Mistä oikein löytäisi hoikalle miehelle istuvia perusmustia t-paitoja joissa vielä se kangas kestäisi ainakin muutamaa pesua nukkaantumatta täysin harmaaksi?
Muutenkin olisi ihan mukava tietää, mistä kankaasta tehtyjä mustia vaatteita kannattaa suosia kun niitä ei huvittaisi ostaa koko ajan.
Mistä kestäviä mustia t-paitoja?
6
679
Vastaukset
- ...
Bossin perus t-paita on loistava. Meillä käytössä jo pitkään ja aina vaan kuin uusi.
- Kettukarkki
on sellainen hoikkismalli kans
- Medium metal
Kettukarkki kirjoitti:
on sellainen hoikkismalli kans
Hmm, ei kyllä oikein huvittaisi maksaa vielä kympin nimibonusta, joten taitavat jäädä liikeisiinsä. Ei sattuisi olemaan olemassa mitään edullisempaa?
- harmaa
Medium metal kirjoitti:
Hmm, ei kyllä oikein huvittaisi maksaa vielä kympin nimibonusta, joten taitavat jäädä liikeisiinsä. Ei sattuisi olemaan olemassa mitään edullisempaa?
että myytävänä ois sellaista väriainetta joka palauttaa mustan vaatteen mustaksi. Käypäs kaupoissa katselemassa, ja jos kokeilet, kerro miten onnistui.
- visa-j
on mahdoton yhdistelmä.
- la_stella
annan sulle helpon vinkin...ettei sun tartte koko ajan ostaa niitä mutii vaatteita lisää...kun peset ne pese ne vaan mustien kaa...ja käytä sellasta pesuainetta joka on tarkoitettu vaan mustille vaatteille...
ja usko pois jos ostelet noita puuvilla paitoja nii väri menee nyt tai myöhemmin..joku muu kangaslaji olis varmaan parempi kokeilla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100