AIKUISTEN RYTMINEN VOIMISTELU

entinen voimistelija

Järjestetäänkö aikuisille rytmisen voimistelun opetusta? Ainakaan Roissa ei mielestäni tällaista mahdollisuutta ole. Harmittaa aivan älyttömästi, koska olen saanut nyttemmin uuden kipinän alkaa voimistelemaan. Haluaisin saada takaisin koordinaatiokyvyn ja notkeuden, jotka vielä nuorempana omistin :(

9

2873

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NotkeaN-79

Joko saat Spagaatin? Entä Spiraalin?

• Voimistelija.
    • 21

olen kanssa koittanut etsiä, jos jossain olisi rytmistävoimistelua aikuisille, olen 21 eli liian vanha nuorten harraste ryhmiin, mutta 15 vuoden tanssi (baletti ym) tausta, niin ei oikein mikään mummo jumppa kiinnosta, joogaa kokeilin mutta ne "venytykset" ihan yhtä tyhjän kanssa kun saa yli spagaatit jne. ja ei se muutenkaan ollut iha mitä hain liian rauhallista mulle...

• sonnii

Mä sään jo spagaatin ja oon 11v

• Tanssityttö

No missäpäin asustelette?! Helsingistä ainakin löytyis aikuisten tanssillisen voimistelun ryhmä, jossa nimenomaan vaaditaan aikaisempaa voimistelu tai tanssikokemusta. Siinä mä itse syksyllä alotin. Luulisin, et sinne mahtuu vielä mukaan. Rytmisestä voimistelusta en tiedä, mutta toi on aika lähellä sitä, ilman välineitä. Siellä on kyllä kaiken ikäisiä, eli en tiedä onko taso liian helppo noin nuorelle, jos oot kovin taitava, mut ei se ainakaan mummojumppaa oo.

• Ex-voimistelija

Mikähän ryhmä on kyseessä? Kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta, kun tässä myös haikailen voimistelupäivien perään!

• Voimistelijaa

• Tanssityttö

Toivottavasti luet tän viestin vielä, vaikka vastaus tulee aika myöhään, kun en hetkeen ole muistanut seurata tätä keskustelua...Ryhmäni on Riikkaset. Meillä on nykyään omat nettisivutkin, voit käydä tsekkaamassa: riikkaset.sporttisaitti.com
      Seuramme on kasvanut joka kautena aika paljon, eli en pysty lupaamaan, että mukaan vielä mahtuu, mutta kannattaa kysyä Riikalta! Tällä hetkellä treenataan ensi kesän Sun Lahti-tapahtumaan, jonka kenttänäytöksessä esiinnymme.

• voimistelijaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2300
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1327
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1256
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1181
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      904
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      788
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      741
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      596
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      575
    Aihe