Oi voi. Pääsemmekö enää taivaaseen. Isäntä puhui niin rumia.
Lammas Bella
Lampolasta kajahtaa
42
952
Vastaukset
- keijo_m
Totta kai pääsettä. Teettä vain paranuksen.Käänytte pahoilta teiltänne ja pyydätte JEESUKSEN VERI PESUA elämäänne, ja sano isännälle että EI saa puhua enään rumia.
- Nasse.
emakko kiljuu kuin pistettävä sika.
- keijo_m
Nasse. kirjoitti:
Elä kilju.Vaan tee parannus.
Keijo, sinun uskomuksesi eivät ole faktaa ja sen takia sinun uskomuksesi ns. "pelastuksen" suhteen ovat tyhjiä.
Älkää kuunnelko Keijoa, hän on uskovainen ja uskovaiset puhuvat muutenkin niin paljon paskaa.jason_dax kirjoitti:
Keijo, sinun uskomuksesi eivät ole faktaa ja sen takia sinun uskomuksesi ns. "pelastuksen" suhteen ovat tyhjiä.
Älkää kuunnelko Keijoa, hän on uskovainen ja uskovaiset puhuvat muutenkin niin paljon paskaa.kuunnelkaa Jeesusta, Herraamme.
purje kirjoitti:
kuunnelkaa Jeesusta, Herraamme.
Jeesus on kuollut ja kauan sitten biologisesti hajonnut. Valitettavasti löytyy monia valehtelijoita, joiden suurin vale on heidän väitteensä tietää mitä Jeesus ajattelee, sanoo ja uskoo. Jos Jeesus eläisi, ei hän tuntisi yhtäkään kristinuskon lahkoa omakseen, vaan torjuisi koko kristinuskon ja varmasti tappelisi sitä vastaan.
- Mr. Satan
purje kirjoitti:
kuunnelkaa Jeesusta, Herraamme.
Otitko huomioon että Jeesuskin saattoi puhua paskaa? Nykyään kaveri on niin alkumuodossa ettei se pahemmin mistään enää puhu.
- Nasse.
purje kirjoitti:
suomeksi: Herramme tulee :D
niin saattas helpottaa tolla taikauskosektorilla
- keijo_m
jason_dax kirjoitti:
Älkää kuunnelko Keijoa, hän on uskovainen ja uskovaiset puhuvat muutenkin niin paljon paskaa.No mitenkäs paljon leidillä on esittää faktaa omasta uskostaan.siitä että maa tuli tyhjästä. Tieteen oppihan on että tyhjästä ei synny mitään. ja kaikella on alkunsa. Minulla on kyllä todisteita jumalasta mutta ne ei tietenkään ole todisteita muille kun ainoastaan minulle. Mutta kun te ette usko yliluonnolliseen niin teidän on vain jatkettava luulotelua.ainakin niin kauan kuin tiede pystyy todistamaan että Ei ole maata Jumala luonut.
- J legenda
jason_dax kirjoitti:
Jeesus on kuollut ja kauan sitten biologisesti hajonnut. Valitettavasti löytyy monia valehtelijoita, joiden suurin vale on heidän väitteensä tietää mitä Jeesus ajattelee, sanoo ja uskoo. Jos Jeesus eläisi, ei hän tuntisi yhtäkään kristinuskon lahkoa omakseen, vaan torjuisi koko kristinuskon ja varmasti tappelisi sitä vastaan.
Ei voida tieteellisesti kiistattomasti osoittaa etes Jeesuksen eläneen. Että silleen.
- Nasse.
keijo_m kirjoitti:
No mitenkäs paljon leidillä on esittää faktaa omasta uskostaan.siitä että maa tuli tyhjästä. Tieteen oppihan on että tyhjästä ei synny mitään. ja kaikella on alkunsa. Minulla on kyllä todisteita jumalasta mutta ne ei tietenkään ole todisteita muille kun ainoastaan minulle. Mutta kun te ette usko yliluonnolliseen niin teidän on vain jatkettava luulotelua.ainakin niin kauan kuin tiede pystyy todistamaan että Ei ole maata Jumala luonut.
"Mutta kun te ette usko yliluonnolliseen niin teidän on vain jatkettava luulotelua"
- Atte Ateisti
keijo_m kirjoitti:
No mitenkäs paljon leidillä on esittää faktaa omasta uskostaan.siitä että maa tuli tyhjästä. Tieteen oppihan on että tyhjästä ei synny mitään. ja kaikella on alkunsa. Minulla on kyllä todisteita jumalasta mutta ne ei tietenkään ole todisteita muille kun ainoastaan minulle. Mutta kun te ette usko yliluonnolliseen niin teidän on vain jatkettava luulotelua.ainakin niin kauan kuin tiede pystyy todistamaan että Ei ole maata Jumala luonut.
Uskiksethan ne väittävät kaiken tulleen tyhjästä. Jumala -pops- ilmestyi tyhjästä ja -pops- loi kaiken tyhjästä.
Tämä ei paljoa eroa ateistin näkemyksestä, että maailmankaikkeus on aina ollut, tai ainakin helkkarin kauan. Tietämys siitä mitä tapahtui miljardeja vuosia sitten, ei ole kovin aukotonta, mutta varmaa on, että 2000 vuotta vanhat paimentolaishorinat eivät sitäkään selitä. keijo_m kirjoitti:
Ensinnäkin, olen miespuolinen henkilö, joten leidiksi minua ei sovi kutsua.
Toiseksi, en usko maan tulleen tyhjästä.
Kolmanneksi, jos jokin asia ei toimi todisteeksi muille, se ei ole silloin toimiva todiste. Luuletko, että tuollainen typeryys toimisi esim. oikeussalissa tai koulussa?
Viimeiseksi, yliluonnolliseen uskominen on suurinta luulottelua mitä tästä maailmasta löytyy. Tieteellä on todisteita mm. tutkimustulosten muodossa. Tiedän, tämä ei sinua miellytä. Tosin tiede ei väitä, että jumaluus ei ole Maata luonut. Niin kauan kuin jumalasta ei ole mitään todistetta tai yhtikäs mitään hyvää syytä uskoa moisen olemassaoloon, niin kenenkään ei tarvitse edes olettaa jumaluuden luonneen Maan.
Todistustaakka on uskovaisten harteilla, he väittävät jumaluuden luonneen Maan. Tosin uskovaiset yrittävät epätoivoisen säälittävästi saada todistustaakkansa muille harteille. Sori, ei tule toimimaan.- Noteisti
keijo_m kirjoitti:
...vaivaa !
Mikä on uskovaisen motiivi ateismi-palstalle osallistumiseen ? En minä sitä tarkoita että teitä pois hätisteleisin, palstahan kuolisi vähin äänin 'vastustajien' puutteessa. Motiivit vain kiinnostavat.
- Tukea omalle uskolleen löytää varmaan helpommin jostain muualta ?
- Lähetyskäskyn täyttämiselle palsta tuskin on paras mahdollinen paikka. Aitoihin ateisteihin se tuskin tehoaa, epävarmat etsijät eksyvät entistäkin pahemmin palstan trollien ja provoilijoiden, räyhäuskovaisten ja tiukkapipoisten 'vapaa-ajattelijoiden' sekamelskassa.
Jos aikaa ja vaivaa haluaa käännytykseen käyttää, eikö se olisi tehokkaampaa tutummassa ympäristössä, henkilökohtaisin kontaktein ja elämtavoillaan hyvää esimerkkiä näytten ?
- Uteliaisuus ? Halu ymmärtää miten toisenlaisen elämänkatsomuksen omaavat ajattelevat ?
Miksi siinä tapauksessa sisällyttää lähes jokaiseen viestiinsä uskoon perustuvia, muuten perustelemattomia ja todistamattomia väitteitä ? 'Sananjulistukseen' soveltuvia forumeita lienee netissäkin riittävästi, tällä ateismi-palstalla sellaista ei koeta keskusteluksi vaan provoiluksi. - keijo_m
Nasse. kirjoitti:
"Mutta kun te ette usko yliluonnolliseen niin teidän on vain jatkettava luulotelua"
Tottakai uskomme.Meillähän on yliluonnollinen Jumala. Kun katsoo maan ja ihmis näkökannalta.Mutta tietääkseni ateistien ei pitäisi uskoa ja silti nekin uskoo yliluonollisempaan kun me kristityt. Eikö se oo aika tyhmää uskoa että tyhjä loi maan ja taivaan. Eikö olekkin helpompaa uskoa että Jumala loi.
- keijo_m
Atte Ateisti kirjoitti:
Uskiksethan ne väittävät kaiken tulleen tyhjästä. Jumala -pops- ilmestyi tyhjästä ja -pops- loi kaiken tyhjästä.
Tämä ei paljoa eroa ateistin näkemyksestä, että maailmankaikkeus on aina ollut, tai ainakin helkkarin kauan. Tietämys siitä mitä tapahtui miljardeja vuosia sitten, ei ole kovin aukotonta, mutta varmaa on, että 2000 vuotta vanhat paimentolaishorinat eivät sitäkään selitä.Ei pidä ystävä hyvä paikkaansa tuo sinun väite.Jumala on aina ollut. Sinä ja minä emme vaan pysty sitä käsittämään meidän pienillä aivoillamme. Kysäse nyt siltä kastemadolta mikä on maailmasi.Saat varmaankin vastaukseksi. tämähän se vaan tämä kukka penkki.Ei ole muuta olemassa.Meneppä katsomaan mitä kirjoitin maapallosta. että sekään ei koskaan lopu kesken juoke mitä juokset. Me emme vaan pysty ikuisuutta käsittämään. Mutta sehän ei tarkoita että sitä ei olisi.Muista se kastemato.
- Kilju hanhi
keijo_m kirjoitti:
Elä kilju.Vaan tee parannus.
Ei kiitos. Kristinusko yrittää pestä käsiään viattomien verestä.
- helppo homma
jason_dax kirjoitti:
Kolmanneksi, jos jokin asia ei toimi todisteeksi muille, se ei ole silloin toimiva todiste. Luuletko, että tuollainen typeryys toimisi esim. oikeussalissa tai koulussa?
Viimeiseksi, yliluonnolliseen uskominen on suurinta luulottelua mitä tästä maailmasta löytyy. Tieteellä on todisteita mm. tutkimustulosten muodossa. Tiedän, tämä ei sinua miellytä. Tosin tiede ei väitä, että jumaluus ei ole Maata luonut. Niin kauan kuin jumalasta ei ole mitään todistetta tai yhtikäs mitään hyvää syytä uskoa moisen olemassaoloon, niin kenenkään ei tarvitse edes olettaa jumaluuden luonneen Maan.
Todistustaakka on uskovaisten harteilla, he väittävät jumaluuden luonneen Maan. Tosin uskovaiset yrittävät epätoivoisen säälittävästi saada todistustaakkansa muille harteille. Sori, ei tule toimimaan."Todistustaakka on uskovaisten harteilla"
No mutta sehän lukee raamatussa. Noteisti kirjoitti:
...vaivaa !
Mikä on uskovaisen motiivi ateismi-palstalle osallistumiseen ? En minä sitä tarkoita että teitä pois hätisteleisin, palstahan kuolisi vähin äänin 'vastustajien' puutteessa. Motiivit vain kiinnostavat.
- Lähetyskäskyn täyttämiselle palsta tuskin on paras mahdollinen paikka. Aitoihin ateisteihin se tuskin tehoaa, epävarmat etsijät eksyvät entistäkin pahemmin palstan trollien ja provoilijoiden, räyhäuskovaisten ja tiukkapipoisten 'vapaa-ajattelijoiden' sekamelskassa.
Jos aikaa ja vaivaa haluaa käännytykseen käyttää, eikö se olisi tehokkaampaa tutummassa ympäristössä, henkilökohtaisin kontaktein ja elämtavoillaan hyvää esimerkkiä näytten ?
- Uteliaisuus ? Halu ymmärtää miten toisenlaisen elämänkatsomuksen omaavat ajattelevat ?
Miksi siinä tapauksessa sisällyttää lähes jokaiseen viestiinsä uskoon perustuvia, muuten perustelemattomia ja todistamattomia väitteitä ? 'Sananjulistukseen' soveltuvia forumeita lienee netissäkin riittävästi, tällä ateismi-palstalla sellaista ei koeta keskusteluksi vaan provoiluksi.ovat kaikki keinot sallittuja. Jos kysytään, niin vastataan, miten osataan ja oikeaksi koetaan.
purje kirjoitti:
mikä osoite, missä tavataan?
orgasmi.
Sen tulemisen saat itse järjestää, minä en auta.- Noteisti
purje kirjoitti:
ovat kaikki keinot sallittuja. Jos kysytään, niin vastataan, miten osataan ja oikeaksi koetaan.
>> Jos kysytään, niin vastataan, miten osataan ja oikeaksi koetaan. >>
Niinhän se tietysti on ja pitääkin olla silloin kun jotain kysytään. Melko tavallisia tosin näyttävät kaikenkarvaiset julistukset olevan vaikka kukaan ei olisi mitään kysynytkään. Tai sitten niin että vastaukseksi kysymykseen tulee julistus, jolla ei kysytyn asian kanssa mitään tekemistä ole. - Huhhahhei
keijo_m kirjoitti:
Tottakai uskomme.Meillähän on yliluonnollinen Jumala. Kun katsoo maan ja ihmis näkökannalta.Mutta tietääkseni ateistien ei pitäisi uskoa ja silti nekin uskoo yliluonollisempaan kun me kristityt. Eikö se oo aika tyhmää uskoa että tyhjä loi maan ja taivaan. Eikö olekkin helpompaa uskoa että Jumala loi.
syntynyt tuollaiseksi vai pitikö harjoitella?
- Kas näin
Noteisti kirjoitti:
...vaivaa !
Miksi siinä tapauksessa sisällyttää lähes jokaiseen viestiinsä uskoon perustuvia, muuten perustelemattomia ja todistamattomia väitteitä ? 'Sananjulistukseen' soveltuvia forumeita lienee netissäkin riittävästi, tällä ateismi-palstalla sellaista ei koeta keskusteluksi vaan provoiluksi.Olisko kyseessä kilpahuuto, jossa muutama fanaatikko yrittää estää "väärien" mielipiteiden menestymisen maailmassa, ja kun oikein ahistaa, mutta rahkeet ei riitä ovelta-ovelle kiertämiseen (tai äiti ei päästä), niin niitä mielipiteitä pitää ahdistella näinkin yhteiskunnallisesti vaikuttavalla tavalla kuin häiriköimällä nimimerkin takaa nettifoorumilla.
Kristityillä on lähetyskäsky... joku joskus kertoi että esim. Australiassa, jossa on vaikka mitä uskontoja suurin kannattajajoukoin edustettuna, jeesus-inhokit olivat suurinpiirtein ainoa maanvaiva jotka häiriköivät ihmisten ovella lähetyssaarnaamassa.
Taitaapa sama juttu päteä Brasilian viidakoihin, Forssan slummiin ym. äärietäisiin periferioihin: ei siellä muslimi-, hindu-, taolais- tai mitään muutakaan saarnaajia näy, mutta nämä meidän uljaat kristityt kyllä tunkeutuvat synkimpäänkin loukkoon, jotta varma tieto maailmanlopusta leviää joka ikiseen intiaanien ja elämäntaparomanien (=Forssan sossun holja vakiasiakas)kylään. - keijo_m
jason_dax kirjoitti:
Todistustaakka on uskovaisten harteilla, he väittävät jumaluuden luonneen Maan. Tosin uskovaiset yrittävät epätoivoisen säälittävästi saada todistustaakkansa muille harteille. Sori, ei tule toimimaan.Hyvä herra.Olin väärässä siinä kun luulin sua rouaksi. Mutta se olikin ainoa missä olin väärässä.Ja kun seuraavan kerran vastaat niin lue tekstini.En ole koskaan väittänytkään että uskon asioita voitas todistaa tieteellisesti.Olen maininut vain että uskon kokemukset ovat vain Todisteita minulle,ei muille.Ja usko pitää itse kokea ennen kun sen voi ottaa vastaan.Niin että lue tekstini kunolla ja pysy asiassa.Ja sitten niihin tieteen todistuksiin. Tiede EI voi kun ainoastaan todeta jonkun synnyn ja kertoa sen kasvuvaiheen. Pystyy kyllä todistamaan mitä kasvuun tarvitaan ja mitä siihen liittyy ja miten saa ravinnon ja miten se tapahtuu. Mutta ei ole pystynyt koskaan selvittämään Alun syntyä.Tieteen alku selvitykset ovat teoriaa.Että jos kerta uskot tieteeseen, niin Et voi sillon väittää todeksi evoluutio oppia.Koska sekin on uskon asia,muuten menet tieteen yläpuolelle.Tieteellä ei ole pienintäkään todistetta Että evoluutio olis totta. Velä kerran minkä olen aina sanonut että evoluutio ei ole TIEDETTÄ.(olettamuksia)Ja sitten siihen minun uskoon.Niin kauan kun tieteesi ei pysty kumoamaan sitä asiaa että maamme lait eivät koske avaruutta ja se mikä on meille yliluonollista niin ei välttämättä tarvitse olla muualla ulkopuolella maamme.Jumala ei ole sidottu tämän maan lakeihin. Jos joku uskoo yliluonnolliseen niinsinä,uskot että tyhjästä on tullut maa.Tieteen teoriahan on että tyhjästä ei synny mitään ja kaikella on alkunsa.Siis kuka teki sen ensimmäisem hiukkasen mistä maa sai alkunsa.Oliko se sinun herra tyhjäsi, neiti olemattoman kanssa, suuri on uskosi.Mene takaisin sen kastemadon luokse.jospa opisit jotain.Ei se maailma siihen kukkapenkkiin lopu vaikka se kastemato niin luuleekin. Elä väitä että tiede olis sen todistanut.Tieteen pitää todistaa vasta kohta ennenkuin se pystyy sulkemaan jumalan pois. Minä ukon jumalaan ja tieteeseen.Ja siksi en lähe tieteellä uskottelemaan mitä ei olla pystytty todistamaan.Lopeta jo sinäkin tuohon tyhjään uskomasta kun se ei voi sua pelastaa.Vai usko Jumalaan voi sinut pelastaa ei usko tyhjään.
keijo_m kirjoitti:
Hyvä herra.Olin väärässä siinä kun luulin sua rouaksi. Mutta se olikin ainoa missä olin väärässä.Ja kun seuraavan kerran vastaat niin lue tekstini.En ole koskaan väittänytkään että uskon asioita voitas todistaa tieteellisesti.Olen maininut vain että uskon kokemukset ovat vain Todisteita minulle,ei muille.Ja usko pitää itse kokea ennen kun sen voi ottaa vastaan.Niin että lue tekstini kunolla ja pysy asiassa.Ja sitten niihin tieteen todistuksiin. Tiede EI voi kun ainoastaan todeta jonkun synnyn ja kertoa sen kasvuvaiheen. Pystyy kyllä todistamaan mitä kasvuun tarvitaan ja mitä siihen liittyy ja miten saa ravinnon ja miten se tapahtuu. Mutta ei ole pystynyt koskaan selvittämään Alun syntyä.Tieteen alku selvitykset ovat teoriaa.Että jos kerta uskot tieteeseen, niin Et voi sillon väittää todeksi evoluutio oppia.Koska sekin on uskon asia,muuten menet tieteen yläpuolelle.Tieteellä ei ole pienintäkään todistetta Että evoluutio olis totta. Velä kerran minkä olen aina sanonut että evoluutio ei ole TIEDETTÄ.(olettamuksia)Ja sitten siihen minun uskoon.Niin kauan kun tieteesi ei pysty kumoamaan sitä asiaa että maamme lait eivät koske avaruutta ja se mikä on meille yliluonollista niin ei välttämättä tarvitse olla muualla ulkopuolella maamme.Jumala ei ole sidottu tämän maan lakeihin. Jos joku uskoo yliluonnolliseen niinsinä,uskot että tyhjästä on tullut maa.Tieteen teoriahan on että tyhjästä ei synny mitään ja kaikella on alkunsa.Siis kuka teki sen ensimmäisem hiukkasen mistä maa sai alkunsa.Oliko se sinun herra tyhjäsi, neiti olemattoman kanssa, suuri on uskosi.Mene takaisin sen kastemadon luokse.jospa opisit jotain.Ei se maailma siihen kukkapenkkiin lopu vaikka se kastemato niin luuleekin. Elä väitä että tiede olis sen todistanut.Tieteen pitää todistaa vasta kohta ennenkuin se pystyy sulkemaan jumalan pois. Minä ukon jumalaan ja tieteeseen.Ja siksi en lähe tieteellä uskottelemaan mitä ei olla pystytty todistamaan.Lopeta jo sinäkin tuohon tyhjään uskomasta kun se ei voi sua pelastaa.Vai usko Jumalaan voi sinut pelastaa ei usko tyhjään.
Luepas ihan itse mitä minä kirjoitin sinulle, koska vastauksestasi päätellen sisälukutaito on sinun heikoin puolesi.
- keijo_m
jason_dax kirjoitti:
Luepas ihan itse mitä minä kirjoitin sinulle, koska vastauksestasi päätellen sisälukutaito on sinun heikoin puolesi.
Jaason et pysy asiassa. Väitit asioita johon olin jo vastannut sinulle. Väitit myös että tiede on todistanut. mitä se on todistanut. Ei ainakaan Maapallon syntyä. Eikä myöskään, miten tuli ensimmäinen ihminen. Ja silti on otsaa väittää että ei ole Jumalaa. Mistä tiijät että ei ole jumalaa.Ei se ole todistus että Jumalaa ei ole jos et ole sitä itse kokenut tai nähnyt. On paljonkon asioita mitä me emme ole nähneet ja silti ne on.Eli ei meidän silmät luo mitään. Pitää todidtaa vastakohta jollekkin mihin ei itse usko ennenkuin voi sulkea sen pois.Olen kyllä lukenut tekstisi. Noniin lisää väitteitä vain tulemaan.Tämä on jännää. Vastaan sen mukaan kun ehdin. Ko täytyy välillä tehä töitäkin.
- keijo_m
Noteisti kirjoitti:
...vaivaa !
Miksi siinä tapauksessa sisällyttää lähes jokaiseen viestiinsä uskoon perustuvia, muuten perustelemattomia ja todistamattomia väitteitä ? 'Sananjulistukseen' soveltuvia forumeita lienee netissäkin riittävästi, tällä ateismi-palstalla sellaista ei koeta keskusteluksi vaan provoiluksi.kiitos kysymyksestäs. Tunnemme velvollisuutta varoittaa ihmisiä evoluution harha opista.Koska on ihmisiä jotka ottavat evoluution todesta ilman tieteellistä todisistusta. Ja menettävät ihanan Jumalan pelastus suunitelman. Tässä on syy sinulle utelijaisuus. Tunnen kyllä ateisteja jotka ovat kääntyneet kun ovat kohdanneet aidon Jumalan voiman ja läsnäolon. Ja kun etsijöitö on myös sivuillanne niin tahdon antaa heille myös mahdollisuuden kuulla toinenkin mielipide asiasta. Kumatkaan meistä ei jumalaan uskovat ja ei myöskään evoluutioon uskovat pysty todistamaan väitteitämme tieteellä niin että ne olisivat tieteelle uskottavat tai varmat. Siksipä haluan kertoa ihmisille että elkää uskoko evoluutio oppia koska sitä ei olla koskaan tieteellä todistettu, vaan kokekaa Jumala, Sana sanoo että etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan.Tarkoittaa sitä että jos etsit Jumalaa ja kun tulet hänet läytämään niin kaikki epäilykset haituu jumalasta. Ihminen saa henkilökohtaisen suhteen Jumalaan. Ei me siis olla hulluja vain siksi kun emme usko evoluutioon. Vaan olemme kokeneet jotakin ihan arki elämässä. Ja ennen kuin voi uskoa täytyy kokea itse.On jopa päteviä tiede miehiä jotka ovat tulleet siihen tulokseen että uskoovat että Jumala on. Ja muitakin yhteiskunnassamme olevia korkeillaposteilla olevia ihmisiä. Eli nämä ihmiset ovat kokeneet jotakin mitä ei tieteellä pystytä selvittämään eikä myös järellä, Koska monta kertaa ei itekkään ymmärrä miten se näin on.Tietää vain että näin se on.Kaikkea hyvää sulle.
- Noteisti
keijo_m kirjoitti:
kiitos kysymyksestäs. Tunnemme velvollisuutta varoittaa ihmisiä evoluution harha opista.Koska on ihmisiä jotka ottavat evoluution todesta ilman tieteellistä todisistusta. Ja menettävät ihanan Jumalan pelastus suunitelman. Tässä on syy sinulle utelijaisuus. Tunnen kyllä ateisteja jotka ovat kääntyneet kun ovat kohdanneet aidon Jumalan voiman ja läsnäolon. Ja kun etsijöitö on myös sivuillanne niin tahdon antaa heille myös mahdollisuuden kuulla toinenkin mielipide asiasta. Kumatkaan meistä ei jumalaan uskovat ja ei myöskään evoluutioon uskovat pysty todistamaan väitteitämme tieteellä niin että ne olisivat tieteelle uskottavat tai varmat. Siksipä haluan kertoa ihmisille että elkää uskoko evoluutio oppia koska sitä ei olla koskaan tieteellä todistettu, vaan kokekaa Jumala, Sana sanoo että etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan.Tarkoittaa sitä että jos etsit Jumalaa ja kun tulet hänet läytämään niin kaikki epäilykset haituu jumalasta. Ihminen saa henkilökohtaisen suhteen Jumalaan. Ei me siis olla hulluja vain siksi kun emme usko evoluutioon. Vaan olemme kokeneet jotakin ihan arki elämässä. Ja ennen kuin voi uskoa täytyy kokea itse.On jopa päteviä tiede miehiä jotka ovat tulleet siihen tulokseen että uskoovat että Jumala on. Ja muitakin yhteiskunnassamme olevia korkeillaposteilla olevia ihmisiä. Eli nämä ihmiset ovat kokeneet jotakin mitä ei tieteellä pystytä selvittämään eikä myös järellä, Koska monta kertaa ei itekkään ymmärrä miten se näin on.Tietää vain että näin se on.Kaikkea hyvää sulle.
>> Tunnemme velvollisuutta varoittaa ihmisiä evoluution harha opista.
>> elkää uskoko evoluutio oppia koska sitä ei olla koskaan tieteellä todistettu
Et taida tietää kovinkaan paljoa evoluutiosta, tai sitten tietosi ovat varsin yksipuolisia, pelkästään kreationistisistä lähteistä hankittua ? Taidat olettaa teorian ottavan kantaa jumalien olemassaoloon ? Sitä se ei tee, eikä tule koskaan tekemäänkää.
Olisi itsellesi helpompaa jos näkisit evoluution Jumalasi työkaluna, niin monet muutkin asioita maltillisesti harkinneet ja uskossaan vahvat kristityt tekevät.
Jos niin pitkälle pääset, voit yrittää tutustua evoluutioon ja sitä sivuaviin tieteenhaaroihin myös muiden lähteiden kautta, yleissivistytä ei kenelläkään liikaa ole. Välttämätöntä se ei tietenkään ole, kyllä ihminen voi mielekkään ja tasapainoisen elämän elää vaikka ei tieteistä yhtään mitään ymmärtäisikkään, ei tietokoneen ja internetin käyttökään niiden toiminnan yksityiskohtien tuntemusta edellytä.
>> Ja ennen kuin voi uskoa täytyy kokea itse. >>
Sepä se, ei asia siitä kiinni ole täytätkö sinä lähetyskäskysi vai et. Niinpä teetkin käännytystyötäsi itseäsi varten, et niitä varten joille sen suuntaat.
>> On jopa päteviä tiede miehiä jotka ovat tulleet siihen tulokseen että uskoovat että Jumala on. Ja muitakin yhteiskunnassamme olevia korkeillaposteilla olevia ihmisiä. >>
En pysty arvioimaan tiedemiesten pätevyyttä mutta pystyisiköhän Nobel-komitea ? Koskaan ei kukaan kreationistinen 'tiedemies' ole palkintoa saanut.
Jos 'korkeilla paikoilla olevilla' poliittista eliittiä tarkoitat, niin heillä on poliitikkojen puheet. Vaalikarjan äänet ovat saman arvoisia, ymmärsipä äänestäjä mistään mitään tai ei. - keijo_m
jason_dax kirjoitti:
Olet jo saanut vastauksen. Mutta jos joku jäi epäselväksi niin kysäseppä uuestaan, Niin yritän vastata. Viimeksi pyysit mua perustelemaan uskoani ja niinhän minä teinkin.En vain tehnyt sitä tieteellä koska se on mahdottomuus.Usko ei ole tieteen asia.Niinkuin ei ole evoluutiokaan.Eikö Kysymään vaan Jaason vastaan siihen mihin kykenen.
- keijo_m
Kilju hanhi kirjoitti:
Ei kiitos. Kristinusko yrittää pestä käsiään viattomien verestä.
Niin se on jokaisen oma valinta mihin uskoa. Ei kannata uskoa mihinkään uskontoihin vain pelkästään raamatun ikmoitukseen.Koska Jeesuskin vihasi kaikkea uskontoa. Kristin uskon varjolla ollaan tehty paljon pahaa. Mutta viaton on siihen Jeesus. Se ei ollut Jeesuksen sanoma. Lue raamatusta mikä on sen sanoma, ja haistata paskat uskonoille.
- keijo_m
Huhhahhei kirjoitti:
syntynyt tuollaiseksi vai pitikö harjoitella?
En syntynyt tällaiseksi. Synnyin selaiseksi kun sinä. Mutta kun huomasin että ei tiede johon sinäkin oskottelet pystynyt tosistamaan mitään maailaman alkua.Ja itse tajusin että kaikella on luojansa. (Siteraus lainaus) Paskallakin on luojansa sekään ei tule tyhjästä. Kun sen huomasin niin päätin viisastua. Ja tässä sitä nyt ollaan. Toivottavasti sait vastauksen mikä tyydyttää.
- keijo_m
Noteisti kirjoitti:
>> Tunnemme velvollisuutta varoittaa ihmisiä evoluution harha opista.
>> elkää uskoko evoluutio oppia koska sitä ei olla koskaan tieteellä todistettu
Et taida tietää kovinkaan paljoa evoluutiosta, tai sitten tietosi ovat varsin yksipuolisia, pelkästään kreationistisistä lähteistä hankittua ? Taidat olettaa teorian ottavan kantaa jumalien olemassaoloon ? Sitä se ei tee, eikä tule koskaan tekemäänkää.
Olisi itsellesi helpompaa jos näkisit evoluution Jumalasi työkaluna, niin monet muutkin asioita maltillisesti harkinneet ja uskossaan vahvat kristityt tekevät.
Jos niin pitkälle pääset, voit yrittää tutustua evoluutioon ja sitä sivuaviin tieteenhaaroihin myös muiden lähteiden kautta, yleissivistytä ei kenelläkään liikaa ole. Välttämätöntä se ei tietenkään ole, kyllä ihminen voi mielekkään ja tasapainoisen elämän elää vaikka ei tieteistä yhtään mitään ymmärtäisikkään, ei tietokoneen ja internetin käyttökään niiden toiminnan yksityiskohtien tuntemusta edellytä.
>> Ja ennen kuin voi uskoa täytyy kokea itse. >>
Sepä se, ei asia siitä kiinni ole täytätkö sinä lähetyskäskysi vai et. Niinpä teetkin käännytystyötäsi itseäsi varten, et niitä varten joille sen suuntaat.
>> On jopa päteviä tiede miehiä jotka ovat tulleet siihen tulokseen että uskoovat että Jumala on. Ja muitakin yhteiskunnassamme olevia korkeillaposteilla olevia ihmisiä. >>
En pysty arvioimaan tiedemiesten pätevyyttä mutta pystyisiköhän Nobel-komitea ? Koskaan ei kukaan kreationistinen 'tiedemies' ole palkintoa saanut.
Jos 'korkeilla paikoilla olevilla' poliittista eliittiä tarkoitat, niin heillä on poliitikkojen puheet. Vaalikarjan äänet ovat saman arvoisia, ymmärsipä äänestäjä mistään mitään tai ei.Mutta hyvä mies, millon on tiede todistanut evoluutio opin oieaksi. Olen aina luullut sitä teoriaksi. Vai oletko sinä sen todistanut. Voisikko mullekkin siinä tapauksessa lähettää muutaman todisteen.Ensinnäkin suurin kysymys merkki on. Missä on nämä kaikki välimuodot,koska niitähän pitäs olla enemmän kuin nykysiä valmiita tunnettuja rotuja. On vain teorioita. Hulluhan olisin jos uskosin teoriaa todeksi mitä tiedekkään ei ole todistanut. Ja mitä tulee Jumalteoriaan niin tiede ei sano sinne eikä tänne.Vain pelkästään muutamat tiede tutkijat sanovat oman mielipiteensä siitä etteivät usko jumalaan.Vaikka ei yhtään ihmistä koskaan kääntyis pois tyhjään evoluutio oppiin uskomasta,tai muuten vain synnistä, niin silti tahdon eräänä päivänä seisoa Jumalani edessä ja sanoa että kerroin ihmisille uskostani. Raamatussa lukee sevin kirjaimin miten Jumala loi ihmiset. Ja ne kristityt jotka eivät usko tätä raamatun ilmoitusta niin ovat yksinkertaisesti väärässä. Jos olet löytänyt todisteet miten maailma on syntynyt niin todista se niillä todisteilla. Mitä tulee raamatun ilmoiyukseen ihmis roduista,niin siinä uskon että on tullut muutosta mitä Jumala sai aikaan.Esi,m.Kun nooa tuli arkista niin ei ollut kiinalaisia tai musta ihoisia tai valkoisia eri rotuja. Vaan kaikki rodut saivat alkunsa heistä. Samoten uskon myös että ei ollut näin paljon esi,m, hevos rotuja. tai koira rotuja, ovat polveutuneet jälestä päin. Huom, Hevonen ja koira ei voi saadea vauvoja. Täytyy lähtö kohta olla samaa rotua. Jos evoluutio pitäis paikkansa että kaikki ollaan lähtösin samasta bakteerista, niin silloinhan elefanttikin pystyis avioitumaan hiiren kans.Koeputki, hiirifantti.Tiedän niin paljon tieteestä että tiede ei väitäkkään että olis ehottomasti oikiassa evoluutioopissaan.
keijo_m kirjoitti:
En syntynyt tällaiseksi. Synnyin selaiseksi kun sinä. Mutta kun huomasin että ei tiede johon sinäkin oskottelet pystynyt tosistamaan mitään maailaman alkua.Ja itse tajusin että kaikella on luojansa. (Siteraus lainaus) Paskallakin on luojansa sekään ei tule tyhjästä. Kun sen huomasin niin päätin viisastua. Ja tässä sitä nyt ollaan. Toivottavasti sait vastauksen mikä tyydyttää.
"Paskallakin on luojansa sekään ei tule tyhjästä. Kun sen huomasin niin päätin viisastua. Ja tässä sitä nyt ollaan."
- keijo_m
Nas.se kirjoitti:
"Paskallakin on luojansa sekään ei tule tyhjästä. Kun sen huomasin niin päätin viisastua. Ja tässä sitä nyt ollaan."
On siis oppini mennyt sinulle perille.Hyvä. Eli sullakin on luoja niinkuin mullakin.
- Noteisti
keijo_m kirjoitti:
Mutta hyvä mies, millon on tiede todistanut evoluutio opin oieaksi. Olen aina luullut sitä teoriaksi. Vai oletko sinä sen todistanut. Voisikko mullekkin siinä tapauksessa lähettää muutaman todisteen.Ensinnäkin suurin kysymys merkki on. Missä on nämä kaikki välimuodot,koska niitähän pitäs olla enemmän kuin nykysiä valmiita tunnettuja rotuja. On vain teorioita. Hulluhan olisin jos uskosin teoriaa todeksi mitä tiedekkään ei ole todistanut. Ja mitä tulee Jumalteoriaan niin tiede ei sano sinne eikä tänne.Vain pelkästään muutamat tiede tutkijat sanovat oman mielipiteensä siitä etteivät usko jumalaan.Vaikka ei yhtään ihmistä koskaan kääntyis pois tyhjään evoluutio oppiin uskomasta,tai muuten vain synnistä, niin silti tahdon eräänä päivänä seisoa Jumalani edessä ja sanoa että kerroin ihmisille uskostani. Raamatussa lukee sevin kirjaimin miten Jumala loi ihmiset. Ja ne kristityt jotka eivät usko tätä raamatun ilmoitusta niin ovat yksinkertaisesti väärässä. Jos olet löytänyt todisteet miten maailma on syntynyt niin todista se niillä todisteilla. Mitä tulee raamatun ilmoiyukseen ihmis roduista,niin siinä uskon että on tullut muutosta mitä Jumala sai aikaan.Esi,m.Kun nooa tuli arkista niin ei ollut kiinalaisia tai musta ihoisia tai valkoisia eri rotuja. Vaan kaikki rodut saivat alkunsa heistä. Samoten uskon myös että ei ollut näin paljon esi,m, hevos rotuja. tai koira rotuja, ovat polveutuneet jälestä päin. Huom, Hevonen ja koira ei voi saadea vauvoja. Täytyy lähtö kohta olla samaa rotua. Jos evoluutio pitäis paikkansa että kaikki ollaan lähtösin samasta bakteerista, niin silloinhan elefanttikin pystyis avioitumaan hiiren kans.Koeputki, hiirifantti.Tiedän niin paljon tieteestä että tiede ei väitäkkään että olis ehottomasti oikiassa evoluutioopissaan.
>> millon on tiede todistanut evoluutio opin oieaksi. >>
Esim. vuona 1926, 14 toukokuuta, kello 14.38 paikallista aikaa :o).
Sinä kyselet todisteita, vaikka mitään vaihtoehtoa, johon todisteiden luotettavuutta voitaisiin vertailla, ei tunneta. Luulisin että kieltäydyt hyväksymästä minkäänlaisia todisteita, jos kaikki kreationistiset ja/tai ID oppi-isäsi eivät aivan yllättävästi tule järkiinsä, lopeta omien pseudotieteellisten huuhaa-tutkimustensa julkaisemista, ja siirry evoluution kannattajiksi.
Jos nyt oletetaan että ihmisen kehitys on vaatinut 3 miljardia sukupolvea, ja kaikilla muilla nyt elävillä ja jo sukupuuttoon kuolleilla lajeilla on omat yhtä pitkät sukupuunsa, sinulle pitäisi esitellä hyvin karkeasti arvioituna 10E15 'välimuotoa', mieluiten Jumalan tai oman uskontokuntasi ylipapin kirjoittamalla aitoustodistuksella varustettuna, ennenkuin olisit tyytyväinen. Jos käyttäisit 1 minuutin jokaisen todisteen tarkistamiseen, sinun pitäisi elää 1902587519 vuotta, ennenkuin tunnustaisit evoluutiteoriassa jotain järkeä olevan.
Joku sanoi tällä palstalla, että mene Luonnonhistorialliseen museoon, ja katsele dinon luurankoa. Sitten voit laatia oman teorian joko tiedemiesten salaliitosta, Jumalasta joka n. 6000v sitten loi luurankoja tiedemiehiä harhauttaakseen ja/tai tulevien sukupolvien uskon luotettavuutta kokeillakseen tms. Lykkyä tykö tieteen saralla.
>>..tiede ei sano sinne eikä tänne.Vain pelkästään muutamat tiede tutkijat sanovat oman mielipiteensä siitä etteivät usko jumalaan >>
Aivan oikein, jumalista tiede ei sano juuta eikä jaata. Ateisteja tai ainakin ei-kreationistejä taitaa kuitenkin olla enemmän kuin vain 'muutama' luonnontieteilijöiden joukossa ? 99% ja siitä ylöspäin näyttävät arviot vaihtelevan.
>>..tahdon eräänä päivänä seisoa Jumalani edessä ja sanoa että kerroin ihmisille uskostani. Raamatussa lukee sevin kirjaimin miten Jumala loi ihmiset. Ja ne kristityt jotka eivät usko tätä raamatun ilmoitusta niin ovat yksinkertaisesti väärässä. >>
Oma henkilökohtainen uskosi on vain sinun, ei kenenkään muun asia. Jos se helpottaa elämääsi,
ei sinun muita vaihtoehtoja kannata edes ajatella, ei kaikkien tarvitse tieteitä tehdä, niin pyörä kuin ruutikin on keksitty jo.
Kreationistinen lähetystyö on vaarallisempi juttu. Se karkottaa ilmiselvässä valheellisuudessaan paljon nuoria, omaa elämänkatsomustaan hakevia ihmisiä ateismiin tai kaikenkarvaisiin mystisiin 'nykyuskonnoihin'. Minkäpä verran arvelet Luojasi sinulle viimeisellä tuomiolla moisesta tahallisesta sabotaasitoiminnasta pisteitä antavan ?
>> Huom, Hevonen ja koira ei voi saadea vauvoja. >>
Eihän ne voi, eivätkä ihmisetkään tietääkseni ole yrittäneet 'hiirifantteja' kloonata :o).
Sen sijaan jokin niiden ammoinen asi-isä on on onnistunut saamaan molempia lajaja jälkeläistensä joukkoon. Ei yhden eikä kahden vaan mutuarviolta n. 10000000 sukupolven kuluessa. Sinä vain olet niin heikko uskossasi, että sinun pitäisi kaikki ne 'välimuodot' omin silmin nähdä ? - keijo_m
Noteisti kirjoitti:
Sinä kyselet todisteita, vaikka mitään vaihtoehtoa, johon todisteiden luotettavuutta voitaisiin vertailla, ei tunneta. Luulisin että kieltäydyt hyväksymästä minkäänlaisia todisteita, jos kaikki kreationistiset ja/tai ID oppi-isäsi eivät aivan yllättävästi tule järkiinsä, lopeta omien pseudotieteellisten huuhaa-tutkimustensa julkaisemista, ja siirry evoluution kannattajiksi.
Jos nyt oletetaan että ihmisen kehitys on vaatinut 3 miljardia sukupolvea, ja kaikilla muilla nyt elävillä ja jo sukupuuttoon kuolleilla lajeilla on omat yhtä pitkät sukupuunsa, sinulle pitäisi esitellä hyvin karkeasti arvioituna 10E15 'välimuotoa', mieluiten Jumalan tai oman uskontokuntasi ylipapin kirjoittamalla aitoustodistuksella varustettuna, ennenkuin olisit tyytyväinen. Jos käyttäisit 1 minuutin jokaisen todisteen tarkistamiseen, sinun pitäisi elää 1902587519 vuotta, ennenkuin tunnustaisit evoluutiteoriassa jotain järkeä olevan.
Joku sanoi tällä palstalla, että mene Luonnonhistorialliseen museoon, ja katsele dinon luurankoa. Sitten voit laatia oman teorian joko tiedemiesten salaliitosta, Jumalasta joka n. 6000v sitten loi luurankoja tiedemiehiä harhauttaakseen ja/tai tulevien sukupolvien uskon luotettavuutta kokeillakseen tms. Lykkyä tykö tieteen saralla.
>>..tiede ei sano sinne eikä tänne.Vain pelkästään muutamat tiede tutkijat sanovat oman mielipiteensä siitä etteivät usko jumalaan >>
Aivan oikein, jumalista tiede ei sano juuta eikä jaata. Ateisteja tai ainakin ei-kreationistejä taitaa kuitenkin olla enemmän kuin vain 'muutama' luonnontieteilijöiden joukossa ? 99% ja siitä ylöspäin näyttävät arviot vaihtelevan.
>>..tahdon eräänä päivänä seisoa Jumalani edessä ja sanoa että kerroin ihmisille uskostani. Raamatussa lukee sevin kirjaimin miten Jumala loi ihmiset. Ja ne kristityt jotka eivät usko tätä raamatun ilmoitusta niin ovat yksinkertaisesti väärässä. >>
Oma henkilökohtainen uskosi on vain sinun, ei kenenkään muun asia. Jos se helpottaa elämääsi,
ei sinun muita vaihtoehtoja kannata edes ajatella, ei kaikkien tarvitse tieteitä tehdä, niin pyörä kuin ruutikin on keksitty jo.
Kreationistinen lähetystyö on vaarallisempi juttu. Se karkottaa ilmiselvässä valheellisuudessaan paljon nuoria, omaa elämänkatsomustaan hakevia ihmisiä ateismiin tai kaikenkarvaisiin mystisiin 'nykyuskonnoihin'. Minkäpä verran arvelet Luojasi sinulle viimeisellä tuomiolla moisesta tahallisesta sabotaasitoiminnasta pisteitä antavan ?
Eihän ne voi, eivätkä ihmisetkään tietääkseni ole yrittäneet 'hiirifantteja' kloonata :o).
Sen sijaan jokin niiden ammoinen asi-isä on on onnistunut saamaan molempia lajaja jälkeläistensä joukkoon. Ei yhden eikä kahden vaan mutuarviolta n. 10000000 sukupolven kuluessa. Sinä vain olet niin heikko uskossasi, että sinun pitäisi kaikki ne 'välimuodot' omin silmin nähdä ?Raamattu ei misään kohden kiellä että dinosauruksia ei olisi ollut olemassa.Raamattu opettaa alkutekstissä että maa tuli autioksi, ei niinkuin meidän käänöksessä että oli autio. Eli on ollut luomakuntia ennen meidän aikaa raamatun mukaan. Sanotaan siellä niinkin saarnaajan kirjassa että elä ihmettele tätä mitä nyt on,on sitä ollut jo ennen MUINAISIA aikoja. Eli antaa vihjeitä ajasta ennen meitä. Ja sitten niihin sinun todistuksiin. Jos ottaa noin kauan tutkia todistuksia evoluutiosta niin toisin sanoen se on siis ei todistettavissa. Eli evoluutio on mahdottomuus todistaa tieteellä jos ei keksitä pilleriä joka pitää ihmisen henkissä tarvittavan ajan.HÖ HÖ. Jumala on todistanut itsensä niille jotka häneen uskovat, Yliluonnollisella tavalla.Esi.m rukous vatauksin. Jos uskot tieteeseen niinkuin minä teen.HUOM, tieteeseen. Ei olettamuksiin, niinsilloin et voi sulkea muita vaihto ehtoja pois ennen kuin tieteesi on ne sulkenut pois pätevin todistein, Jos näin teet siitä huolimatta ilman todisteita niin näkökykysi on kaita. Ja silloin olet jo valmiiksi omaksunut linjan että näin se on,on pakko olla,HUOM.(ilman tieteellisiä todistuksia) Ja meet jo siinä harhaan. Tiede tarkoittaa että kaikki pitää ottaa huomioon ja olettaa mahdolliseksi niin kauan kun sitä ei ole suljettu pois. Tai muuten ei löydy päteviä todisteita teorialle jos ajaa vain yhtä linjaa.Esi,m.Jos rikos tutkijat ovat ainoastaan yhdellä ainoalla linjalla ja sulkeneet pois kaikki muut mahdollisuudet ilman todisteita pois sulkemiseen, niin miten luulet juttu päättyy.Aika supee nökökyky.
- keijo_m
Noteisti kirjoitti:
Sen sijaan jokin niiden ammoinen asi-isä on on onnistunut saamaan molempia lajaja jälkeläistensä joukkoon. Ei yhden eikä kahden vaan mutuarviolta n. 10000000 sukupolven kuluessa. Sinä vain olet niin heikko uskossasi, että sinun pitäisi kaikki ne 'välimuodot' omin silmin nähdä ?No niin tietenkin haluan itse nähä ne välimuodot ennenkuin uskon, eikö se siihen se tiede perustu, Että ei uskota mitään ennenkuin nähään.Vai? Näinhän tiede opttaa. HÖ HÖ. Onko lisää hölmöjö kysymyksiä.
- keijo_m
Atte Ateisti kirjoitti:
Tämä ei paljoa eroa ateistin näkemyksestä, että maailmankaikkeus on aina ollut, tai ainakin helkkarin kauan. Tietämys siitä mitä tapahtui miljardeja vuosia sitten, ei ole kovin aukotonta, mutta varmaa on, että 2000 vuotta vanhat paimentolaishorinat eivät sitäkään selitä.Ateistinen nökökanta ei paljoakaan eroa Jumala uskonnosta. Sen verran vain että pystyn olemaan varma asiastani ilman tieteellistä todistusta. Pystytkö sinä.Muuten olet oikiassa että usko se on sullakin.
- keijo_m
Nasse. kirjoitti:
Eläin uhrit poistettin siinä kun Jeesus meni ristille. Jeesus oli kertakaikkinen uhri. Kuka vain haluaa ottaa sen vastaan.
- keijo_m
J legenda kirjoitti:
Ei voida tieteellisesti kiistattomasti osoittaa etes Jeesuksen eläneen. Että silleen.
No jos Jeesus ei ole elänyt,niinkuin väität niin silloin saahaan epäillä kaikkia historian henkilöitä. Rooman kaikki keisarit ovatko olleet olemassa. Eli kaikki muut historian henkilöt. Olikohan etes Hitlerikään olemassa kun en ole häntä nähnyt.Sopii epäillä. Mies nimeltään Jeesus on ollut Israelissa. siitä kirjoittaa muuanmuassa historioitsija Josefus. Ja evankeljumit ovat aikalaisten kirjoittamia. Oletko muuten ajatellut että on miljoonia ihmisiä jotka uskovat Jeesuksen eläneen je uskovat edelleen hänen eläväb niinkuin evankeljumit kirjoittaa. Eli nämä ihmiset eivät usko sokeasti vaan ovat kokeneet jotakin sellaista mitä tieteellä ei voi todistaa. On jopa korkeasti arvostettuja henkilöitä muuanmuassa tiedemihiä mukana. Minä itse olen varma että Herrani elää. Olen saanut niin monta yliluonnollista rukousvastausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672106
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142012- 991419
- 1201413
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4571254- 69996
- 49881
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä223780Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa354769