Ompelijoita roissa?

???????

Takkiani pitäis lyhentää noin 5-10cm. Mistä löytäisin hyvän/edullisen ompelijan tähän työhön,suositelkaa jotain! Kiitos.

19

6190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Husqwarna

Mikä sinun mielestäsi on edullinen?
      Olen itse ompelija mutta en alla 20€:n ota konetta edes esille.

• ainakin
      • Husqwarna

Kahta ei saa hyvää ja halpaa.
        Ammattitaito maksaa.

• sisältyy
        Husqwarna kirjoitti:

Kahta ei saa hyvää ja halpaa.
        Ammattitaito maksaa.

asiakaspalvelukin. Ammattitaitoa löytyy kyllä.

Kumma asenne sulla. Et taida paljon ompelutöitä harrastaa, kun jo koneen esilleotto tuntuu ylivoimaisen vaikealta. Hoh-hoi...

• Husqwarna
        sisältyy kirjoitti:

asiakaspalvelukin. Ammattitaitoa löytyy kyllä.

Kumma asenne sulla. Et taida paljon ompelutöitä harrastaa, kun jo koneen esilleotto tuntuu ylivoimaisen vaikealta. Hoh-hoi...

Mistäs tollasia johtopäätöksiä vetelet. Olen ammattiompelija ja just noita kysymyksiä HALPA ja HYVÄ.

Sama asia ku menin ostaan rannekelloa, kysyin halpaa ja hyvää kelloa. Kelloseppä tuumasi että sitten sinun pitää ostaa kaksi kelloa!

Kukapa pmpelukonetta pitää viritettynä keittiön pöydällä 24h päivässä?Ompelen paljonkin tilauksesta.

• kyllä saa.
        Husqwarna kirjoitti:

Mistäs tollasia johtopäätöksiä vetelet. Olen ammattiompelija ja just noita kysymyksiä HALPA ja HYVÄ.

Sama asia ku menin ostaan rannekelloa, kysyin halpaa ja hyvää kelloa. Kelloseppä tuumasi että sitten sinun pitää ostaa kaksi kelloa!

Kukapa pmpelukonetta pitää viritettynä keittiön pöydällä 24h päivässä?Ompelen paljonkin tilauksesta.

Jos sä ompelet paljonkin, et sitten pöydän ääressä syö?

• Husqwarna
        kyllä saa. kirjoitti:

Jos sä ompelet paljonkin, et sitten pöydän ääressä syö?

En tietenkään, ompelen silloin kun en syö, töppöjuunas. Mikä on paljon? Jos ompelen esim puseron valmiiksi leikatut osat, puolessa tunnissa niin laskeppa montako vaatekappaletta ompelen esim. 6 tunnissa.

Niin ja siltikään en halvalla tee mitään. Olen maksanut 3vuoden opinnot ihan itse joten miksi ihmeessä ompelisin halvalla?
        Joo ja se Ounastuote jota täällä mainostetaan, yhenlainen Muumilaakso. Hattivatit ompelee 2€:n tuntipalkalla. Itse en kenellekkään suosittele palkkaa kun alipalkattuna teettävät. Siinä teille se halpa.

• muttamutta
        Husqwarna kirjoitti:

En tietenkään, ompelen silloin kun en syö, töppöjuunas. Mikä on paljon? Jos ompelen esim puseron valmiiksi leikatut osat, puolessa tunnissa niin laskeppa montako vaatekappaletta ompelen esim. 6 tunnissa.

Niin ja siltikään en halvalla tee mitään. Olen maksanut 3vuoden opinnot ihan itse joten miksi ihmeessä ompelisin halvalla?
        Joo ja se Ounastuote jota täällä mainostetaan, yhenlainen Muumilaakso. Hattivatit ompelee 2€:n tuntipalkalla. Itse en kenellekkään suosittele palkkaa kun alipalkattuna teettävät. Siinä teille se halpa.

Jättäisit tuollaiset ala-arvoiset kommentit Ounastuotteesta ja sen työntekijöistä.

Et tiedä tuosta palkastakaan.

Mikä sä kuvittelet olevasi?

Ompele sä vaan omilla hinnoillasi ja oo tyytyväinen, jos töitä riittää. Ja terveyttä.

• Anonyymi00019
        Husqwarna kirjoitti:

Mistä saan yhteiyteidot

• Ninniii.i

on kangaskauppa! Todella hyvää jälkeä ja edullisesti ja nopeasti tekevät! Käy kysymässä. Siellä korjautin pari takkia viime talvena.

Husqvarnalla ihmeellinen asenne asiakaspalveluun...heh.

• xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Sampokeskuksen yläkerrasta löytyy Jässin vierestä hyvä ompelija. Liikkeen tunnistat myynnissä olevista lampuista.=)

• JamesPotkukelekka

Mie ruukaan ostaa aina sopivan kokosen vaathen niin ei tarvi sitte ettiä halapaa ompelijaa pitkin kyllää.

Jos set löyvä ompelijaa niin laita omat kroppa venytykshen yöksi niin sitä takkiakhan tarvi sitte lyhentää, sinkuupi yön aikana selekäranka heleposti pariki senttiä :DDD

• ROMOTKE

Itse korjautin housut Rovaniemen monitoimikeskuksella, hyvä jälki ja ystävällisiä olivat.

• JamesPotkukelekka

katoikko ettei ollu hattivatit pyyhkineet nenäänsä mitä ompelivat?

• sullekin vaan!
        JamesPotkukelekka kirjoitti:

Sulla on tuo typeryys... siihen ei taida auttaa mikään lääke eikä terapia.

• olla
        JamesPotkukelekka kirjoitti:

meleko tyhmä!!

• Hyväksitodettu

Ompelimo Tiinaliina, www.ompelimotiinaliina.com

• ammattitaitoinen

Josun ompelukset. Kirjoita googleen josun ompelukset, niin saat tarvittavat yhteystiedot. Itse lyhennytin puserojen rannekkeellisia hihoja. Työn jälki täydellisen onnistunut. Edullinen.

• ndlffnnf

Soita LAO:oon ompelijapuolelle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      182
      1272
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      883
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      824
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      684
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      594
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      580
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      550
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      549
    Aihe