Forssa jättänyt palkat maksamatta.

mie vaan

Jokilan Janne ja Suomisen Tuomas vaatii Kauppalehdessä saatavia pois viime kaudelta.

9

678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hakametsä

Monelta Tamperelaiseltakin pelaajalta on jäänyt Fopsissa palkat rästiin.

• Vorssan miäs

Kuinka monta tuhatta euroa FPS on velkaa pojille.

• Mika ja Turkka Mali puolustukseen. Saadaan taas nauraa.

• mies savosta
        SavoRULES kirjoitti:

Mika ja Turkka Mali puolustukseen. Saadaan taas nauraa.

Onneksi on vastustajina vain sapkon onneton porukka sarjassa, niin ei tarvitse edes vastustajien lähteä täydellä miehistöllä matsiin, kun kaataa sapkon jo pelkällä katseella ennenkuin edes pukukopistaan kerkiää väärinpäin asetetut luistimet jalassa kaukaloon.

• mies heinolasta
        mies savosta kirjoitti:

Onneksi on vastustajina vain sapkon onneton porukka sarjassa, niin ei tarvitse edes vastustajien lähteä täydellä miehistöllä matsiin, kun kaataa sapkon jo pelkällä katseella ennenkuin edes pukukopistaan kerkiää väärinpäin asetetut luistimet jalassa kaukaloon.

olen siis heinolasta kuten tyhmästä viestistäni voi päätellä. itseasiassa haluaisin olla savolainen ja yritin sinne muuttaakin mutta kertoivat ettei äo:ni siihen riitä. siitä johtuu kateuteni tuota sapkoakin kohtaan joka on oikeasti ihan hyvä joukkue. antakaa anteeksi.

• SM-liigaa...
        mies heinolasta kirjoitti:

olen siis heinolasta kuten tyhmästä viestistäni voi päätellä. itseasiassa haluaisin olla savolainen ja yritin sinne muuttaakin mutta kertoivat ettei äo:ni siihen riitä. siitä johtuu kateuteni tuota sapkoakin kohtaan joka on oikeasti ihan hyvä joukkue. antakaa anteeksi.

Rulle rupee olemaan jo aivan kypsä ja kyykyssä! Tälläisiä onnettomia yrityksiä ko. yllä.
        Kerrohan Rulle nyt se ikäsi niin meidän muiden ei tarvitse ihmetellä pöljää käytöstäsi, koska se kuuluu tuohon sinun ikääsi (14v). Lue niitä vanhoja Jallujas vaan siellä navetan vintillä, ai niin, mä unohdin, sivuthan ovat liimautunee jo kiinni kaikista Jalluistasi miksiköhän? Rohkaise mielesi ja mene paikalliseen, mikä se nyt siellä maalla on, lehtipisteeseen ja kysy reippaasti vain niitä miestenlehtiä vaikka jotain Aku Ankkaa he sulle tarjoavat. Olet muuten turha tyyppi oikea LUUSERI!

• joku tässä
        SM-liigaa... kirjoitti:

Rulle rupee olemaan jo aivan kypsä ja kyykyssä! Tälläisiä onnettomia yrityksiä ko. yllä.
        Kerrohan Rulle nyt se ikäsi niin meidän muiden ei tarvitse ihmetellä pöljää käytöstäsi, koska se kuuluu tuohon sinun ikääsi (14v). Lue niitä vanhoja Jallujas vaan siellä navetan vintillä, ai niin, mä unohdin, sivuthan ovat liimautunee jo kiinni kaikista Jalluistasi miksiköhän? Rohkaise mielesi ja mene paikalliseen, mikä se nyt siellä maalla on, lehtipisteeseen ja kysy reippaasti vain niitä miestenlehtiä vaikka jotain Aku Ankkaa he sulle tarjoavat. Olet muuten turha tyyppi oikea LUUSERI!

sarjassa oikein palkkaa pelaajille?

• MAALINTEKIJÄNÄ NUMERO82
        mies savosta kirjoitti:

ONKS TOSIAAN NOIN.....JOS MÄ OISIN SIELLÄ MÄ OLISIN SARJAN KOLMANNEKSI PALKATUIN NIMI < TEHOPISTEILLÄ 7 9

• Vorssan mies

Eli jotka nyt siellä pelaa. Kohta käy ovet ulospäin ja kovaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      175
      1209
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      644
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      305
      562
    7. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      231
      551
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      529
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      510
    Aihe