Erittäin vähärasvaiset juustot

Olen käyttänyt Polar 5% juustoa, joka on alkanut maistua ihan oikeasti kohtuullisen hyvältä.

Energiaa 170 kcal / 100g.
Hinta 3.60 e / 300g eli 12 e / kilo.

Mitä muita vastaavia tai ainakin alle 10% juustoja voisi löytää tavallisesta ruokakaupasta (esim. Alepa) tuohon hintaan ?

58

28310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimen..

      Pitäisi lailla kieltää näiden proteiiniklinttien kutsuminen juustoiksi! Joku maitoproteiinivalmiste vois käydä.

      Totta kyllä, että nuo kevyt juustot ovat paljon parantuneet maultaa ja rakenteeltaan. Ei ihan niin kumisia enää.

      Paras mielestäni on 15 % Polar, 5 % olen maistanut, mutta ei enää mene alas. Mieluummin olen ilman, ja otan proteiinit jostain muualta.

      Rahka ja raejuusto tosi kevyitä.

      • Kiril

        Kevytjuustoja en syö tästä syystä ollenkaan.
        Itse syön mieluimmin mustaleimaemmantalia ihan maun vuoksi, mutta en syökään mitään hiilihydraattivoileipiä juustosiivuilla joten juuston kulutus on aika minimaalista. Juustoraastetta munakkaaseen tai kukkakaalin kuorrutukseen. Illanistujaisissa juustokuutiot sopivat punaviinin seuraksi.


      • Tapsa123

        Mulla kun on kolesteroli hiukan koholla etc. niin lääkäri kehotti katsomaan rypsiöljypohjaisia juustoja kun niissä on rasvan laatu parasta ja terveellistä.ENERGIAAHAN RASVA KUITENKIN ON MUTTA SITÄKIN TARVITAAN KOHTUULLISESTI.
        Niitä on ainakin 2 merkkiä.Toinen JULIA toista en muista.Keltainen pyöreä pakett vähän kuin Oltermannissa mutta matala.


      • Kiril
        Tapsa123 kirjoitti:

        Mulla kun on kolesteroli hiukan koholla etc. niin lääkäri kehotti katsomaan rypsiöljypohjaisia juustoja kun niissä on rasvan laatu parasta ja terveellistä.ENERGIAAHAN RASVA KUITENKIN ON MUTTA SITÄKIN TARVITAAN KOHTUULLISESTI.
        Niitä on ainakin 2 merkkiä.Toinen JULIA toista en muista.Keltainen pyöreä pakett vähän kuin Oltermannissa mutta matala.

        on koholla niin vähennä hiilihydraatteja ja voit syödä juustoja omien makujesi mukaan. Minullakin oli kolesterolit koholla ja kun vähensin hiilihydraatit niin nyt syön vain parhaita juustoja kuten mustaleima emmentalia


      • akdtji
        Kiril kirjoitti:

        on koholla niin vähennä hiilihydraatteja ja voit syödä juustoja omien makujesi mukaan. Minullakin oli kolesterolit koholla ja kun vähensin hiilihydraatit niin nyt syön vain parhaita juustoja kuten mustaleima emmentalia

        kolesterolin alentamiseen riittää rasvojen vähentäminen.


      • Ninsk
        akdtji kirjoitti:

        kolesterolin alentamiseen riittää rasvojen vähentäminen.

        Kokonaiskolesteroli saattaa rasvan vähentämisellä aletakin, mutta todellisuudessa sen merkitys jokseenkin olematon. Matala triglyjen ja korkea HDL:n arvo ovat ne millä on oikeasti merkitystä.


      • Tepi.
        Kiril kirjoitti:

        Kevytjuustoja en syö tästä syystä ollenkaan.
        Itse syön mieluimmin mustaleimaemmantalia ihan maun vuoksi, mutta en syökään mitään hiilihydraattivoileipiä juustosiivuilla joten juuston kulutus on aika minimaalista. Juustoraastetta munakkaaseen tai kukkakaalin kuorrutukseen. Illanistujaisissa juustokuutiot sopivat punaviinin seuraksi.

        Miten voit haukkua kevytjuustoja, jos et ole maistanut??

        Ennemmin syöt niitä lihotusjuustoja. Ei tuo sinun pääsi toimi yhtään....


      • Siiri40
        Tepi. kirjoitti:

        Miten voit haukkua kevytjuustoja, jos et ole maistanut??

        Ennemmin syöt niitä lihotusjuustoja. Ei tuo sinun pääsi toimi yhtään....

        Ei ne kevytjuustotkaan laihduta, jos niitä syö liikaa. Kertyy niistäkin kaloreita jos niitä ähmii joka välissä. Olen kyllä samaa mieltä ettei kevyt juustot maistu miltään. Käytän rasvaisempia varovasti ja silti paino pysyy ihan normaalina. Ja olen kyllä maistanut kevytjuustojakin :)


      • The Expert
        Kiril kirjoitti:

        on koholla niin vähennä hiilihydraatteja ja voit syödä juustoja omien makujesi mukaan. Minullakin oli kolesterolit koholla ja kun vähensin hiilihydraatit niin nyt syön vain parhaita juustoja kuten mustaleima emmentalia

        Taidat olla näitä Satu Silvo Pelastaa -ihmisiä... Se akka paasasi jostain vitun luonnonhoidoista, mutta hei...kun se tarvitsi kännissä lasketeltuaan ja rikottuaan jalkansa hoitoa...tadam!...eipä kelvannut homeopaattinen hoito, vaan rouva halusikin yhtäkkiä sairaalahoitoa...eli nuo uskomushoidot, homeopatiat yms. , ne ovat ihan silkkaa jaskaa. Sanon minä, ei mikään Nykyposti-lehti. ugh.

        ps. paras lääke kolesterolin vähentämiseen on rälläkkä elikkä kulmahiomakone, tai sitten vannesaha


      • BringingItBack ;D
        Tepi. kirjoitti:

        Miten voit haukkua kevytjuustoja, jos et ole maistanut??

        Ennemmin syöt niitä lihotusjuustoja. Ei tuo sinun pääsi toimi yhtään....

        juntti


    • kannattaisi

      Eikö olisi vaan järkevämpää käyttää oikeaa juustoa ja vähentää määrää? Muutenkin kaikki vähäkaloriset jäätelöt yms ovat mielestäni idioottituotteita, ei sitä ole ruoaksi tarkoitettukaan ja harvoin herkuttelemalla ei kukaan liho.

      • syön tai olen syömättä

        Kyllä!

        Nautin palasen rasvaista sinhomejuusttoa, siipaleen tai kaksi rasvasita hyvin kypsynyttä juutoa. Tai olen sitten kokonaan ilman.

        En syö juustoa syödäkseni juustoa tai voidakseni syödä paljon juustoa. Maku ratkaisee.


      • linjoilla
        syön tai olen syömättä kirjoitti:

        Kyllä!

        Nautin palasen rasvaista sinhomejuusttoa, siipaleen tai kaksi rasvasita hyvin kypsynyttä juutoa. Tai olen sitten kokonaan ilman.

        En syö juustoa syödäkseni juustoa tai voidakseni syödä paljon juustoa. Maku ratkaisee.

        Olen samaa mieltä täällä monen kanssa, juusto ei ole juusto ilman rasvaa, eikä sitä tarvitse kilokaupalla kerralla vetää. Itse en mitään kevytjuustoja osta, lukuunottamatta raejuustoa, josta nyt vain satun tykkäämään. Juusto on minulle herkkupäivän piriste, jolloin ostan kunnon juustoa ja nautin siitä. Vähärasvaiset leivänpäällis tms juustot ovat ihan kamalia ja kumimaisia.
        Muutenkin ennen ostin aina kaikkea kevyt-kevyt-kevyt tuotteita, nykyään ostan lähes kaikessa sitä normaalirasvaista (rasvattoman maidon mausta satun vain pitämään), mutta esim jugurtti on paljon maukkaampaa ja enemmän makuja normaaliversioissa..samoin leikkeleet jne..
        syön vain kaikkea kohtuudella.


      • Juustohiiri
        linjoilla kirjoitti:

        Olen samaa mieltä täällä monen kanssa, juusto ei ole juusto ilman rasvaa, eikä sitä tarvitse kilokaupalla kerralla vetää. Itse en mitään kevytjuustoja osta, lukuunottamatta raejuustoa, josta nyt vain satun tykkäämään. Juusto on minulle herkkupäivän piriste, jolloin ostan kunnon juustoa ja nautin siitä. Vähärasvaiset leivänpäällis tms juustot ovat ihan kamalia ja kumimaisia.
        Muutenkin ennen ostin aina kaikkea kevyt-kevyt-kevyt tuotteita, nykyään ostan lähes kaikessa sitä normaalirasvaista (rasvattoman maidon mausta satun vain pitämään), mutta esim jugurtti on paljon maukkaampaa ja enemmän makuja normaaliversioissa..samoin leikkeleet jne..
        syön vain kaikkea kohtuudella.

        alle 15% puolikovaa/kovaa juustoa ei voi sanoa juustoksi. Tuo lidilin 11% edam valmiiksiviipaloitu on ihan hyvää, mutta se taitaa ollat ainoa näistä puolikova juusto joka on tossa % luokassa ihan hyvää eikä makukumia. Niin ja moni unohtaa sen huomioida, että kevytjuustoissa on tosi paljon suolaa!


    • ja koko perhe

      syö 5% Polaria. Edam 11% on Lidlissä valmiiksi siivutettuna.
      Vältän rasvaa kaikissa ruu`issa. Laitan leivän päälle öljyä ja vähärasvaista juustoa tai leikkelettä.
      Taitaa löytyä juustohyllyltä melkein joka merkistä kevyt tuote. Ruotsalaisista löytyy kevyitä.
      Emmentaalista löytyy kevyt ja sitä meille joskus tuodaan.
      En juo viinejä enkä syö rasvaista juustoa. Jouluna sukulaisissa syön juustotarjottimelta mitä tarjotaan.

      • Karjaan komea

        Mikähän ihmeen ruokamasokismi on suomalaiset vallannut? Huonoa omaatuntoaan rauhoittaakseen syödään kaikkia kummallisia "kevyt"-tuotteita, joita ei täysjärkinen edes ravinnoksi mieltäisi. Hyvä esimerkki ovat nuo muovinpalasten kaltaiset "juustot", joissa rasvaa ei ole nimeksikään. Mieluummin sitä melkein jäystäisi kunnon polyeteenikimpaletta. Makuelämys on sama, ja se olisi jopa halvempaa kuin "kevytjuusto".

        Mahdatkohan muuten tietää, että ihmisen aivot tarvitsevat toimiakseen rasvaa? Kun rasvaa välttää hysteerisesti kaikissa ruoissa, alkavat aivot kärsiä rasvan puutteesta ja sen huomaa nykyisin kovin selvästi monista sellaisista, joiden elämäntehtäväksi on muodostunut pakkomielteenomainen rasvan välttely.


      • askjtai
        Karjaan komea kirjoitti:

        Mikähän ihmeen ruokamasokismi on suomalaiset vallannut? Huonoa omaatuntoaan rauhoittaakseen syödään kaikkia kummallisia "kevyt"-tuotteita, joita ei täysjärkinen edes ravinnoksi mieltäisi. Hyvä esimerkki ovat nuo muovinpalasten kaltaiset "juustot", joissa rasvaa ei ole nimeksikään. Mieluummin sitä melkein jäystäisi kunnon polyeteenikimpaletta. Makuelämys on sama, ja se olisi jopa halvempaa kuin "kevytjuusto".

        Mahdatkohan muuten tietää, että ihmisen aivot tarvitsevat toimiakseen rasvaa? Kun rasvaa välttää hysteerisesti kaikissa ruoissa, alkavat aivot kärsiä rasvan puutteesta ja sen huomaa nykyisin kovin selvästi monista sellaisista, joiden elämäntehtäväksi on muodostunut pakkomielteenomainen rasvan välttely.

        Makuasioita nämäkin. Okei, suurimman osan mielestä kevytjuustot ovat kumimaisia, mutta niille, jotka ovat kevytjuustoja tottuneet syömään, ne maistuvat.

        Kun ei syö rasvaista (enkä tarkoita etteikö söisi rasvaa!), alkaa sen maku ällöttää. Itse en pysty syömään lainkaan esim. 2-prosenttista raejuustoa kun olen rasvattomaan tottunut.

        Kevytjuustoista löytyy mielestäni parikin ihan hyvää vaihtoehtoa arkikäyttöön. Täysrasvaiset briet ja vastaavat jätän suosiolla juhlatilanteisiin, kun eivät jälkiuunileivän päällä pääse muutenkaan oikeuksiinsa.

        Kukaan ei kiellä sinua järsimästä sitä polyeteenikimpaletta, jos se sinulle maistuu. Sama pätee kevytjuustoihin.


    • terroristi

      Ennen tehtiin nappeja kaseiinista, niissä ei varmaan ole paljoa kaloreita.

      No joo, olen siis samoilla linjoilla kuin nuo muut, eli syö oikeaa juustoa vähän. Sitäpaitsi rasvaprosentin ahnehtiminen mahdollisimman alas on aika turhaa, koska kaloripitoisuus ei laske samassa tahdissa. Esimerkiksi useimmat 17-prosenttiset juustot maistuvatkin juustolta - ilman opettelua. Tässä taulukkoa.

    • Juusto

      Turunmaata saa myös 5%, aika hyvää, vaan vaikeeta höylätä. Semmosta on myös kun västan 5%, joka on kiloltaan halvempaa, en tiedä saako alepasta.
      Maistuvaa syksyä!

    • juustoa

      mä oon myös ihastunut polar 5. Polar 15 maisyuu kumille, samoin kaikki ingman kevytjuustot. Turunmaa 5 % on ok, mutta mirlrstäni liian mureaa ja vaikeaa leikata. arlan kadett 10 on ok.

      Mä jatkan polar 5, kolesterolit pysyy nykyään kohallaan:)

      • --------

        oisko kellään hajua paljon yhdessä siivussa polar 5 on kaloreita? höylällä leikatussa. edes joku suuntaa antava arvoi.kiitos:)


    • meillä

      Olen käyttänyt Pirkka kermajuustoa, joka on maistunut aina ihan oikeasti herkulliselta.

      Rasvaa vain 32% ja hinta vain noin 7e/kilo. Ei edes säilöntäaineita, terveysjuustoa.

      • 168cm/52kg

        maistuu minullekin! Myös Valion Oltermanni on hyvää. Rasvaa taitaa olla 28%. Se 17% ei ole niin hyvää.


    • Ingman

      Paras ja sulatejuusto.

    • 166 / 58

      Itse syön täysrasvaisia juustoja ja paljon. Parasta kaikista on valkohomejuusto 57%. Oltermannit, edamit ja emmentaalit, ja Kippari, siitä vasta makua löytyy!

      Nuorempana vouhotin vähärasvaisten tuotteiden kanssa, mutta nykyään valitsen aina sen "normaalin" ja ihan pelkästään maun vuoksi. Enemmän minua lisäaineet pelottavat kuin rasva.

      Taidanpa tästä lähteä jääkaapille hakemaan Pirkan kermajuustoa

    • on hyvää

      ...

      • itsepetokselta

        Tai ei edes haiskahda, vaan on.


      • oikeasti hyvää
        itsepetokselta kirjoitti:

        Tai ei edes haiskahda, vaan on.

        vai alatko kiistellä makuasioista?


      • Kadett

        Muita en leivälleni edes kaipaa.


      • alan_
        oikeasti hyvää kirjoitti:

        vai alatko kiistellä makuasioista?

        5 % juusto ei voi olla oikeasti hyvää verrattuna normaalirasvaisiin, piste. Seuraavaksi varmaan väität että kuidut ovat terveellisiä ja niitä pitää saada paaljon. Sanomalehdistä saa paljon kuitua ja ne ovat oikeasti hyviä.


      • asiamaku
        alan_ kirjoitti:

        5 % juusto ei voi olla oikeasti hyvää verrattuna normaalirasvaisiin, piste. Seuraavaksi varmaan väität että kuidut ovat terveellisiä ja niitä pitää saada paaljon. Sanomalehdistä saa paljon kuitua ja ne ovat oikeasti hyviä.

        Makuasioista EI VOI kiistellä, tai voi mutta siinä on kyllä kaikki oikeessa koska jokaisella on eri maku....
        Minä en esim. pidä "rasvaisen" juuston mausta ollenkaan!


    • unohtakaa juustot

      ei tuu raswaa

    • Varpuli

      Sain kesällä tuliaisiksi niin paljon juustoja, että laitoin osan niistä palasina pakastimeen. Yllätys oli melkoinen, kun 5 %:n juusto oli tullut mureaksi. Kittimäisyys oli jotenkin hävinnyt.

      Nyt pakastan juustoja jatkuvastti.

    • Parasta Arlalta

      Siinä on jopa makua!!!

      • Nam nam nam

        Parasta kevyttä juustoo!


    • hyvvee

      Olen huomannut että monet ,jotka syövät kevytjuustoja ,ottavat 10 siivua kevyttä,unohtaen että oikeassa juustossa yhdessä siivussa vähemmän energiaa.Myös korkeasta kolestrolista kärsivillä sama juttu,oikeassa juustossa voi olla vähemmän ns.pahoja rasvoja,tarkasta!

    • jotku juustosta

      Nuo vähärasvaiset on veteentislattuja mauttomia kumilaattoja. Täysin mauttomia. Ostakaa Nokian renkaat niin saatte ison satsin ja masu täyteen kumia. Nami nami.

      Maksatte itsenne kipeiksi siitä, että juustoa on laimennettu vedeksi.

      5 eurolla saa yli kilon normaalijuustoa, joka maistuu oikeasti hyvältä.

    • voi voi

      Ei tajuu.. Nää ihmisten ns. Kevytdieetit menee vaan parempaan suuntaan koko ajan, ihan yleisesti. Mua ärsyttää jo kun kuulee tv:stä vain 1%rasvaa ja vielä vähemmän lisättyä sokeria. Mitäköhän on sit noien tilalle lisätty, no lisäaineita. Makuhan niissä täytyy säilyä, ennemmin syön sen rasva määrän mikä vaikka 17% on, mut en mä 0rajaa hae. Kyl naurettavaks menee.

    • Mainiota !

      Bluedino -sulatejuusto 9%, Lidl

      sulatejuustojen ykkönen, nyt kun Milkan Laihis on lopetettu.

      Maku: erinomainen
      Levittyvyys: yleensä hyvä, ajoittain tosin liiankin "levittyvä" eli putoaa voiveitseltä joka paikkaan.
      Noh, kunhan laatu saadaan tasaisemmaksi, ehkä tuosta ongelmasta päästään. Tai sitten pitää joko a) säätää jääkaappi todella kylmälle, luulisi kylmän jäykistävän, tai sitten b) varastoida n. 6kk ennen käyttöä kylmässä, vanhetessaan toki hiemn yleensä jäykkenee. HUOM: avattuna ei toki noin kauaa säily, mutta avaamattomana pitkä säilytys on mahdollinen.

      Hinta (Lidl): 2,19 / 400g = 5,48 / kg

      Rasvaa siis 9%, eikä häviä maussa rasvaisemmille.

      • Maistanut

        Käykää Stockan herkun juustotiskillä.Sieltäkin löytyy Itävaltalaista herkkua 7 ja 8,5% tilsit juustoa!!Namia sille joka haluaa laihaa.


    • mastera2

      mielestäni juustot on isompi terveys riski kuin alkoholi t jalmari

    • mastera2

      hyvät ihmiset kunnon voi on ihmisen perus rasvan saantiin tarkoitettu, voi sitä ei piilorasvoilla hämätä yritetään kuitenkin elää tässä poliisi valtiossa jotenkuten

    • viis ja viistoista

      Molemmat on hyviä!
      Ja jostain luin et joku lääkäri sanoi että kaikki tuotteet missä on rasvaa alle 30% on hyviä syödä.
      Tosin vaarini eli lähes sata vuotiaaksi ja söi pirusti voita ja läskiä =)

    • Yks laihduttaja

      Arlan Kadett 5% on ehdottomasti mun suosikki. Maistuu hyvälle ja höylättävyyskin kohtuullinen. Myös polar 5% on hyvää mutta kadett vielä parempaa.

    • juusto

      Riitan Herkun maahantuoma Kevyt Sara. Rasvaa 11% ja maku on oikeasti hyvä.

      • skäribo

        herajuustoa? Jumalaista! :)


    • I don't think so...

      Voi tsiisuksen kristus! Ns. tavallista, rasvaista juustoa on pakko saada, mutta sen eteen ei olla valmiita tekemään mitään! Säälittävää touhua. Itse syön juustoa niinpaljon kuin mieli tekee (no ei nyt sentään ihan bulimia-linjalla, hehheh), eikä ole ollut paino-ongelmia, koska liikun. Olen valmis tekemään duunia kroppani eteen, enkä vain itke ja oksenna vaa'an edessä niinkuin te valittajat. Hikoilen lenkillä, ja minulla on tavoitteita. Toisin kuin teillä, te säälittävät paskat jotka vain makaatte ja valitatte, että voivoi kun ei ole kukaan keksinyt mulle oikeaa laihdutuskuuria. Menkää peilin eteen ja tehkää ratkaisu: itkenkö lopun elämääni surkeaa kohtaloani vain teenkö sen eteen jotain. Oink, sanoi sika.

      • Nyyyh

        No höh. Mene nyt v..uun. Sä et tajua bulimikkojen elämästä yhtään mitään. Ei oo helppoa kun nuppi on posliinijumalassa koko ajan. Ja kissa katsoo vieressä, että mitä v..ua toikin meinaa. Että mene sinäkin ilkkuja v..uun ennen kuin mun isoveli tulee ja...


      • vain makaan syön

        Minä vain makaan ja syön rasvaista juustoa (ja kaikkea muutakin rasvaista. Rehkiminen ei ole tarpeen.


      • Anonyymi

        Fariseus!!


      • Anonyymi

        Tehokasta liikuntaa pitäisi harrastaa lähes koko päivä jos syö mielin määrin ja silti todennäköisesti lihoisi, suurin osa joutuu käymään töissäkin, joka yleensä kevyttä. Ylipainoisten on pakko alkaa syödä kevyemmin, muutaman kilon voi saada tiputettua pelkällä liikunnallakin. Suurin osa laihduttajista kuitenkin palkitsee itsensä liikunnasta syömällä enenmmän ja lihoo entisestään.

        Itse käytän normaalisti enintään 15% juustoa ja makkaroita, jos sortuu rasvaisempiin, se näkyy nopeasti. Liikkuvassa työssä kärsi juoda oluen työpäivän jälkeen, työttömänä ei, eikä niin paljioa viitsi huvikseen liikkua. Kuntoilen kyllä ja hyvä kunto, mutta rajansa siinäkin, helpompi vähentää syömistä. Sääliksi käy lapset kun vanhemmat ei välitä mitään, antavat vaan rahaa heseen ja mäkkäriin, pilaavat elämän jo ennen kuin täysi-ikäinen.


    • Näin se on

      Siitä jos alaspäin mennään, ei kyseessä ole juusto vaan kumin tai saippuan kaltainen, vähemmän ruokahalua herättävä epätuote. Jos joku haluaa moisia popsia, niin omapa on asiansa - mutta minulle on turha tulla kehuskelemaan.

      Salaneuvos Gouda 17 % on vielä syötävän puolella oleva rajatapaus.

      • väliä?

        Onko oikeesti jollain juuston syömisellä niin siivussa on sitten kaloreita? Itse en ainakaan laita kun siivun aamulla ja toisen illalla leivän päälle. Ja kun se on kunnon juustoa, niin ei sitä siihen leivälle muuta edes kaipaa. Kevytjuuston seuraksi on pakko saada margariinia ja meetwurstia, että se niistä rasvaprosenteista..


      • Anonyymi
        väliä? kirjoitti:

        Onko oikeesti jollain juuston syömisellä niin siivussa on sitten kaloreita? Itse en ainakaan laita kun siivun aamulla ja toisen illalla leivän päälle. Ja kun se on kunnon juustoa, niin ei sitä siihen leivälle muuta edes kaipaa. Kevytjuuston seuraksi on pakko saada margariinia ja meetwurstia, että se niistä rasvaprosenteista..

        Lidlin 15% Edam hyvä, Polar 15 olisi parempaa, mutta nykyään aivan liian kallista, eikä Lidlissä enää olekaan. Ennemin kaksi siivua kevyttä kuin yksi rasvaista. Välillä tullut syötyä meetwurstiakin, mutta onneksi siihen kyllästyy äkkiä, kinkku tai kalkkuna parempaa.


    • 4:n muksun yh

      sillon ku ei oo rahaa on sama mitä juustoo syö, rasvasta tai ei... meil syödää euro shopperin juustoo 4.90 kg
      eikä taatusti suosita kotimaista sillä se on yli puolet kalliimpaa.

    • Anonyymi

      Eikö lähtökohtaisesti kannata syödä niitä normaaleja tuotteita, mutta vähemmän? Juusto on kuitenkin nautintoaine.

      • Anonyymi

        Puolikas siivu 30% ei oikein toimi. Ostin Kadett 5% alennuksesta, hyvin kumimaista ja mautonta, tuplasti pitää tuotakin laittaa. 15%:set on vielä hyviä.


    • Anonyymi

      Mielestäni Arla kadettin maku ja koostumus yllättävän vähän poikkesi monista rasvaisemmista versioista . En pidä sinihomejuuston mausta , pahan makuista ja liian suolaista . En pidä myöskään savustetusta ja graavatuista ruuista , savustus pilaa ruuan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe