Takkiani pitäis lyhentää noin 5-10cm. Mistä löytäisin hyvän/edullisen ompelijan tähän työhön,suositelkaa jotain! Kiitos.
Ompelijoita roissa?
19
6190
Vastaukset
- Husqwarna
Mikä sinun mielestäsi on edullinen?
Olen itse ompelija mutta en alla 20€:n ota konetta edes esille. - ainakin
Työttömien yhdistyksen tiloista.
Ja entiseltä lastensairaalalta.
Niillä on koneet valmiiksi esillä.
http://personal.inet.fi/yhdistys/rst/
http://www.rovaniemi.fi/?deptid=16943
Ounastuotteesta on kokemusta. Ainkin siellä työ oli huolellista.- Husqwarna
Kahta ei saa hyvää ja halpaa.
Ammattitaito maksaa. - sisältyy
Husqwarna kirjoitti:
Kahta ei saa hyvää ja halpaa.
Ammattitaito maksaa.asiakaspalvelukin. Ammattitaitoa löytyy kyllä.
Kumma asenne sulla. Et taida paljon ompelutöitä harrastaa, kun jo koneen esilleotto tuntuu ylivoimaisen vaikealta. Hoh-hoi... - Husqwarna
sisältyy kirjoitti:
asiakaspalvelukin. Ammattitaitoa löytyy kyllä.
Kumma asenne sulla. Et taida paljon ompelutöitä harrastaa, kun jo koneen esilleotto tuntuu ylivoimaisen vaikealta. Hoh-hoi...Mistäs tollasia johtopäätöksiä vetelet. Olen ammattiompelija ja just noita kysymyksiä HALPA ja HYVÄ.
Sama asia ku menin ostaan rannekelloa, kysyin halpaa ja hyvää kelloa. Kelloseppä tuumasi että sitten sinun pitää ostaa kaksi kelloa!
Kukapa pmpelukonetta pitää viritettynä keittiön pöydällä 24h päivässä?Ompelen paljonkin tilauksesta. - kyllä saa.
Husqwarna kirjoitti:
Mistäs tollasia johtopäätöksiä vetelet. Olen ammattiompelija ja just noita kysymyksiä HALPA ja HYVÄ.
Sama asia ku menin ostaan rannekelloa, kysyin halpaa ja hyvää kelloa. Kelloseppä tuumasi että sitten sinun pitää ostaa kaksi kelloa!
Kukapa pmpelukonetta pitää viritettynä keittiön pöydällä 24h päivässä?Ompelen paljonkin tilauksesta.Jos sä ompelet paljonkin, et sitten pöydän ääressä syö?
- Husqwarna
kyllä saa. kirjoitti:
Jos sä ompelet paljonkin, et sitten pöydän ääressä syö?
En tietenkään, ompelen silloin kun en syö, töppöjuunas. Mikä on paljon? Jos ompelen esim puseron valmiiksi leikatut osat, puolessa tunnissa niin laskeppa montako vaatekappaletta ompelen esim. 6 tunnissa.
Niin ja siltikään en halvalla tee mitään. Olen maksanut 3vuoden opinnot ihan itse joten miksi ihmeessä ompelisin halvalla?
Joo ja se Ounastuote jota täällä mainostetaan, yhenlainen Muumilaakso. Hattivatit ompelee 2€:n tuntipalkalla. Itse en kenellekkään suosittele palkkaa kun alipalkattuna teettävät. Siinä teille se halpa. - muttamutta
Husqwarna kirjoitti:
En tietenkään, ompelen silloin kun en syö, töppöjuunas. Mikä on paljon? Jos ompelen esim puseron valmiiksi leikatut osat, puolessa tunnissa niin laskeppa montako vaatekappaletta ompelen esim. 6 tunnissa.
Niin ja siltikään en halvalla tee mitään. Olen maksanut 3vuoden opinnot ihan itse joten miksi ihmeessä ompelisin halvalla?
Joo ja se Ounastuote jota täällä mainostetaan, yhenlainen Muumilaakso. Hattivatit ompelee 2€:n tuntipalkalla. Itse en kenellekkään suosittele palkkaa kun alipalkattuna teettävät. Siinä teille se halpa.Jättäisit tuollaiset ala-arvoiset kommentit Ounastuotteesta ja sen työntekijöistä.
Et tiedä tuosta palkastakaan.
Mikä sä kuvittelet olevasi?
Ompele sä vaan omilla hinnoillasi ja oo tyytyväinen, jos töitä riittää. Ja terveyttä. - Anonyymi00019
Husqwarna kirjoitti:
Mistäs tollasia johtopäätöksiä vetelet. Olen ammattiompelija ja just noita kysymyksiä HALPA ja HYVÄ.
Kukapa pmpelukonetta pitää viritettynä keittiön pöydällä 24h päivässä?Ompelen paljonkin tilauksesta.Mistä saan yhteiyteidot
- Ninniii.i
on kangaskauppa! Todella hyvää jälkeä ja edullisesti ja nopeasti tekevät! Käy kysymässä. Siellä korjautin pari takkia viime talvena.
Husqvarnalla ihmeellinen asenne asiakaspalveluun...heh. - xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Sampokeskuksen yläkerrasta löytyy Jässin vierestä hyvä ompelija. Liikkeen tunnistat myynnissä olevista lampuista.=)
- JamesPotkukelekka
Mie ruukaan ostaa aina sopivan kokosen vaathen niin ei tarvi sitte ettiä halapaa ompelijaa pitkin kyllää.
Jos set löyvä ompelijaa niin laita omat kroppa venytykshen yöksi niin sitä takkiakhan tarvi sitte lyhentää, sinkuupi yön aikana selekäranka heleposti pariki senttiä :DDD
- ROMOTKE
Itse korjautin housut Rovaniemen monitoimikeskuksella, hyvä jälki ja ystävällisiä olivat.
- JamesPotkukelekka
katoikko ettei ollu hattivatit pyyhkineet nenäänsä mitä ompelivat?
- sullekin vaan!
JamesPotkukelekka kirjoitti:
Sulla on tuo typeryys... siihen ei taida auttaa mikään lääke eikä terapia.
- olla
JamesPotkukelekka kirjoitti:
meleko tyhmä!!
- Hyväksitodettu
Ompelimo Tiinaliina, www.ompelimotiinaliina.com
- ammattitaitoinen
Josun ompelukset. Kirjoita googleen josun ompelukset, niin saat tarvittavat yhteystiedot. Itse lyhennytin puserojen rannekkeellisia hihoja. Työn jälki täydellisen onnistunut. Edullinen.
- ndlffnnf
Soita LAO:oon ompelijapuolelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821272
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138883- 84824
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47684Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t247594Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7550- 51549