AIKUISTEN RYTMINEN VOIMISTELU

entinen voimistelija

Järjestetäänkö aikuisille rytmisen voimistelun opetusta? Ainakaan Roissa ei mielestäni tällaista mahdollisuutta ole. Harmittaa aivan älyttömästi, koska olen saanut nyttemmin uuden kipinän alkaa voimistelemaan. Haluaisin saada takaisin koordinaatiokyvyn ja notkeuden, jotka vielä nuorempana omistin :(

9

2873

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NotkeaN-79

Joko saat Spagaatin? Entä Spiraalin?

• Voimistelija.
    • 21

olen kanssa koittanut etsiä, jos jossain olisi rytmistävoimistelua aikuisille, olen 21 eli liian vanha nuorten harraste ryhmiin, mutta 15 vuoden tanssi (baletti ym) tausta, niin ei oikein mikään mummo jumppa kiinnosta, joogaa kokeilin mutta ne "venytykset" ihan yhtä tyhjän kanssa kun saa yli spagaatit jne. ja ei se muutenkaan ollut iha mitä hain liian rauhallista mulle...

• sonnii

Mä sään jo spagaatin ja oon 11v

• Tanssityttö

No missäpäin asustelette?! Helsingistä ainakin löytyis aikuisten tanssillisen voimistelun ryhmä, jossa nimenomaan vaaditaan aikaisempaa voimistelu tai tanssikokemusta. Siinä mä itse syksyllä alotin. Luulisin, et sinne mahtuu vielä mukaan. Rytmisestä voimistelusta en tiedä, mutta toi on aika lähellä sitä, ilman välineitä. Siellä on kyllä kaiken ikäisiä, eli en tiedä onko taso liian helppo noin nuorelle, jos oot kovin taitava, mut ei se ainakaan mummojumppaa oo.

• Ex-voimistelija

Mikähän ryhmä on kyseessä? Kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta, kun tässä myös haikailen voimistelupäivien perään!

• Voimistelijaa

• Tanssityttö

Toivottavasti luet tän viestin vielä, vaikka vastaus tulee aika myöhään, kun en hetkeen ole muistanut seurata tätä keskustelua...Ryhmäni on Riikkaset. Meillä on nykyään omat nettisivutkin, voit käydä tsekkaamassa: riikkaset.sporttisaitti.com
      Seuramme on kasvanut joka kautena aika paljon, eli en pysty lupaamaan, että mukaan vielä mahtuu, mutta kannattaa kysyä Riikalta! Tällä hetkellä treenataan ensi kesän Sun Lahti-tapahtumaan, jonka kenttänäytöksessä esiinnymme.

• voimistelijaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3113
    2. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      720
    3. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      703
    4. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      581
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      567
    6. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      560
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      19
      510
    8. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      509
    9. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      501
    10. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      36