Voisiko kukaan auttaa mihin järjestykseen laitan poikani piikkareihin nastat?
Kyseessä melko aloittelija juoksija ensimmäisissä piikkareissaan. Ja nyt huomasin, että nastoja onkin erikokoisia. Auttakaahan vähän. Niin varmasti apua saisi urheilukaupoistakin, mutta helpompi näyttää keltanokkaisuutensa nimettömänä kuin paikassa, jossa tulen käymään myöhemminkin :-)
Nastat piikkareihin
3
4219
Vastaukset
- x.x.
mitähän tarkoitat "mihin järjestykseen"? samanpituiset aina yksiin piikkareihin, ei niitä kokoja sekoitella. nastat kuluvat keskeltä äkimmin, että ne ovat kohta eripituiset.
5-6 mm juoksukenkiin, ei missään nimessä pidempiä. 9 mm käyttävät junnut pesispiikkareissa ja 9-12 mm korkeushyppääjät ym.
mutta lapselle tuo 6 mm, ellei ole kyse pesispiikeistä.- seuraavasti
Olen samaa mieltä eli mahdollisimman lyhyet piikit 5-6 mm on ne joita kannattaa käyttää päällystetyllä radalla (Novotan, Mondo...). Monilla radoilla on myös piikkien pituus rajoitettu, vaikken koskaan ole törmännyt siihen, että sitä jotenkin valvottaisiin. Ja vain samanpituisia piikkejä. Piikkejä on lisäksi periaatteessa kahta mallia : kartio ja neula. Me käytämme neulaa radalla ja kartiota maastossa (siihen ei tartu lastut tms niin helposti).
- Anonyymi
Maastossa voi laittaa lyhyemmät piikit taimmaisiksi ja pidemmät eteen kun käytetään yli 12mm piikkejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255