussillista herkkuja jemmassa. Irtokarkki ei vastaa luonnontuotetta. Ostin jo kesää aatellen kakunkoristeeksi niitä mininamuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984